anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Literówka w cenie edytowanej oferty, zamiast 399zł napisałem 39zł, straty 15000 zł

ALGA-Elektronika
#8 Zapaleniec#

Witam, jak ktoś miał taki przypadek, to proszę o szybką pomoc.

Otóż dziś przy edycji ceny oferty nie zapisała mi się ostatnia cyfra 9.

Lodzie jak szaleni zaczęli natychmiast kupować po kilka sztuk dobrze wiedząc że sama licencja AutoMapy kosztuje ponad 90zł- a tu w ofercie była jeszcze nawigacja 7"... Niektórzy patrząc po nazwiskach - kupowali całe rodziny po 4 szt.- bo tyle mam maksymalnie ustawione przy jednym zakupie. straty ponad 15000 zł. Uprzejmy klient zadzwonił że mamy błąd w cenie, ale było już za późno.... Co mam zrobić, jeszcze żadnej z transakcji nie dotykałem- rozpacz 😞

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

pulkownik66
#19 Nestor#

@ALGA-Elektronika No to masz przechlapane na całej linii. Współczuję ci bo wiem, że ten błąd będzie cię kosztował lawiną negatywów i dyskusji. Niektórzy zrozumieją ze to był błąd, ale zdecydowana większość będzie chciała zakupionego towaru.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@ALGA-Elektronika  Nie wiem- ale może trzeba by teraz pisać do łapaczy okazji, że była to z twojej strony wielka pomyłka i niedopatrzenie, za które przepraszasz i że niestety nie możesz zrealizować takiego zamówienia😓

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@ALGA-Elektronika   Tu sobie poczytaj , masz tam rady jak z tego wybrnąć:

https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-blad-w-cenie-towaru-w-sklepie-internetowym-poradnik-z-wzorami

Pisz do ludzi, powołuj się na błąd i od razu rób zwroty wpłat.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

vonNogay
#14 Krzewiciel#

Lepiej chyba zadzwonić do każdego klienta niż pisać. Przez telefon głupiej będzie komuś powiedzieć, że g. mnie obchodzi pomyłka i masz Pan sprzedać, bo inaczej negatyw.

---------------
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@vonNogay  Słuszna uwaga👍

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@vonNogay Niby tak, ale z drugiej strony lepiej mieć to na piśmie, niż na tzw. gębę.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

RED
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

ALGA-Elektronika 

Przeczytaj Błąd w cenie zakupionego towaru - Społeczność Allegro - 6462

Błąd w cenie czy celowe działanie? - Społeczność Allegro - 65345

Grzecznie każdego z osobna przeproś i staraj się uchylić się od skutków odpowiedzialności powołując się na błąd istotny w swojej ofercie. Podstawa prawna K.C. Art 84 § 1 i 2

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#12 Orędownik#

Ewidentny błąd cenowy. Możesz się jeszcze powołać na tzw. wadę oświadczenia woli. Dzięki temu możesz uchylić się od skutków zawartej umowy. Argument nie sprawdzi się, jeśli zła cena nie będzie łatwa do zauważenia. Musisz udowodnić, że klient z łatwością mógł błąd zauważyć.

Jeśli nie wyślesz i zwrócisz wpłaty, negatywów pewnie nie unikniesz.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Anuluj zamówienia i zwróć wszystkim pieniądze przez Allegro Finanse. Do każdego wyślij informacje o ewidentnym błędzie cenowym (sprzedaż za 10% wartości towaru, to nie promocja, ani wyprzedaż) .....

.. no i koniecznie zacznij sprzedawać z innego konta, bo o ile Allegro ci nic nie zrobi, gdy oddasz kasę to mściwe Janusze oznaczą dyskusje jako nierozwiązaną i negatywami obsmarują. 

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#10 Popularyzator#

Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia złożonego pod wpływem błędu

https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-blad-w-cenie-towaru-w-sklepie-internetowym-poradnik-z-wzorami

 

Nam też zdarzyła dużo wyższa pomyłka w cenie, wyślij do Klienta pismo (podpisane przez zarząd bądź kogoś że tak ujmę "znaczącego" 😉 Takie błędy się zdarzają nie da się tego uniknąć. Negatywa również dostaliśmy ale chyba wtedy z tego co kojarzę pomogło Allegro.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@Auto_Partner_SA napisał: "Nam też zdarzyła dużo wyższa pomyłka w cenie (...) Negatywa również dostaliśmy ale chyba wtedy z tego co kojarzę pomogło Allegro."

Chcesz powiedzieć, że Allegro usunęło Wam ocenę od klienta, który coś od Was kupił, zapłacił za towar i go nie dostał? Nieźle.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#16 Inspirator#

Do odpowiedzi innych mogę dodać tylko, że w takim przypadku Allegro powinno wyświetlać użytkownikowi okno z potwierdzeniem czy na pewno chce zmienić cenę, gdyż obniżka wynosi powyżej 80%bo takie "przeceny" nie są możliwe 🙂 (chyba, że nagle magicznie ktoś dostaje korektę cenową od producenta, bo partia wadliwa czy coś)

Ale co tam, przedmiot można przecenić do złotówki od każdej kwoty. W górę już nie zadziała, bo Allegro wprowadziło blokady, ale w dół to już nie chcieli 🙂 🙂 🙂

@ALGA-Elektronika Na wszelki wypadek, uważaj również na edycję grupową ceny w ofertach. Przytoczę problem pewnego sklepu, który sprzedawał Xiaomi Mi Band 4 i z ceny (chyba) 400 zł zrobił 29 zł (coś w ten deseń). Wszystko dlatego, że w edycji grupowej zmieniał ceny opasek do SmartBandów i w tytule swojego Xiaomi miał wyraz "opaska", więc nie zauważył tego i przecenił sobie wszystko.

oznacz moderatorów