anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier odebrał paczkę, a w statusie nadal "oczekuje na nadanie"

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Tak jak w temacie. Kurier @InPost  odebrał wczoraj wszystkie paczki (40-50szt). Na śledzeniu jednak jedna jako jedyna widnieje  że statusem "do nadania". O ile nieraz się już zdarzało że kurier jakąś pominął przy zczytywaniu i dopiero na oddziale była odczytana to jednak tym razem wszystkie inne już mają status przyjęcia  na oddział a  ta jedna nadal oczekuje na nadanie.  Traktować to jako błąd systemu, bo  paczka  już jedzie w kierunku klienta czy jednak spodziewać się jej zaginięcia?jak zgłoszę to do inpost to zanim zacznś rozpatrywać  zgłoszenie to już klientowi będę musiala  drugi raz to samo wysłać 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@barwyflory_pl Czy możesz podać przykładowe numery zamówie, których dotyczy ta sytuacja? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_  to dotyczy tylko jednego zamówienia. Wsyztskie inne procesowane  prawidłowo.  Tylko jedno jest nadal do nadania: d7414d51-75a8-11ed-9f20-0918d89f813c

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@barwyflory_pl dziękuję, sprawdzimy to, ale czy możesz doprecyzować z jakiego narzędzia korzystasz przy nadawaniu paczek? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

 @_HolaOla_  manager.paczkomaty dzięki za informacje natomiast tak czy inaczej musze nadać dzisiaj na nowo to samo bo klientce zalezy na czasie i nie bede czekac 48h az inpost znajdzie paczkę. Zastanawiam się tylko czy probować nadać jeszcze raz na tej samej etykiecie  (skoro system twwierdzi ze nie została wykorzystana) czy robić nową, już odpłatną?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@barwyflory_pl możesz śmiało dać jeszcze raz te samą etykietę bo jest przygotowana a nie nadana więc wejdzie bez problemu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@barwyflory_pl W takiej sytuacji, jeśli to Manager Przesyłek to tutaj może pomóc tylko @InPost

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@barwyflory_pl ale wiesz, że jak użyjesz tej samej etykiety to doręczą obie paczki? 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@barwyflory_pl 

Prosimy o zweryfikowanie czy przesyłka została na pewno przekazana kurierowi, gdyż jej status na to nie wskazuje. 


Jeśli nadane zostały dwie paczki na tej samej etykiecie (jedna odebrana przez kuriera, druga nadana w urządzeniu Paczkomat), prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat/messenger,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Konieczne będzie wówczas pobranie potrzebnych danych i wystosowanie zgłoszenia do oddziału, by paczki były odpowiednio procesowane. 

oznacz moderatorów