anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przesyłki za którą zapłacił.

IVEX-IC
#8 Zapaleniec#

Kupujący nie odebrał przesyłki za którą zapłacił. Kurier obciąży nas za przesyłkę zwrotną. Kto powinien ponieść ten koszt? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Vryko
#18 Luminarz#

Ten, kto nawalił. Klient. Poinformowac klienta o dopłacie za 2 wysyłki i o ile wpłaci - wysłać. Jak nie  wpłaci - potrącić koszt wysyłki zwrotnej i zwrócić mu pieniądze za towar. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Vryko jak zawsze siedzę cicho prze 14 dni co by nie załapał się na zwrot i potem zwracam potrącając za dwie przesyłki 😄 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

wujek to jednak ma główkę do cwaniakowania interesów 😄

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@kostas11  A jeśli klient zapyta gdzie jest jego paczka, to też milczysz, a po dwóch tygodniach nagle sobie przypominasz, że jednak do Ciebie wróciła?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

chyba, że towar kosztował tyle, co wysyłka 😄

oznacz moderatorów