anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

koszty związane z przesyłką nie odebraną

agata19802
#9 Pomysłodawca#

klient kupuję produkt cena 30 zł , płaci za przesyłkę 8,99 odbiór z paczkomatu. całość wynosi 38.99 zł .  towaru nie odbiera z  niewiadomych przyczyn z paczkomatu . paczka wraca do mnie . powstaje pytanie : ile mam zwrócić klientowi ?całość za towar i przesyłkę 38,99 ? czy tylko cenę towaru 30zł ? wysyłając towar to ja ponoszę koszty związane z ceną przesyłki , nie moja wina że klientowi się odwidziało nie odbieranie z paczkomatu . kupił więc zawarł umowę na odległość co w takiej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak oddasz całość będziesz stratna a jak oddasz tylko za towar to zapewne wystawi ci negatywa . Spróbuj się z nim skontaktować być może miał jakiś ważny powód i nie zdążył jej odebrać i będzie chciał ten towar ponownie po opłaceniu kosztu ponownego nadania.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@agata19802 Musisz oddać całość, czyli koszt towaru + koszt wysyłki, jeżeli kupujący poinformuje Cię w jakikolwiek sposób o rezygnacji z zakupu, czyli odstąpi od umowy.

oznacz moderatorów