anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie otrzymali przesyłek przez błędne etykiety, komu to zgłosić?

mazurkur439
#12 Orędownik#

Otrzymałem taką wypowiedź pracownika Allegro w dyskusji z klientem:

mazurkur439_0-1667422170242.png

Wyjaśnię, że 25.10 nadałem ok. 19.50 12 paczek. Jak się później okazało jeden, chyba kod paskowy (bo adres wysyłki był inny) był potrojony, a 2 zdublowane. Chciałbym się dowiedzieć kto jest za to odpowiedzialny, Allegro, czy Impost? I co mam zrobić z tą wypowiedzią pracownika Allegro? Potwierdzenie nadania jest na inny adres, oczywiście zwrócę pieniądze, ale to by było tak, że się przyznaję do nie wysłania paczki, co nie jest zgodne z prawdą. Poradźcie co robić? Dodam, że przesyłki robię z menagera przesyłek Impostu, gdzie importuję zamówienia z Allegro.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wygląda to na jakiś błąd na linii inpost-allegro . Pieniądze klientowi raczej powinieneś zwrócić a potem złożyć reklamację (tylko kwestia komu -może najlepiej obu) ,chyba że ktoś przyzna się do błędu .

oznacz moderatorów

mazurkur439
#12 Orędownik#

Pieniądze właśnie zwróciłem. Nie wiem tylko co z 2 "cichymi" klientami. Tylko jeszcze jeden zaczął dyskusję to o nim wiem, ale Ci co czekają ciertpliwie i się nie dopominają... nie ze wszystkimi mam kontakt, nie odbierają telefonu, a ja nie wiem kto dostał 3 paczki, kto 0. Co jest przewidziane w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów

mazurkur439
#12 Orędownik#

Ekspert InPost  na forum. Mam pytanie do Pana. Jedną paczę otrzymałem jako zwrot, czy inne też otrzymam? I czy możliwa jest weryfikacja wszystkich moich etykiet pobranych w tym miesiącu? Strasznie dużo miałem z nimi zamieszania, drukowały się niezamawiane, za niektóre jestem pewien, że płaciłem 2 razy co najmniej. Czy byłoby to możliwe bez ręcznego wprowadzania dłógiego numeru? 
 
 
 
 
oznacz moderatorów

mazurkur439
#12 Orędownik#

Coś urwało. Chciałbym wiedzieć czy jest szansa, że otrzymam zwrot innych. I jeszcze czy możliwa by była weryfikacja mojch etykiet z ostatniego miesiąca, bo drukowało mi za dużo, albo za niektóre płaciłem ze 2 razy conajmniej, czy byłoby możliwe, bez ręcznego wpisywania wszystkich nr nadania?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry@mazurkur439 ,

w imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację oraz niedogodności.

W celu weryfikacji proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl oraz o podanie numerów przesyłek, których dotyczy ta sytuacja oraz szczegółowego opisu sprawy.

 

Numery przesyłek są niezbędne do dalszej weryfikacji.

oznacz moderatorów