anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier InPost nie odbiera wszystkich przesyłek Allegro Smart!

hurt-met
#11 Animator#

Zlecamy odbiór do inpostu co dzień ok 300 przesyłek , ze zbiorem zawsze jest problem a to nie mają kurierów 

lub przysyłają za mały samochód który wszystkiego nie zabiera , po interwencji do oddziału obiecują drugi samochód ale to już nie następuje i tak co dzień

piszę bo usługę allegro paczkomaty udostępnia allegro i może do nich zgłosić 

jak na razie to my za tą sytuację zbieramy opie...l od kupujących 

 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

pinsplash
#21 Demiurg#

@hurt-met Niestety, najprościej ? Daj flaszkę kurierowi - zapamieta, będzie do ciebie przyjezdzał pierwszego 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

nawet jak by krate dostał to i tak samochodu nie rozciągnie , wina leży po stronie administracji 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@hurt-met  zmień operatora pocztowego

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

@InPost zawołajmy może kogoś z i posta.... 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@hurt-met ja zawsze muszę zgłaszać dzień wcześniej większy wolumen, wtedy potrafią przyjechać trzy auta, od kiedy nauczyli się że jest co zabierać koło godziny 15 zjeżdżają się pod sklep i przeładowują samochody w jeden który leci na sortownię 😉  

A co Twój opiekun na to i @InPost 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

nie mam umowy bezpośredniej z Inpost także opiekuna też nie mam przydzielonego 

u nas w systemie zlecenie odbioru można wysłać po wygenerowanych etykiet a ponieważ proces kompletowania i wydawania zamówień mamy z automatyzowany listy tworzone są po zapakowaniu przesyłki także dzień wcześniej zgłoszenie odpada 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@hurt-met 

dziękujemy za wiadomość. 

W takim przypadku do oddziału obsługującego dany region adresowy wysyłane jest zgłoszenie z prośbą o weryfikację zgłoszonej sytuacji.

Prosimy o przygotowanie przykładowego numeru zlecenia i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia:  722 444 000 / 746 600 000

Jeśli do odbioru zlecana jest większa ilość przesyłek to w celu wyceny i przedstawienia naszej oferty dla Klientów Biznesowych zachęcamy do wypełnienia formularza na stronie internetowej: https://inpost.pl/zapytaj-o-oferte/indywidualna

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

@InPost   niestety dzisiaj ta sama sytuacji kurier podjechał zabrał połowę przesyłek i tyle go widzieli , co lepsze przesyłki rozdzieliłem na dwa zlecenie i oba zrealizował a paczki zostały . 

niestety jakość sprzedaży nam leci bo wysyłki których dzisiaj nie zabrał nie spełnią terminowego nadania w allegro 

Gdzie mam w takim wypadku reagować skutecznie ? 

oznacz moderatorów

temporalis_pl
#11 Animator#

Sprawa jest prosta. Powiedz, że pomożesz mu i poskanujesz już paczki jak on nosi. Zeskanuj wszystko i zamknij zlecenie. Wtedy Ciebie to do końca nie interesuje jak te paczki znikną.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@hurt-met 

W celu weryfikacji sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Prosimy o przygotowanie numerów zleceń oraz numerów nieodebranych przesyłek a także opisanie zdarzenia, które miało wówczas miejsce. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@InPost zgłoś coś napisz gdzieś, a będzieci sobie to przez miesiąc rozpatrywać

weryfikować - macie odbierać przesyłki - to jest wasz **piiip**ny obowiązek bo to deklarujecie tu na allegro i w regulaminie swoich usług

 

mi też dzisiaj kurier tez nie odebrał przesyłek

popatrzył na stosik i sobie poszedł

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@RED 

dziękujemy za wiadomość. 

W przypadku takiej sytuacji każdorazowo prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia:  722 444 000 / 746 600 000

Prosimy przygotować takie informację jak numer zlecenia i przykładowy numer przesyłki która nie została odebrana oraz numer telefonu kontaktowego.

Po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta do oddziału obsługującego dany rejon adresowy wysyłane jest zgłoszenie z prośbą o weryfikację zgłoszonej sytuacji i odbiór przesyłek.

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@RED  tam naprawdę siedzi bot który robi kopiuj - wklej 😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

@InPost  jeżeli jednak nie jesteś bootem  , to dzisiaj ponownie sytuacja się powtórzyła , mimo tych śmiesznych zgłoszeń jak radziłeś skutku brak 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@pinsplash @InPost 

to pogadam sobie z robotem 🙂

Szanowny robocie inpost wsadź sobie za przeproszeniem w ******

swoje rady

bo efektu brak

za dzień jaki inpost zapewnił nam dzisiaj/wczoraj to następny kurier dostanie powiem brutalnie

https://www.youtube.com/watch?v=9rhufhMZGBg

kilkadziesiąt telefonów i maili od Kupujących z tym samym tekstem - gdzie jest mów towar?

tłumaczenie jak z powyższego inposta robota

- kurier nie odebrał przesyłek, to ich wina, taka to firma bl ble, my się staramy i itp

ciekawe ile z tego będzie negatywów

oczywiście napisałem maila do inposta

zadzwoniłem - to usłyszałem bez żadnego przepraszam, że odbiór został przełożony na dzień późniejszy

a jak kazełm z tego zrobić reklamację to usłyszałem że lepiej to zrobic po odebraniu tych przesyłek bo to może zakłócić ich odbiór

dzisiaj kurier nie został wypuszczony z firmy dopóki nie zeskanował wszystkich przesyłek a nasz pracownik pilnował go jak wrzucał przesyłki do swojego auta

 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

i na osłodę doczytałem, w od stycznia będziemy allegro dopłacać do smarta 2zł od przesyłki

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@RED Ja wszystko rozumiem, naprawdę, ale bardzo serdecznie proszę Cię o powstrzymanie się o tego typu określeń. Zespół Inpost każdego dnia stara się tutaj pomagać w rozwiązaniu wielu problemów i wątpliwości, tak jak my, więc bardzo uprzejmie proszę Cię o kulturalniejsze zwracanie się do innych.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Ola wiem że masz super poczucie humoru i doceniam to 😃. Zawsze miła etc.. ale uprzedzaj zanim rzucisz dowcip bo jak piję herbatę to mogę się zakrztusić !! Zespół Inpost każdego dnia stara się tutaj pomagać w rozwiązaniu wielu problemów

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Pod żadnym pozorem nie chciałabym, aby do tego doszło i żebyś zakrztusił się herbatą.

giphy.gif

Tak się jednak składa, że zespół Inpostu od 3 miesięcy wykonuje niesamowitą pracę i czasami wyłącznie dzięki tej pomocy oraz naszej współpracy tutaj, jesteśmy w stanie dużo szybciej wyjaśnić wiele zgłoszeń i rozwiązać sprawy, które pojawiają się na AG. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów