anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie otrzymał zwrotu przez PAYu

slawfal
#7 Wielbiciel#

Problem jest nastepujący, klient zakupił towar o 7.40, okazało się, że towar jest niekompletny, poszedł zwrot 0 8.06 tego samego dnia, otrzymałem z allegro informację, że zwróciłem wpłatę a w kolejnym dniu dzwonił klient z pretensjami, że nie otrzymał zwrotu. Co w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@slawfal niech poczeka to trwa do 3 dni od otrzymania mila a kasę dostanie tam skąd płacił 🙂

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@slawfal taki zwrot trwa aż do 3 dni roboczych, dlatego się klient denerwuje. Jeśli ten czas minie i klient nie otrzyma zwrotu, niech pisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów