anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wybrał opcje dostawy Kurier Dpd a w wiadomości napisał żeby wysłać za pobraniem

Solvix
#7 Wielbiciel#

Witam, proszę o pomoc. Klient kupił produkt przez Kup Teraz i wybrał opcje dostawy  "Allegro Kurier Dpd" opcja Smart, natomiast w wiadomości napisał żeby wysłać towar za pobraniem. W opcjach dostawy nie mam wysyłki za pobraniem. Metoda płatności w zamówieniu pokazuje się jako BLIK, status płatności jako rozpoczęta. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Odpowiedzieć mu że wszystko jest w ofercie i że nie udostępniasz pobrań. Możesz także ustalić z kupującym jakieś rozwiązanie np: żeby anulował a ty wystawisz z tą formą zakupu.

oznacz moderatorów

Solvix
#7 Wielbiciel#

Proszę mi jeszcze powiedzieć jak odpisać klientowi na wiadomość w zamówieniu? Jak klikam na wiadomość niebieska koperta to otwiera się wiadomość od kupującego ale nie ma tam żadnej opcji odpisz. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Solvix Wejdź tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message i odpisz. Nie zgadzaj się na pobranie. Ryzykujesz tym, że klient nie odbierze przesyłki i poniesiesz koszty. 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Solvix 
Klient dokonał zakupu (zawarł prawnie wiążącą Umowę z obowiązkiem zapłaty). Jeżeli w ofercie (lub którejkolwiek zakładce) nie wyznaczyłeś terminu na zapłatę to nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie po upływie 7-go dnia (i Allegro zwróci prowizję) z powodu niewywiązania się strony Umowy (Kupującego) z przyjętego zobowiązania.
Możesz (nie musisz) poinformować Klienta o tym, że nie wysyłasz za pobraniem i zaproponować aby opłacił zamówienie zgodnie z dokonanym wyborem albo je anulował.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów