anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

MAMY ROZWIĄZANIE!
ubraniabhp_com
#9 Pomysłodawca#

Wklejam rozmowę, proszę o pomoc co z nim zrobić. Ostatnio plaga takich "klientów"

 18 stycznia 2021 19:10

Powód otwarcia dyskusji: mam problem ze zwrotem towaru/rezygnacją z zakupu
Witam, zwróciłem zakupione buty w dniu 10.12.2020r. (nr dokumentu) i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy - chcę kupić u Was takie same buty tylko rozmiar większe - ale czekam na zwrot pieniędzy - także proszę pośpieszcie się...

Dzień dobry,
Panie Michale, proszę podać numer listu przewozowego, którym nadał Pan paczkę, ponieważ w zwrocie nic takiego nie ma. Czyli wygląda na to, że zgłosił Pan zwrot, a nie wysłał paczki.
 
No tak nie było jak piszecie. Sprawdziłem tylko jeszcze datę nadania do Was zwrotu i bylo to w dniu Wigili 24.12.2020r. Załączam zrzuty ekranu allegro oraz InPost które potwierdzają moje slowa. Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy!
 
Skontaktujemy się z Allegro i InPostem w Pana sprawie.
20 stycznia 2021 10:08
Szanowny Panie,
proszę podać dokładne dane, na które nadał Pan paczkę, ponieważ dostaliśmy odpowiedź od InPostu w załączniku.
Taka osoba u nas nie pracuje.
 
20 stycznia 2021 10:09
Są teraz 2 wyjścia, nadął Pan paczkę nie na ten adres co trzeba lub InPost pomylił paczki. My tej paczki nie mamy.
20 stycznia 2021 13:37
Nadał Pan paczkę do innej firmy, proszę wyjaśniać tę sprawę z InPostem.
 
Czytam i się śmieje z bzdur które wypisujecie. Posiadacie opcje "Smart" I tylko dla tego u Was kupiłem te buty. No właśnie posiadacie a pytanie czy wiecie co posiadacie...? Usługa Smart daje allegrowiczowi opcje zwrotu towaru (nie uszkodzonego i nie używanego) w ciągu 7dni od otrzymania przesyłki (bez podawania przyczyny) chociaz Wam pisałem o co chodzi buty fajne ale muszę mieć większe w sensie rozmiaru. Skorzystałem z opcji Zwrotu w Smarcie i teraz UWAGA na czym polega zwrot w Smarcie: do 14 dni musicie odesłać paczke z jakiego chcecie paczkomatu ZOSTAWIAJĄC orginalna etykietę z adresem i informacjami o kupującym i sprzedajacym - TYLE czyli ja adresu ani firmy nie wymyslalem - po prostu odesłałem paczke. I to ja powiem Wam jak zrobimy: Dla mnie strona w tej transakcji jesteście Wy - nie InPost ani Allegro. Jeśli coś jest nie tak w transakcji to stronami umowy jest sprzedający i kupujący - Allegro i InPost są tylko pośrednikami. I to ja od Was wymagam dotrzymania warunków umowy a tym bardziej przestrzegania zasad towarzyszącym usłudze Smart na Allegro. I cytując Was są 2 wyjscia: 1. Zwrocicie mi moje pieniądze zgodnie z prawem (a dlaczego to nie dotarło do Was skoro klient (czyli ja) zrobił wszystko zgodnie z zasadami Allegro-Smart wyjaśnicie sobie sami. Wtedy macie odemnie same pozytywne oceny i opinie i oczywiście zyskuje cię zadowolonego klienta. Wyjście 2gie zachowujecie się niezgodnie z prawem i nie zwracacie mi pieniędzy i wtedy ja wykorzystuje wszystko co mam żeby Wam również za to "podziękować". Opcja Smart daje mi dodatkowa opcje wsparcia od Allegro w nierozwiązanych sporach napewno z niej skorzystam i chyba nie muszę Wam tłumaczyć że zrobię Wam odpowiednią " Reklamę" i "Ocene. Zachęcam Was do skorzystania z pierwszej opcji i działamy razem dalej w miłej atmosferze 🙂
 
