anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
ZibiK30
#12 Orędownik#

@ubraniabhp_com Tu akurat Allegro w odpowiedzi ma racje, klient coś pokręcił ze zwrotem i nie dokonał go we właściwy sposób i sam teraz odpowiada za wysłany towar. Nie rozumiem tylko o co chodzi z tym niewłaściwym adresem , skoro klient twierdzi że wysłał ją z tą samą etykietą jaka była wcześniej naklejona jako zwrot? skąd w takim razie inny jakiś adres?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
ubraniabhp_com
#9 Pomysłodawca#

Nie mam pojęcia. Może robił kilka zwrotów ręcznie i pomylił paczki. A może to próba wyłudzenia pieniędzy po prostu.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Type0Negative
#9 Pomysłodawca#

Jeśli zrobił zwrot powinien być na liście zwrotów , i jeśli nadał paczkę powinien pojawić się nr przesyłki do tego zwrotu , jak nie nadał nie będzie widocznego nr przesyłki

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Kasiulki2
#15 Entuzjasta#

@ubraniabhp_com 

Wiesz, co mnie dziwi?

Że nikt się do tej pory nie odniósł do zacytowanej wiadomości na gruncie prawa karnego.

Zaproponowane Ci "dwa wyjścia" bardzo przypominają usiłowanie wyłudzenia (art. 286 par. 1 w zw. z art. 13 par. 1 kk), a także szantaż w celu zmuszenia do zwrotu wierzytelności (art. 191 par. 2 kk). W tym drugim przypadku zakładam, że wierzytelność w ogóle istnieje - jeśli nie, to 286 kk.

 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
la_nika
Moderator
Moderator

@ubraniabhp_com i wszyscy zainteresowani wybaczcie, że dopiero teraz się tutaj odzywam. Konsultowałam sprawę z działem prawnym. Podzielamy Wasze wątpliwości odnośnie cytowanego zapisu i jego interpretacji. Dokładnie: jeżeli przesyłka została nadana na niewłaściwy adres to dowód nadania nie ma znaczenia, ponieważ nie dotyczy przesyłki zaadresowanej do Sprzedającego.
Niemniej jednak pamiętajcie proszę, że możemy się nie zgadzać, mieć różne opinie, ale nie możemy zapominać o wzajemnym szacunku. Każdy z nas na tym forum chce pomóc drugiej osobie, dlatego ta społeczność jest wyjątkowa, dbajmy o to, proszę bądźcie dla siebie mili, nawet jeżeli kategorycznie nie zgadzacie się z drugą osobą.

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika no i ciachałaś toporkiem ...a ja nic złego nie napisałem 😞

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@pinsplash Ratowała tyłek Naczelnemu Demiurgowi 😀

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Mieszacz44
#9 Pomysłodawca#

Fajne to forum Allegro. Takie nie za uczciwe i trochę ocenzurowane. Usunięcie większości postów nie naruszających regulaminu tylko dlatego że naczelny wklejacz linków i formułek nie miał racji jest bezczelnością moderacji tego forum. DNO. Bawcie się dalej we własnym gronie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@Mieszacz44 @WREDZIA-W1 @pinsplash naczelną cechą wątków na Gadane, o którą staramy się szczególnie dbać, jest ich przydatność. Wątki, gałęzie, w których kilka czy kilkanaście osób wykłóca się, posuwając się do personalnych zaczepek - bez względu na to kto zaczął - są usuwane w całości. Takie wątki nie są nikomu do niczego przydatne, nawet jeżeli wśród wielu wypowiedzi znajduje się kilka rozsądnych. Sprowadzanie tego do jakichś personalnych rozgrywek, sugerowanie że bierzemy w nich udział, jest dowodem na odklejenie od rzeczywistości.

Przypominam, że nazwa stanowisk osób, które z ramienia Allegro opiekują się tym miejscem - to moderator. Zachęcam do sprawdzenia definicji tego słowa. To miejsce ma określony cel, określone zadanie, wątki nie są czytane wyłącznie przez ich autorów i uczestników - niektóre przydają się tysiącom osób na długo po tym, jak dyskusja w nich ucichła. Wiele osób wchodzi do nich bezpośrednio, z wyszukiwarek, poszukując odpowiedzi na podobne pytania. Tak, na Gadane jest i będzie cenzura: cenzura merytoryczna, polegająca na usuwaniu wpisów zaburzających funkcjonowanie tego miejsca czy wprowadzających w błąd.

