anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

MAMY ROZWIĄZANIE!
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
226 ODPOWIEDZI 226
terazauto
#13 Ambasador#

@InPost - każda pomoc mile widziana. Witam.

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@InPost

Pozwolę sobie skorzystać z zaproszenia.

Nadaję głównie małe przesyłki i nie zawsze mieści mi się etykieta. Dziś eksperymentalnie zmniejszyłam etykietę o połowę - paczkomat nadawczy zeskanował kod bez problemu. Czy mogę tak robić w przyszłości, czy jednak nie powinnam - a jeśli nie powinnam, to dlaczego?

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 Z ciekawości - jakiego rozmiaru to była etykieta, A4 czy A6P?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Knowhere

Dobre pytanie. To, co pomniejszyłam, to było A4 - A6P jest ogólnie mniejsza i bardzo by mi pasowała. Ale nie wiem czemu A6P drukuje mi się bez milimetra marginesu i zawsze ucina kawałek.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 Ja właśnie eksperymentalnie wydrukowałem A4 na A6P (tyle że w orientacji poziomej) - zobaczymy co na to paczkomat😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 Jakoś zadziałało😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Knowhere

Łyknął? No to teraz czekanie, czy pozostałe skanery po drodze też łyknąlaughing

Pochwalę się: moja przesyłka z pomniejszoną o połowę etykietą ma już status dostarczonej.

Wiem, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale mimo to...

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 Otóż to, ciekawe co na to inne skanery. Aczkolwiek mam wrażenie, że te w ręcznych terminalach i na sortowniach są sprawniejsze od tych w paczkomatach.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Knowhere

Jak łykną, będziesz miał ten sam argument co ja: no przecież wcześniej przechodziło! I z mordą...

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Kasiulki2

Jeśli się jutro dowiem, że InPost na cito zmienia oprogramowanie w skanerach, to się ubzdryngolę na wesoło :tarzanie_się_ze_śmiechu:

 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 Nie no, ja zmniejszyłem głównie dlatego, że paczka była krótsza niż krótszy wymiar formatu A4, kangurków pod ręką nie mam (zresztą inpost w tych nowych warunkach nadawania przesyłek nie zaleca ich używania), no i nie chciało mi się marnować dwóch nalepek A6 żeby wydrukować jedną A4.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Knowhere

A przepraszam bardzo - co to są kangurki?

Bo ja to jak w szkole za PRL - kartka papieru, nożyczki i klej biurowy. Serio nie mam pojęcia.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Kasiulki2 Oj Ulka Ulka, zdaje się już kiedyś tłumaczyłem😛

https://esklep.poczta-polska.pl/kategoria/przylgi-kurierskie

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Knowhere

A to to wiem... Tylko nazwy potocznej nie znałam.

Że kopią, jak się zbliżysz? A może wynalezione w Australii?

Nie no dobra, już łapię. Torba, o to chodzi!

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@pinsplash

Dziękujemy za wiadomość.

Informujemy, że udzieliliśmy odpowiedzi na wspomniany post.
Mamy nadzieję że odpowiedź okaże się pomocna.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@InPost proszę o odpowiedź. Czy Wy swoich klientów traktujecie poważnie?

Przed chwilą dostałem bowiem maila z jednego z Waszych oddziałów, o treści

"Informujemy, że zawartość przesyłki o numerze : 6550xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

została częściowo uszkodzona.
Proszę o  dyspozycję zwrotu lub doręczenia do adresata w/w przesyłki w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od otrzymania wiadomości.
W przypadku braku informacji z Państwa strony przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy."
Do tego zdjęcia:
photo.jpg
 
photo.jpg
 
Rozwaliliście zawartość w drobny mak. Rozerwaliście karton. Paczka miała naklejkę "ostrożnie szkło".
Nie macie szacunku do przesyłek, które są Wam powierzane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ciekawe co teraz napiszecie w odpowiedzi na reklamację.
Nie wiem dlaczego wytłuściliście słowa "częściowo uszkodzona" skoro tam nie ma co zbierać.
Paczka nawet nie została włożona do paczkomatu odbiorcy. Zniszczyliście to gdzieś po drodze i jak pisałem, oddział się ze mną skontaktował z pytaniem co mają robić. Kpina normalnie !!!!!!!
Jesteście BEZCZELNI !!!!!
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@konto zamknięte

Dziękujemy za zgłoszenie.

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Prosimy o przekazanie informacji zwrotnej do oddziału w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail oraz złożenie oficjalnej reklamacji.
Sprawa zostanie dokładnie zweryfikowana w postępowaniu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@InPost mam nadzieję, że uznacie reklamację. Napiszę na pewno tutaj o jej wyniku. Generalnie tego typu paczek nadaję grubo ponad 100szt każdego miesiąca. Przez 2 lata uzbierało się tego dobrych kilka tysięcy. To dopiero chyba 3, może 4 tego typu sytuacja z żarówkami, ale niestety 2 w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy. Wcześniej zdarzały się też uszkodzenia, ale innych rzeczy. Niestety tylko 1 raz uznaliście reklamację (i to tylko dlatego, że m.in. nie odpowiedzieliście w terminie). Wszystkie pozostałe reklamacje są regularnie odrzucane, z często wręcz absurdalną argumentacją (np. pracownik pisze, że nie było należytego zabezpieczenia bo brak np. folii bąbelkowej itp. a jak byk na zdjęciach i w protokole jest wpisane, że była folią bąbelkowa). Biorąc też pod uwagę to co piszą inni ludzie tutaj (komuś uszkodzona wszystkie paczki, które nadał w danym dniu!) to może warto by było się bliżej przyjrzeć pracownikom i temu, w jaki sposób traktują te przesyłki. Macie możliwość bez problemu dotrzeć kto zawinił i w takich sytuacjach obciążać bezpośrednio osoby, które do tego doprowadziły.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@konto zamknięte

Rozpatrywaniem reklamacji zajmuję się Dział Reklamacji, który udzieli odpowiedzi po rozpoznaniu zgłoszenia. 

Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji w całości lub w części reklamujący może wnieść odwołanie do Operatora do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi na reklamację.

oznacz moderatorów