anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

Idź do rozwiązania
nat_not
Moderator
Moderator

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
142 ODPOWIEDZI 142
myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Rydz_83 nam regularnie uznają, a co? 🙂 (chodzi głównie o kwestie związane z gabarytami i uszkodzone przesyłki)

oznacz moderatorów
nefretete113
#8 Zapaleniec#

Witam

Czy jest jakaś awaria w Inpost bo mam komunikat >>>>Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!<<<<<<

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@nefretete113 
Nie odnotowaliśmy zgłoszeń dot. przedstawionych problemów.

W przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecamy wykonanie następujących czynności:

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.

W przypadku dalszego występowania problemów, prosimy o podjęcie kontaktu z nami (pomoc@inpost.pl) przesyłając zrzuty ekranu z występującym komunikatem błędu oraz podaniem adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek.

oznacz moderatorów