anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący uszkodził przedmiot

wzkpol
#2 Obserwator#

Witam. Moja sytuacja wygląda następująco.  Kupujący zakupił u nasz przedmioty elektroniczne małej wartości. Po 13 dniach pisze że 2 z nich są uszkodzone. Pisze także że próbował je naprawić, ale się nie udało i że odsyła. Po otrzymaniu przedmiotów i stwierdziliśmy zniszczenie przez kupującego i nie uznajemy reklamacji.  Kupujący chce teraz z spowrotem uszkodzone przedmioty żebyśmy wysłali. Kto ponosi koszty wysyłki przedmiotów ?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Rad-Stol
#11 Animator#

koszt ponosi kupujący celowe uszkodzenie i ingerencja w przedmiot, bezpodstawne wyslanie na gwarancje/ zwrot 

oznacz moderatorów