@dawal50 No chyba, że tak 🙂
@REDOdpowiedź jest prosta - art. 213 KK.
Przeczytałem wiele Twoich wypowiedzi i mam pytanie, jesteś prawnikiem, sprzedajesz tutaj , czy jesteś zakamuflowanym modem ?!
Za każdym razem, gdy ktoś o coś pyta wyjeżdżasz z paragrafami ... jestem zainspirowany , bez podtekstów
Nie doczekasz się odpowiedzi , tu są tylko boty. Admini forum starają się odpowiadać po ludzku, szkoda tylko, że nie mają prawa do wygłoszenia swojej SUBIEKTYWNEJ opinii, co jest podstawą na allegro 🙂
Kupujący mógłby napisać nawet , że spałeś z własną matką i wątpię żeby allegro to usunęło bo to jego SUBIEKTYWNA opinia, a portal przecież nie dowiedzie, że kupujący głosi nieprawdę i Cię oczernia 🙂 .
Zobacz jak na E...u podchodzą do sprzedających, a jak tutaj. Byle płacić faktury, jak Ty nie sprzedasz rozejdzie się po innych sprzedających , albo na Twoje miejsce wciśnie się ktoś nowy, MONOPOL wychodzi 🙂 Oby spółka nie wyciągnęła karty IDŹ DO WIĘZIENIA hahahahha 😄
PS . TO MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA , PROSZĘ TEGO NIE USUWAĆ
@lopes1990 A jakie ma znaczenie, kim jestem? Odpowiadam najlepiej jak potrafię. Jeśli widzisz jakieś błędy to mnie popraw zamiast dociekać.
Większość z nas sprzedających nie kryje się z tym czym się zajmuje, i w jakim jest tutaj celu.
Czytając Twoje wątki domniemam , że masz jakieś koneksje z serwisem dlatego zapytałem wprost 😉 W Twoich postach, nie da się nie zauważyć stronniczości wobec allegro 😄
Tylko tyle i aż tyle, nie mam zamiaru dociekać 😉
@lopes1990 A nie przyszło Ci do głowy, że @xyz96 jest po prostu obiektywny? I to, że ma wiedzę na temat Allegro i chce się nią dzielić? Rzadkość w dzisiejszych czasach i dlatego dziwi.
@WREDZIA-W1 absolutnie nie neguje tu wiedzy kolegi @xyz96 , po prostu mam odczucie, że w wielu przypadkach, które opisuję jest stronniczy wobec serwisu.
Takie odnoszę wrażenie, tu nie chodzi tylko o doskonałą znajomość regulaminu, ale wiedzę prawną. Dlatego grzecznie zapytałem czy zna się na prawie.
Jest konkretny i bardzo dobrze, wykazuję dużo wyższą znajomość prawną i regulaminową spółki aniżeli jej pracownicy.
Przecież nikogo nie miałem zamiaru urazić, a poczułem się jakbym to zrobił.
Wszyscy jesteśmy tu po to aby dyskutować , jak widać pomagamy sobie wzajemnie i uczymy się od siebie 🙂
Jeżeli ktoś wykazuję tak duży entuzjazm i posiada tak obszerną wiedzę w tej tematyce , postanowiłem zapytać, ot co 🙂
Z innej beczki dziś dostałem za transakcje od klienta komentarz negatywny , pierwszy pusty bez opisu. Postanowiłem zapytać klienta o co chodzi, że jest niezadowolony z obsługi. w odpowiedzi otrzymałem
"brak informacji z Państwa strony o realizacji zamówień (nie biorę pod uwagę informacji "systemowych" z allegro.pl lub firm kurierskich) "
I jak tu nie rozłożyć rąk ?! Jak długo sprzedaję na allegro nigdy nie spotkałem się jeszcze z oceną negatywną związaną z powyższym zarzutem.
Nie wiem jakiej informacji oczekuję klient? Listu poleconego z podziękowaniami , czy mam dzwonić do każdego klienta z osobna z informacjami i podziękowaniem za transakcje.