Odpowiedzi InPostu oraz Allegro.
Zrzut ekranu 2021-01-21 072848.jpgZrzut ekranu 2021-01-21 072904.jpg
oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50
xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Tak, uważam, że taką sprawę może wygrać. Nie wiadomo w tym przypadku, na jaki dokładnie adres odesłał paczkę kupujący, nie wiadomo skąd miał ten adres i nie wiadomo, z czyjej winy paczka zaginęła. Sąd może się tu powołać na to, że konsument jest słabszą stroną transakcji i choćby z tego względu każdy zapis Ustawy obowiązuje, nie można żadnego zapisu  wykluczać, jak zrobiło to bezprawnie Allegro. Kupujący ma dowód odesłania rzeczy, co daje mu prawo do zwrotu wpłaty, a zaginiecie przesyłki to oddzielna procedura, reklamację może złożyć kupujący, ale może to prawo scedować na sprzedawcę.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 Pamiętasz historię z moją klientką i obrazami? Też mi napisała, że odsyła, bo dostała nie to, co kupiła. Dobrze, że zadzwoniłam do niej, a ona jakimś cudem boskim przeczytała mi adres, na który odeśle. Nie był to mój adres, tylko sklepu z dekoracjami. Gdyby nie rozmowa, odesłałaby tam i też miałaby dowód odesłania. Powinnam jej zwrócić pieniądze?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 

Ula

Ula
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry Iskierki @WREDZIA-W1 oraz @xyz96

@xyz96 przypominam, że trzymamy się wątku. @WREDZIA-W1 zadała pytanie, więc jeśli masz ochotę odpowiedzieć, serdecznie zapraszam, a jeśli nie to kończymy temat.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Cześć Iskierka 🙂 Kończ niewygodny temat 🙂 Szkoda, że nie wymoderowałaś treści, gdzie ona mnie straszy banem i każe milczeć po wypowiedzi zgodnej z zasadami, choć było to zgłoszone 😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Jednak wymoderowałaś ten napastliwy i wyjątkowo niekulturalny post tej egzaltowanej użytkowniczki - szacun, szkoda tylko, że tak późno 🙂

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ On, jak nie wie co odpowiedzieć, to przechodzi do napaści. Zawsze.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

 @xyz96 Cieszę się, że się w pełni rozumiemy. Tak się składa, że zrobiłam już to, co do mnie należało. 

@WREDZIA-W1 to nie ma żadnego znaczenia, ale bardzo proszę o trzymanie się wątku. Zadałaś pytanie, więc jeśli @xyz96 będzie chciał na nie merytorycznie odpowiedzieć, na pewno to zrobi i zawczasu informuję, że nie będę tutaj tolerować wszelkich, personalnych komentarzy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Jak kiedyś znajdziesz chwilę, przejrzyj moje wypowiedzi od początku forum i oceń czy jestem stronnicza, co stale mi Naczelny Demiurg zarzuca 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Chyba tak niezupełnie do końca, bo te napastliwe posty - a mianowicie ten i ten - były bodajże wczoraj już usuwane.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere @WREDZIA-W1 @xyz96 Jak tylko będę miała taką możliwość, zapoznam się ze wszystkim, ale robię to po kolei, więc będzie miło jeśli dacie mi trochę czasu. To jest moja i Wasza ostatnia wypowiedź odnosząca się do sprawy poza wątkiem. 

@WREDZIA-W1 @xyz96 Jeśli chcecie ze sobą porozmawiać, zapraszam na PoGadane. @pinsplash jeśli masz ochotę dyskutować o owsiance, również tam zapraszam 😉 

Wszystkim, którzy się tutaj wypowiadają, przypominam o istocie tego wątku i będę tego bezwzględnie pilnować. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów