anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto zablokowane - brak kontaktu z allegro

matYs307
#11 Animator#

Mamy opóźnienia, z tego powodu zablokowali nam konto, w porządku. Jednak pytania.....

1. Allegro za anulowaną transakcję z powodu opóźnienia zawłaszczyło sobie prowizje. Są to prowizje na wysokości 200-300 zł za produkt, bo uznali że jak konto ma niską jakość to oni sobie to zabiorą tak czy siak :] 

2. Ponadto, jeżeli wyłączają aukcje po jakimś czasie dlaczego wyróżnienia nie i dolicza się to do rachunku 😄

3. Kontakt w tym momencie jest ograniczony, zgłoszenia już 3 dawaliśmy mailowe i mają w nas wywalone, zapytaliśmy jakie sprawy wymagają wyjaśnień ;] 

4. Czat na którym pisałem 15 minut z Panią, która na końcu uznała że w sumie to nie z nią muszę rozmawiać i ona mnie przełączy, kolejne 5 minut było "łączenie z doradcą" 😄 

Skończcie z błazenadą i zatrudnianiem praktykantów, którzy robią z siebie góru. Pamiętajcie o tym, że to klienci płacą prowizje, a nie sprzedawcy... Zawłaszczając sobie w taki sposób pieniądze przekłada to się na ogólne koszta...

Proszę pracownika - tylko osobę dojrzałą o odniesienie się do sprawy.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@matYs307 Cześć. Trudno odnieść mi się do sprawy lub chociaż poprosić o priorytetowe jej rozwiązanie, kiedy nie wiem którego Twojego konta dotyczy blokada. Jeśli nie chcesz ujawniać loginu, to podaj przykładowy numer zamówienia. 

Zasady przyznawania rabatu transakcyjnego są opisane w regulaminie w części VII. (procedura przyznania rabatu transakcyjnego (w związku ze zwrotem pobranej lub naliczonej prowizji).

Rabat transakcyjny jest przyznawany na zasadach określonych poniżej w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu płatności:

A. zapłata za zakupiony Towar za pomocą usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu - w przypadku płatności ze statusem “zakończona” z zastrzeżeniem, że:

  1. Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza “Zwróć zakup” dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse”, jednakże w przypadku gdy przyczyna odstąpienia wynika z winy Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;

  2. Kupujący odstąpił od umowy bez wykorzystania formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse” w przypadku gdy:

    • jakość Sprzedającego jest określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu. W przypadku gdy poziom jakości Sprzedającego jest niższy, rabat transakcyjny zostanie przyznany wyłącznie, gdy Kupujący nie wskaże na przyczynę odstąpienia od umowy wynikającą z winy Sprzedającego;

    • Kupujący utworzył Dyskusję dotyczącą Transakcji będącej przedmiotem wniosku o rabat transakcyjny, zostanie on przyznany wyłącznie gdy Kupujący wskaże, że odstąpienie od umowy nie wynika z winy Sprzedającego;

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Oczywiście, można w regulaminie napisać jednak nie ma to żadnej podstawy mimo wszystko, bo jest to prowizja od sprzedaży, a sprzedaży nie ma. Nie sprzedaję koszulek które mają prowizje po 5-10 zł jak wspomniałem, a produkty po 200-300 zł prowizji. Jest to w sumie trochę chamskie tak robić.

Dlaczego pracownicy allegro w ogóle zablokowali mi konto w momencie kiedy klientka otworzyła dyskusje, my odpisaliśmy "przepraszamy towar jutro wyjeżdża mieliśmy opóźnienia urlopowe" a 30 min później pracownik-praktykant allegro zablokował nam konto 🙂

Czyli rozumiemy, że nie ma już 14 dni na wyjaśnienie dyskusji?

Pomijam fakt bezczelnego zachowania BOGA-Pracownika allegro, który w treści dyskusji z innym kupującym który po prostu o coś zapytał czy już wysłane odpisał "Proszę się nie martwić, sprzedający ma zablokowane konto i nie odblokujemy go jak Pani nie wyśle"

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@matYs307 Mogę Cię prosić o numer tej dyskusji (numer znajdziesz w pasku URL)?

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

13785a54-f775-4e19-93ab-10c04eb34ee9

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@matYs307 Pracownik poinformował w dyskusji, że na Twoje konto zostały nałożone ograniczenia, ponieważ do 22 sierpnia (do godziny 10:00) nie załączyłeś potwierdzenia nadania przesyłki ani nie podałeś numeru listu przewozowego. Dodatkowo wcześniej, 19 sierpnia, zapowiedział, że tak się stanie. Nie ma tutaj nieprawidłowości po naszej stronie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Owszem, prosze sprawdzić co napisałem w dniu blokady, że produkt jedzie jutro. Jak wspomniałem to nie koszulka, że wrzuci się do paczki i jedzie. Jesteśmy producentem, były to opóźnienia produkcyjne. Z klientką na równi z dyskusją pisaliśmy mailowo i o wszystkim informowaliśmy. Rozumiem, że skoro pracownik pisze to trzeba rzucać się w przepaść i realizować na "już"? Bo ma prawo obrzucać blokadami każdego? 🙂 

Proszę o kontakt mailowy, bo wasi wspołpracownicy olewają nas co do wyjasnienia jakie działania mamy podjąć by odblokować konto.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@matYs307 Prowadzisz już korespondencję mailową w sprawie blokady konta. Innej formy kontaktu niż dostępne w formularzu nie udostępniamy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Z kim ? Bo na ten moment od 2 dni nikt nie odpowiedzial xd

oznacz moderatorów