anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt z InPost – od dziś również przez Gadane

nat_not
Moderator
Moderator

InPost znajduje się wśród liderów firm, za pośrednictwem których realizujecie dostawy w Allegro. Odbiór w Paczkomatach cenią klienci, a prosty sposób nadawania przesyłek – sprzedający.

Od dzisiaj, 1 września 2020, możecie się kontaktować z InPost również pisząc na Gadane. Przedstawiciel firmy @InPost dołącza do nas na stałe, dlatego zachęcamy, by wywoływać go w dyskusjach i korzystać z jego wiedzy. Już teraz możecie uzyskać informacje na temat oferty InPost, a także dopytać o najkorzystniejszą formę współpracy bezpośrednio u źródła. 

To kolejny powód, by zaglądać na Gadane 🙂

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
140 ODPOWIEDZI 140

Wariaty-JP
#7 Wielbiciel#

@InPost gdzie zglosic źle opisany paczkomat.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Wariaty-JP  W tym celu prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@InPost Mam pytanie, jak nadać przesyłkę przez stronę inpost gdy klient zapłaci przelewem bezpośrednio na konto sprzedawcy. Płatność allegro nie przeszła z niewyjaśnionych powodów. Kiedyś można było zrobić to ręcznie przez zakładkę wyślij przesyłki, aktualnie po wpisaniu adresu zgodnego z tym co widnieje w systemie allegro otrzymuję komunikat o nie możności pobrania danych z allegro

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BURZYNSKID 
Jeśli płatność została dokonana przez Klienta poza systemem Allegro np. bezpośrednio na konto Sprzedawcy, nie ma możliwości zaimportowania takiej aukcji do Managera Paczek i wygenerowania do niej etykiety w usłudze Allegro.
W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do skontaktowania się z nami mailowo na adres: bok@inpost.pl. Prosimy o przesłanie w zgłoszeniu skanu z komunikatem błędu, który pojawia się w trakcie tworzenia etykiety z poziomu zakładki: "Wyślij przesyłki".

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@InPostA co stało się ze starymi umowami na przesyłki inpost. Przed zmianami logowałem się do systemu i mogłem wysyłać przesyłki zarówno z umowy z inpost oraz przesyłki allegro. Czy muszę ponownie podpisywać umowę na przesyłki z poza systemu allegro?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BURZYNSKID

Abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt podając swój NIP oraz login do Managera Paczek/WebTruckera. 

oznacz moderatorów

karmaipasza_pl
#9 Pomysłodawca#

To skoro mamy inPost to niech informuje sprzedawców co dzieje się z usługą i integracja z Allegro bo nie można przesyłek pakować i nadawać. Wysyłając ręcznie cenniki standardowe i sprzedawcy płacą a nikt tego im nie zwróci.

oznacz moderatorów

max-studio27
#7 Wielbiciel#

Pytanie odnośnie Menagera przesyłek. Wchodzę IMPORT ALLEGRO INPOST i włączona jest zakładka NIEWYGENEROWANE. Widnieją u mnie 3 stare jakieś zamówienia do paczkomatów z marca !!. Czy nie można w ostatniej rubryce AKCJE ( tam jest Szczegóły i Wydrukuj) dodać USUŃ.

Można by wtedy szybko usunąć niepotrzebne dane.

Jak można to usunąć by nie wysyłać komuś powiadomień że jest wygenerowana jakaś paczka.

bo najpierw trzeba wygenerować nr przesyłki a potem usunąć . Strata czasu.

oznacz moderatorów

MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Witam, od wczoraj nie można się zalogować na menagera inpost. Czy ktoś ma taki sam problem ? Przy logowaniu wyskakuje komunikat : Niepoprawny login lub hasło.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@MARMEXsklep Jeżu kolczasty, dosłownie poprzedni post w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%...
Poza tym na stronie głównej (wielka, czerwona belka na samej górze) oraz na stronie logowania do managera (spory baner nad polami formularza) wisi info o pracach serwisowych. Wysyłane też było info na mejla, a kolejne wisi w aktualnościach w aplikacji. Czego więcej potrzeba żeby tego nie przegapić?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@InPost Mamy własną umowę z wami oraz udostępniamy dostawy paczkomatem w ramach smarta.

Ostatnio nasz kurier poinformował nas, że przesyłki z etykietą Allegro Smart! mamy odkładać osobno, tj. już na naszym magazynie mamy sortować zwykłe przesyłki paczkomatowe od tych smartowych. Nie znalazłam takiej informacji w waszych komunikatach i nie bardzo widzę zasadności przerzucania segregacji paczek na nas. Czy to kolejna samowolka naszego kuriera, czy przeoczyłam jakieś zmiany w regulaminach?

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@myslenie-szkodzi 

W celu weryfikacji bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z opisem sprawy bezpośrednio na adres: pomoc@inpost.pl.

Prosimy o podanie w wiadomości loginu do konta w Managerze Paczek oraz numeru NIP.

oznacz moderatorów

AutoLUX-JB
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jest obecnie akcja z dostawą w weekend, ale z tego co wyczytałem to dotyczy chyba tylko kurierów, chyba że paczkomatów też? Bardzo prosiłbym o uściślenie - czy jeśli włożę jeszcze dzisiaj paczkę do paczkomatu to jest możliwość dostarczenia jej w ten weekend? Towar zakupiony przez Allegro Smart.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@AutoLUX-JB 

Doręczenie weekendowe obejmuje paczki Allegro SMART!. Wszystkie etykiety oznaczone jako SMART! przygotowane przez Sprzedających w czwartki i w piątki otrzymają oznaczenie weekendowej dostawy. Paczki z dostawą weekendową w ramach Allegro SMART! będą dostarczanie możliwie następnego dnia kalendarzowego po nadaniu. Dostawa w weekend jest dostępna jedynie dla serwisów objętych opcją SMART!, czyli w ramach dostawy do paczkomatów. Paczkę można nadać za pomocą standardowo dostępnych opcji w ramach Allegro SMART:
- w paczkomacie,
- w POP,
- u kuriera.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost  Przesyłki docierają do paczkomatów, ale KAŻDA wygląda jak po cięzkich przejściach. Co prawda na razie nie było uszkodzeń produktów w srodku...ale boje się że to kiedyś nastąpi. Jak reklamować takie potraktowanie paczek?

IMG_5978.JPGIMG_6797.JPG

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@pinsplash 

dziękujemy za wiadomość. 

W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki Operator umożliwia Odbiorcy przekazanie elektronicznego protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.

Przypominamy sposób postępowania w przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej.

Po odbiorze paczki należy wcisnąć na ekranie przycisk Mam uwagi do paczki, a następnie umieścić przesyłkę w skrytce (protokół szkody zostanie spisany komisyjnie na oddziale a dalsze losy przesyłki zostaną ustalone z Klientem). Jeśli Odbiorca zareklamuję paczkę w paczkomacie to na adres e-mail otrzyma link do formularza reklamacyjnego.

Jeśli Odbiorca nie zauważy uszkodzenia w momencie odbioru paczki to powinien poinformować firmę InPost o szkodach przesyłki nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki poprzez spisanie protokołu szkody i zgłoszenie reklamacji.

Aktualnie z powodu trwającej pandemii protokół spisywany jest wyłącznie w wersji elektronicznej.


Protokół można uzupełnić:


➔ Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
➔ Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
➔ W zakładce kontakt www.inpost.pl/kontakt pod hasłem „Protokół szkody”

Wypełniając protokół należy zamieścić zdjęcia dokumentujące uszkodzenie przesyłki – maksymalnie 7 zdjęć o wadze do 10 MB.
Klient potwierdzenie spisania protokołu wraz z jego skróconą wersją otrzymuje mailowo. Następnie należy zgłosić reklamację.

Proszę pamiętać, że protokół szkody nie jest reklamacją, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę. Reklamację można złożyć poprzez:

1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

oznacz moderatorów

Rydz_83
#8 Zapaleniec#

nie licz na pozytywne rozpatrzenie reklamacji   NIE MASZ ŻADNYCH SZANS    🙂

 

możesz liczyć jedynie na bezsensowne odpowiedzi  np. że w paczce miałeś szkło chociaż go tam nie było,  - odwołanie 30 dni czekania ,    potem  że nie zgłosiłeś w terminie  - chociaż zgłosiłeś  i odwołanie i 30 dni czekania     mijają miesiące i aż do zniechęcenia odechciewa Ci się kontynuować reklamację   -    I TO TO CHODZI - CEL OSIĄGNIĘTY,

 

próbowaliśmy złożyć reklamację kilka razy, i jak widać na tym forum niemożliwe jest pozytywne rozpatrzenie

oznacz moderatorów

Rydz_83
#8 Zapaleniec#

może niech tu się odezwie taki ktoś komu inpost pozytywnie rozpatrzył reklamację, czy taka osoba istnieje?   

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Rydz_83 nam regularnie uznają, a co? 🙂 (chodzi głównie o kwestie związane z gabarytami i uszkodzone przesyłki)

oznacz moderatorów

nefretete113
#8 Zapaleniec#

Witam

Czy jest jakaś awaria w Inpost bo mam komunikat >>>>Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!<<<<<<

oznacz moderatorów