anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
226 ODPOWIEDZI 226
InPost
Ekspert InPost

@artur198613 

W zaistniałej sytuacji prosimy o wyczyszczenie plików cookies lub skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek. 
Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności zamówienie wciąż będzie niewidoczne, prosimy o przesłanie na adres pomoc@inpost.pl poniższych danych, które pozwolą nam na dokładniejszą weryfikację:

- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego: 
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego: 
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie): 
- Numer Aukcji: 
- ID płatności: 
- Data zakupu i płatności: 

oznacz moderatorów
piotrk7
#7 Wielbiciel#

Witam,

Jeden kupujący wygrał 4 moje aukcje i wszystkie je razem opłacił. W każdej aukcji było oznaczone, że w paczce może być jedna sztuka, w Allegro widnieje info, że zamówienie zostanie wysłane w 4 paczkach. Ja je mogę wysłać w 2, ale po imporcie do Managera Przesyłek Inpost mam tylko jedną pozycję! Jak mam wygenerować etykietę dla pozostałych przesyłek?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@piotrk7 

Istnieje możliwość wygenerowania kolejnej etykiety dla aukcji zaimportowanej z serwisu Allegro. W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i odfiltrować za pomocą znacznika "tak" lub "nie" kolumnę "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie). Wówczas pokażą się dane aukcji, na podstawie których będzie można wygenerować następną etykietę. 
 
W przypadku dalszych problemów, zachęcam do kontaktu bezpośredniego poprzez nasze kanały:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

 

@InPost 

Wczoraj nadałam przesyłkę - nie ma nic wspólnego z Allegro - sprzedaż na ÓLX.

Dziś otrzymałam taką oto wiadomość:

Twoja paczka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,50 PLN.
Przepraszamy za utrudnienia. Prosimy uregulować należność pIatnosc-paczkomat.live/poczta/503948098/687374/

 

Napisałam już do InPost, Ale chciałam napisać także tutaj, by w razie potrzeby ostrzec innych.

Czyżby to próba phishingu?

Wiola
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 Tak, jak najbardziej, to próba phisingu - domena .live w powyższym linku to chyba wystarczająca przesłanka, by zyskać pewność. Parę dni temu nawet wrzuciłem linka tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/uwaga-kolejna-fala-phishingu/bc-p/1093... lecz na AG niestety nadal nie ma działu, o którym @msniezek pisał tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/w-zwi%C4%85zku-z-nieustannym...

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Kno

@Knowhere Tego linku nie otwierałam, a ten live jest doprawdy podejrzany. Nie zaglądałam tutaj przez kilka dni, więc nie widziałam Twojego postu. Dzięki za informację 🙂

Wiola
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 Nie ma za co:)

PS Edycja wcześniejszego posta.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Wioletta2701 

Potwierdzamy, to to próba phishingu.

Wiadomość, którą otrzymałaś nie została wysłana z naszej bramki SMS, natomiast atak był przeprowadzony w taki sposób, że wyglądało jakbyś tego SMSa otrzymała od InPost. Takie działanie umożliwia współczesna technologia i protokoły wiadomości SMS operatorów telekomunikacyjnych. Atak ten był masowy i skierowany do losowych osób, zarówno naszych Klientów jak i osób trzecich.


Więcej informacji na ten temat można znaleźć w m.in. w poniższych linkach:


https://inpost.pl/aktualnosci-uwaga-cyberzagrozenie-0

 

https://www.facebook.com/paczkomaty/photos/pb.335107452998.-2207520000.1557225006./10157088072432999...


https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-smsy-od-w-sprawie-przesylek/


https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-na-sms-y-proszace-o-doplate-1-pln/


https://innpoland.pl/149935,twoja-paczka-wymaga-doplaty-uwazaj-to-moze-byc-proba-oszustwa

oznacz moderatorów
miloo84
#2 Obserwator#

Też takie info dostałem i ciekawi mnie skad ktoś wiedział, że oczekuję na paczkę i skąd ktoś miał mój numer telefonu. Przypadkiem tego nazwać nie można,

czyżby z InPost wyciekły numery telefonów?

i dane o paczkach?

 

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Witam, ostatnio nie importuje sie nr przesylek z mojego menedzera paczek do Allegro? skad taka sutyacja? 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@musicsklep_pl 

W celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o kontakt mailowy z nami pod adresem pomoc@inpost.pl oraz szersze opisanie występującego problemu.

oznacz moderatorów
SzwedzkieSmaki
#2 Obserwator#

Hej!

W tym tygodniu dołączyłam do wysyłania przesyłek AllegroPaczkomaty 24/7 inpost

Wysłałam dopiero 10 sztuk , ale zaniepokoił mnie fakt że menagerze paczek na stronie InPost 6 przesyłek mam zaznaczonych jako gabaryt A , jedna jako gabaryt B , a trzy sztuki jako gabaryt D

Wszystkie te produkty wysyłam w kartonikach 20x11x3 cm włożonych do kopert w rozmiarze D14 20x27x5cm , importując przesyłki z allegro wybieram rozmiar A i zazwyczaj otwierają się małe skrytki w paczkomacie,raz otworzyła się nieco większa.

Moje pytanie brzmi dlaczego tak jest i czy powinnam już zacząć obawiać się naliczenia dodatkowych opłat za większe przesyłki które takimi nie były?

Macie jakieś sugestie?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Justyna

 

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@SzwedzkieSmaki 

W celu weryfikacji prosimy o przygotowanie numerów przesyłek i przesłanie zapytania w opisanej sprawie za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Od razu mialas zaznaczone gabaryty? Dziwne....

oznacz moderatorów
sklepsenses
#9 Pomysłodawca#

Część.

@InPost @ Mam problem . Wysyłałem dziś 9 paczek. Wszystkie etykiety wydrukowane i zabezpieczone. Na jednym ze statusów pojawiła się informacja że etykieta nieczytelna lub jej brak. Napisałem maila na pomoc@inpost.pl i zgłosiłem problem.

Co dalej z tym fantem?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@sklepsenses 

Dziękujemy za wiadomość. 

Po otrzymaniu wiadomości e-mail, zostanie sprawdzony status przesyłki i na tej podstawie nastąpi dalsza weryfikacja. Jeśli to konieczne poprosimy o przekazanie informacji dotyczących opakowania przesyłki i danych kontaktowych. Następnie zgłoszenie zostanie przekazane do właściwego oddziału, który zajmie się dalszą weryfikacją losów paczki. Prosimy o śledzenie statusu przesyłki na naszej stronie internetowej. 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@InPost

Ostatnio nadawałem przesyłkę, taką zwykłą, kurierską (bez przedrostka allegro). Zajrzałem w cennik https://inpost.pl/cenniki i zobaczyłem, że ceny są identyczne zarówno w "szybkich nadaniach", jak i w managerze (nie pamiętam dokładnie, ale wcześniej była to różnica coś ok. 1-2 zł w zależności od gabarytu, w sensie przesyłki nadawane spod managera były tańsze).

szybkie_nadania.png

 

manager.png

Niemniej jednak, jak widać na powyższych zrzutach ekranu, przesyłka wygenerowana spod "szybkich nadań" ma wliczone w cenę ubezpieczenie do 5000 zł, dlatego też postanowiłem nadać tę paczkę przez nie właśnie, no bo skoro w tej samej cenie mam dodatkowo ubezpieczenie przesyłki...

I tu pierwsza niespodzianka, bo nadal mejlem wysyłacie etykietę tylko w rozmiarze A4 (mimo że wspominałem o tym prawie 3 miesiące temu tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%... na co odpisaliście tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%... twierdząc, że weźmiecie to pod uwagę - jak widać nie wzięliście), a ja nie mam czasu ani ochoty męczyć się z wciskaniem etykiety A4 na nalepkę rozmiaru A6. Ale to jeszcze nic, druga niespodzianka jest lepsza.

Otóż okazuje się, że żadnego ubezpieczenia do 5000 zł wliczonego w cenę nie ma😁

etykieta.png

Mało tego, pod "szybkimi nadaniami" nie ma nawet możliwości wybrania takiej opcji (mimo że te ok. 3 miesiące temu była, w trakcie promocji o dźwięcznym tytule "lekka paczka w lekkiej cenie"), zatem mając do wyboru te samą usługę w tej samej cenie etykietę anulowałem i wygenerowałem kolejną już pod managera, co by jak człowiek wydrukować sobie A6P na nalepce A6.

Nasuwa się pytanie - dlaczego wprowadzacie swoich klientów w błąd (żeby nie użyć dosadniejszego słowa, a wiecie jakie mam na myśli)? Może stąd tyle w ostatnich tygodniach nieuznanych przez reklamacji, bo przecież ubezpieczenia w sumie nie było🤔

PS Z etykiety pozwoliłem sobie usunąć dane osobowe oraz inne wrażliwe lub też nieistotne dla poruszanego problemu.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Knowhere 

Dziękujemy za zgłoszenie z dokładnym opisem i zrzutami ekranu. Przekazaliśmy je do naszego działu IT w celu weryfikacji, by informacja o ubezpieczeniu na etykiecie była zgodna ze stanem faktycznym i informacjami zawartymi w cennikach.

oznacz moderatorów
EWKAR22
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry

Czy jest jakaś możliwość by sprawdzić czy kupujący otrzymał od Inpostu wiadomość o przesyłce i kod do odbioru paczki. Upiera się że wiadomości nie było i dlatego  przesyłka nie została odebrana i wróciła do nadawcy. Proszę o informację.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@EWKAR22 

Tak, postaramy się pomóc w opisanej sprawie. Prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry).

oznacz moderatorów