Nie bardzo rozumiem tylko po co klient dokonał ponownego zakupu, skoro był tak niezadowolony z obsługi.
@lopes1990 Podając w odpowiedzi do komentarza dane kupującego, jego imię i login, łamiesz regulamin.
@xyz
Dane kupującego nigdzie nie są podane . Podanie samego imienia nie łamię RODO. Kamilów w Polsce raczej troszkę jest.
Chyba, że piszesz o regulaminie allegro.
Co do loginu nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że nie jest to nadużycie. Jak masz info o tym, że login łamie przepisy podeślij proszę.
@lopes1990 Dziwię się, że Allegro przyznaje SS użytkownikom, którzy nie znają regulaminu - art.11 punkt 11.5 b "danych kontaktowych lub loginów Użytkowników,"
Poza tym dziwi mnie, że sprzedawca wyróżniony SS może łamać regulamin w każdej ofercie informując o czasie na reklamację z tytułu rękojmi wynoszącym 1 rok, podczas gdy zgodnie z prawem przy nowych przedmiotach wynosi on 2 lata.
Najwyraźniej powinieneś do niego przyjechac osobiście zapukać powiedzieć dzień dobry! przywiozłem panu/i przedmiot który został zakupiony pokazać jaki jest fajny i bardzo podziękować ze kupili u ciebie.
I to najlepiej zrobić od jak najszybciej żeby kupujący nie musiał czekać, bo jak on kupi to juz to chce mieć! 😀
Taką sytuację miałem z komentarzem i takiego meila napisałem do kupującego.
@lopes1990 😊 😊 😊
Allegro łamie prawo nie z jednego przypadku!
Niestety ma gdzieś sprzedających, najwazniejsze że ich utrzymują!
Biorą ciężkie pieniądze za prowizję a najgorsze to że biorą pieniądze w wielu przypadkach za transakcje do których w ogóle nie doszło.
Dziś kupujący pomyłkowo zakupił u mnie przedmiot który nie jest przedmiotem na aukcji. Nawet w informacji do sprzedającego napisał że chce coś innego, wybrał opcję za pobraniem bo nie był pewnie pewien czy to posiadam. Grzecznie zadzwoniłem do niego i uzgodniłem że nie posiadam takiego przedmiotu, składając przy okazji wniosek o zwrot prowizji do portalu. Kupujący nie robił problemów w końcu zakupił nie to co było na aukcji. Odpowiedź z allegro- Wniosek o zwrot prowizji został odrzucony! Nie pierwszy raz u mnie taka sytuacja!
Za kliknięcie kupującego KUP TERAZ sprzedający płaci prowizję, nieważne czy fizycznie to sprzeda czy nie. To ich nie interesuje, Moje pytanie : za co w tym przypadku muszę zapłacić ?
Warto pomysleć jak to wygląda na skalę całego kraju, każdego dnia to są kwoty w tysiącach a może w milionach - za nic przywłaszczone przez portal z powodu pomyłek kupujących lub niedoszłych z innych powodów transakcji! Sprawa nadaje się do opublikowania, bo są na to dowody!!
@rtv-sat_wojtek może czas na uokik?
Sytuacja z dzisiaj.
Klient zakupił przedmiot w dniu 17.02 po godz 21 z czasem realizacji 2 dni robocze. W dniu dzisiejszym o godzinie 6 zgłasza dyskusje a w niej prośbę o anulowanie. Środki otrzymał w ciągu godziny od złożenia dyskusji a następnie wystawia negatywną ocenę do transakcji którą anulował. Klient odrzuca połączenia i odpisuje: "Jak allegro uzna , że komentarz usuną to proszę tam pisać, ja swojego zdania nie zmienię"
Standardowo po zgłoszeniu sprawy do allegro, klasyk:
"Mam nadzieję, że uda się Państwu porozumieć i sprawa zostanie zakończona zgodnie z Pana oczekiwaniami."
Co najlepsze, ocena konta na która mają wpływ m.in oceny kupujących ma wpływ na udział w programie Smart. System ocen allegro w żaden sposób nie jest obiektywny.