Na koniec rada: jeżeli masz coś nowego do powiedzenia, jeżeli chcesz umieścić prawidłową odpowiedź w wątku, w którym wcześniej pojawiły się odpowiedzi nieprawidłowe - nie podpinaj się pod czyjeś kłótnie (a najlepiej nawet się do nich nie odnoś). Podepnij się bezpośrednio pod wypowiedź autora wątku. Merytorycznie i poprawnie odpowiedz na jego pytanie. Wtedy na pewno nie usuniemy Twojej wypowiedzi.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Kasiulki2
#15 Entuzjasta#

@msniezek 

Mądre.

Nie, nie podlizuję się. Stwierdzam fakt.

Najpierw była sugestia, CO robić (siej swoją propagandę😀😀😀), teraz jest sugestia JAK to robić.

Nie pomyślałam, że rozsądniej będzie skrytykować wypowiedź innego (wiadomo jakiego...) użytkownika, podpinając się pod autora wątku.

Mam nadzieję, że cenzorzy merytoryczni zdają sobie sprawę, że nie da się uświadomić Kowalskiemu, że Malinowski pisze durnoty, nie odwołując się do wypowiedzi Malinowskiego (w celu wskazania, co konkretnie jest durnotą) i do nicka Malinowskiego (dla wskazania, czyja wypowiedź jest guzik warta).

Autor wątku ma prawo nie tylko poznać odmienne opinie, ale przede wszystkim powinien uzyskać wiedzę, DLACZEGO te opinie są odmienne - zwłaszcza, jeśli (jak w tym wypadku), są RADYKALNIE odmienne.

Będę Wam patrzeć na ręce - i podejrzewam, że nie tylko ja. Między rzetelnym moderatorem a pracownikiem Allegrowego Urzędu Kontroli Publikacji granica potrafi być bardzo cienka🙂

Trzymam kciuki, żeby ostatnie zdanie Twojej wypowiedzi nie okazało się sianiem propagandy🤣

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Kasiulki2
#15 Entuzjasta#

@msniezek 

I jeszcze jedno - do niektórych wypowiedzi - jak na przykład tej sprzed dwóch godzin autorstwa Sam Wiesz Kogo, o kompetencjach działu prawnego Allegro - nie da się odnieść, nie cytując ich w całości (najlepiej) czy nie umieszczając linka (w ostateczności).

Polecam jako lekturę obowiązkową dla cenzorów merytorycznych:

https://kultura.gazeta.pl/kultura/7,114530,26712181,przypadek-sprawil-ze-znamy-tytusa-romka-i-a-tomk...

Żeby zrozumieli, do czego prowadzi przesadna moderacja.

Ja wiem, obie moje wypowiedzi są nie w temacie wątku. Nie obrażę się, jeśli znikną.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
RED
#17 Koryfeusz#

Jakie to ładne i górnolotne 🙂

To miejsce ma określony cel, określone zadanie, wątki nie są czytane wyłącznie przez ich autorów i uczestników - niektóre przydają się tysiącom osób na długo po tym, jak dyskusja w nich ucichła. Wiele osób wchodzi do nich bezpośrednio, z wyszukiwarek, poszukując odpowiedzi na podobne pytania.

a jak Red tworzy wątki które mogą się przydać w sporach z allegro

to jest cenzura merytoryczna, polegająca na usuwaniu wpisów zaburzających funkcjonowanie tego miejsca.

i ciekawe czy

Wątki, gałęzie, w których kilka czy kilkanaście osób wykłóca się, posuwając się do personalnych zaczepek - bez względu na to kto zaczął - są usuwane w całości.

zniknie cały wątek razem z twoją wypowiedzią @msniezek 

 

sorry ale nie mogłem się powstrzymać 🙂

 

a tak na poważnie - może by już w rok po starcie społeczności

przeredagować napisane wtedy zasady allegro gadane bo słowo CENZURA się tam nie pojawia

ba a nawet pytania o moderację pozostawały wtedy bez odpowiedzi

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@la_nika Dział prawny Allegro nie ma kompetencji aby orzekać, że w danym przypadku zapisy Ustawy nie mają zastosowania. To może orzec tylko Sąd. Nie wiecie, na jaki dokładnie adres została nadana przesyłka, skąd kupujący miał ten adres i z czyjej winy paczka zaginęła.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
ubraniabhp_com
#9 Pomysłodawca#

Jakby ktoś chciał wiedzieć jak się potoczyła sprawa:

21 stycznia 2021 18:42
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
 
 21 stycznia 2021 19:44
W systemie widzę informację, że kupujący wygenerował kod zwrotu, ale nie został wygenerowany numer śledzenia przesyłki w systemie. To znaczy, że zwrot odbył się bez usługi Smart. Według prawa odpowiedzialność za zwracany towar ponosi kupujący. Widzę, że przesyłka 688888350088888000040193 została dostarczona, ale prawdopodobnie na błędny adres. Zachęcam kupującego do skontaktowania się z przewoźnikiem w celu złożenia reklamacji i wyjaśnienia, gdzie trafiła zwracana przesyłka.

Proszę moderację o zbanowanie użytkownika @xyz96  albo przynajmniej uniemożliwienie mu wypowiadania się w tym wątku. Zarówno ja, jak i inni użytkownicy, mamy dość jego trollowania i wprowadzania innych w błąd.
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
la_nika
Moderator
Moderator

@ubraniabhp_com cieszę się, że udało się rozwiązać problem i sprawa zakończyła się dla Ciebie pomyślnie! 
@pinsplash @Mieszacz44 staramy się, aby wątki nie były zbyt rozbudowane oraz aby informacje w nich zawarte nie wzbudzały wątpliwości osób, które wrócą do nich później korzystając np. z wyszukiwarki, dlatego niektóre odpowiedzi zostały usunięte. 
Chciałabym żebyśmy wszyscy pamiętali o tym, o czym pisałam wcześniej - możemy się różnić, mieć inne opinie i dyskutować, ale nie obrażajmy się! Jesteśmy tutaj po to, aby pomóc i jestem pewna, że każdy z Was odwiedza to forum z taką intencją i za to bardzo Wam dziękuję.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
Knowhere
#21 Demiurg#

@la_nika Czy mi się wydaje, czy pewne konkretne posty były stąd już przez Was usunięte (lecz pewien użytkownik nic sobie z tego nie robi i publikuje je ponownie)?🤔

_____________
"Jesteś tu niepotrzebny jak plama na ścianie, wiem że chciałbyś to zmienić a ja znam rozwiązanie"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

Pewna użytkowniczka także publikuje ponownie, w formie zrzutów ekranów. Ona sobie z tego nic nie robi.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@ubraniabhp_com Zbanować to się sam możesz. Nie będziesz mnie tu cenzurował i zabraniał wypowiadania się.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
SirGuardian
#9 Pomysłodawca#

Czy Kupujący poniesie jakąś karę za to że próbuje wyłudzić pieniądze od przedsiębiorcy ?  chciałbym by taki kupujący poniósł karę od Allegro. Na miejscu sklepu zgłosił bym sprawę do prokuratury w sprawię gróźb przeciw dobremu imieniu firmy sprzedającego.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Klient źle zrobił zwrot, paczka nie dotarła, straszy negatywem

Idź do rozwiązania
maxr01
#14 Krzewiciel#

xyz96 - nie uważam, że nasze prawo jest złe, uważam, że jego interpretacja przez niektóre osoby jest błędna. To dotyczy Ciebie - sugerujesz zwrot gotówki kupującemu w przypadku, gdy odesłał towar komuś innemu? Np. sąsiadowi? Czy myślisz, że po skierowaniu takiej sprawy do sądu kupujący by ją wygrał? Chyba raczej nie - nie posądzam sędziów o brak zdrowego rozsądku (no, różnie z tym bywa, ale w tej sytuacji sprawa jest bardzo jasna.)

Odnośnie wypowiadania się - wypowiadaj się ile chcesz - tylko obiektywnie i najlepiej biorąc pod uwagę praktykę - czego ewidentnie Ci brak.

- "staramy się, aby wątki nie były zbyt rozbudowane oraz aby informacje w nich zawarte nie wzbudzały wątpliwości osób, które wrócą do nich później korzystając np. z wyszukiwarki, dlatego niektóre odpowiedzi zostały usunięte. " - w tym przypadku należałoby usunąć większość odpowiedzi we wszystkich wątkach. Czyli założyciele wątków powinni przedstawiać udokumentowane informacje, czego brak praktycznie w każdym wątku.

- kiedyś napisał "fakt odstąpienia od umowy przez kupującego nie oznacza, że transakcja nie została zawarta". Ludzie, sprzedający, kupujący i wszyscy inni popełniają czasem błędy, także w ocenach sytuacji i wypowiedziach. Jak tak robię,  potrafię się do tego przyznać. Lecz nigdy nie otrzymałem od Allegro informacji, że pracownik podjął błędną decyzję. Nigdy nie otrzymałem info od , że np. to była "niefortunna" wypowiedź. Nigdzie nie widziałem żadnej informacji, że jednak admin/moderator/pracownik Allegro się pomylił. Nigdzie też nie widziałem informacji, żeby xyz96  stwierdził, że się pomylił, udzielił niepełnych informacji lub błędnych (xyz96  - to po prostu wyrocznia).

Odpowiedz
Ładowanie...