anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kody EAN w kategorii Dziecko/Odzież

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

Witam.
Mam problem z wystawieniem ofert z pliku csv.
Plik jest w pełni uzupełniony, podczas sprawdzania nie wyskakują żadne błędy
jednak podczas wgrywania pliku aukcje nie są wystawiane, w raporcie
wyskakuje taki komunikat:
- Nie podano wartości dla parametru 225693.
- Zbyt krótka wartość dla parametru EAN(225693).


Wszystkie rzeczy miały być wystawione w kategorii: Dziecko->Odzież->Bluzy

Czy podawanie kodów EAN w tej kategorii stało się w ostatnich dniach obowiązkowe?

Kilkanaście dni temu wystawiałam w ten sam sposób, w tej samej kategorii aukcje w których również nie było podanych numerów EAN ani żadnych innych kodów i nie było takich problemów.

Zgłaszałam sprawę przez formularz, dostałam odpowiedz od działu technicznego że nie został uzupełniony obowiązkowy parametr/ID produktu, którym może być np. kod EAN - niestety na kolejnego maila z pytaniem od kiedy ten parametr jest obowiązkowy nie uzyskałam odpowiedzi.

Dodam tylko że przy wystawianiu pojedynczej aukcji poprzez formularz aukcja zostaje normalnie wystawiona mimo nie wpisania kodu EAN/ kodu producenta itp. - więc jak to się ma do obowiązku wpisywania tego parametru?

@_HolaOla_  mogę prosić o przyjrzenie się tej sprawie i pomoc? tak średnio mam czas żeby wystawiać kilka tysięcy aukcji pojedynczo...

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@cloudcloud mogę prosić o pomoc w wyjaśnieniu problemu?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wingsdesigne Nie widzę Twojej odpowiedzi na naszą wiadomość z dnia 26 lipca:

"Otrzymałam wiadomość zwrotną z działu technicznego, że nie został uzupełniony obowiązkowy parametr/ID produktu, którym może być np. kod EAN".

Proszę, żebyś dopytał o szczegóły w odpowiedzi na wiadomość 10546813. W ten sposób Twoje pytanie trafi do osoby, która zna sprawę i konsultowała Twój przypadek.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@nat_not

ostatnią wiadomość od Was dostałam w poniedziałek, po kilku minutach na nią odpowiedziałam, niestety po 24 godzinach dostałam maila że wiadomość nie została dostarczona, wczoraj wysłałam kolejny raz tą samą wiadomość i dzisiaj sytuacja się powtórzyła. Nie są to problemy z moją pocztą ponieważ wszystkie inne maile które wysyłam normalnie dochodzą. Poniżej wrzucam screeny wiadomości


Stąd moje pytanie tutaj i prośba o pomoc...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wingsdesigne Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. Poprosiłam o wysłanie kolejnej wiadomości mailowej do Ciebie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@nat_not dziękuję

oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@nat_not minęły dwa dni i nadal cisza... żadnego maila nie dostałam.

W dalszym ciągu wystawianie przez formularz działa mimo nie wpisania ID produktu (ean/kodu produktu) itp a z pliku ten sam błąd(mimo aktualizacji pliku z Waszej strony w dniu wczorajszym).

Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć rzeczowo w czym tkwi problem?

Wg. mnie jeżeli podczas wystawiania przez formularz ID produktu nie jest wymagane i aukcja się wystawia a podczas wystawiania z pliku wyrzuca błąd i wymaga podania ID produktu to coś jest nie tak z tym plikiem...

Bardzo proszę o przyjrzenie się sprawie i rozwiązanie problemu ponieważ zarówno ja tracę(nie sprzedając) jak i serwis(nie uzyskując prowizji od sprzedaży) a chyba wszystkim zależy na jak największej sprzedaży...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wingsdesigne Jeśli chodzi o problem z dostarczeniem wiadomości, dostałam informację, że powinnaś się w tej sprawie skontaktować z administratorem Twojej poczty elektronicznej. 

Kwestia problemu z wystawieniem jest wyjaśniana. Muszę Cię więc ponownie prosić o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@nat_not ok czekam w takim razie na wiadomość oraz informację tutaj, mam nadzieję że nie potrwa to wieczność...

oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@nat_not czy udało się coś ustalić w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

hiphopshoppl
#11 Animator#

A potem jest, terminowe odpowiedzi -200ptk.

Oni nie mają połączenia z wystawianiem ręcznie a wystawianiem z pliku czy przez api
Zawsze tak było że jak od 1 maja jest coś obowiązkowe to w APi lub z pliku obowiązkowe jest już miesiac wcześniej. Dlaczego tak jest nie wiem ale domyślam sie że po to by więksi i ogarnięci sprzedawcy mieli pod górkę

oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@hiphopshoppl tylko że ja nigdzie nie znalazłam informacji że akurat w tej kategorii (dziecko->odzież) numer EAN ma być obowiązkowy...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wingsdesigne Dostałam potwierdzenie, że nasi pracownicy są już z Tobą w kontakcie w tej sprawie, więc liczę, że uda się wkrótce znaleźć rozwiązanie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wingsdesigne
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ @nat_not @cloudcloud czy mogę prosić o pomoc i interwencję w mojej sprawie?
Pracownicy skontaktowali się ze mną, po kilkudniowej wymianie maili dział techniczny potwierdził występowanie błędu po stronie serwisu i zajął się jego wyeliminowaniem. Minęło 1,5 tygodnia i cisza, na moją wiadomość dostałam tylko zdawkową wiadomość że pracują nad usunięciem błędu i jak zostanie on rozwiązany to zostanę o tym powiadomiona.

Obawiam się jednak że mogę tak czekać w nieskończoność a czas leci, pieniądze uciekają... Za kilka dni kończy się okres weryfikacyjny dotyczący ilości wystawionych aukcji - dlaczego przez błąd serwisu nie mogę skorzystać z promocji i mam być stratna? Czy naprawdę dział techniczny nie jest w stanie cofnąć zmian wprowadzonych w drugiej połowie lipca(bo od tego momentu pojawiły się problemy i pisałam o tym wielokrotnie) i wprowadzać je pojedynczo i wyłapać co jest nie tak?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wingsdesigne Nie jesteśmy w stanie przyspieszyć prac w dziale technicznym. Zapewniamy, że zależy nam - podobnie jak Tobie - na jak najszybszym usunięciu przyczyny problemu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów