Dodawajcie komentarze żeby temat ruszył - jeśli macie podobne odczucia względem komentarzy w Allegro.
wcześniej jak był komentarz za komentarz to każdy sie trochę liczył ze swoim kontem
Prawda to, dlaczego nas wolno kupującym mieszać z błotem za byle co, i co drugi dzien tłumaczę, ze w opcjach dostawy podany jest orientacyjny czas doręczenia przesyłki, więc nie trzeba następnego dnia po wysyłce meldowac o nieotrzymaniu zakupu wysłanego listem e-commerce, który idzie do 5-6 dni ROBOCZYCH.
A my nic nie mozemy ocenic kupujących.
Dwie świeżynki od naszych klientów, pięknie ilustrujące problem systemu komentarzy:
1. "Zapłaciłem, a nie dostałem" - oczywiście paczka wysłana w pierwszym dniu roboczym. Wybrana przez klienta najtańsza przesyłka Pocztą, jeszcze nie doszła, bo nie minął nawet tydzień. Numer przesyłki w karcie płatności i na mailu, wszystko może sobie klient sprawdzić, ale po co, lepiej od razu negatywa walnąć.
2. "Szkoda gadać" - no i tu już w ogóle ręce opadają. Oczywiście totalny brak kontaktu ze strony kupującego...
Proszę zobaczyć jak niektórzy sprzedawcy maja super sprzedawcę mimo ze maja tylko 4,8 4,8 i 4,9 a noty za komentarze 95 kpiny z nas sobie sprzedawców robią 🙂 jest to w moim nowym temacie
Witam Handluję używanymi pilotami do samochodów , niektóre maja po 20 lat kosztują grosze w porównaniu do cen serwisowych po dodaniu do opisu
"Kodowanie odbywa się poprzez stacyjkę
Jednak gdy pamięć pilotów jest przepełniona i pilot przez stacyjkę nie chce się zakodować trzeba zakodować pilot poprzez podłączenie do komputera "
Otrzymałem negatywa , po kontakcie z klientem dla czego? odpowiedział że pilot nie chce się zakodować przez stacyjkę z tąd taka ocena "Ale jest informacja o kodowaniu poprzez komputer " Ale on nie ma takiego urządzenia wiec negatyw
Opisywać takich sytuacji można by wiele ciekawe kiedy Allegro zacznie dbać o swoich prawdziwych klientów którzy ich otrzymują
Więc jak tu żyć , kupujący robi co chce
Witam,zgadzam się 100% to powinno być rozwiazane inaczej,mam podobna sytuacje
tez uwazam ze nagatywnym posunięciem było usuniecie odpowiedzi tez negatywnej jak trzeba kupujacemu . wtedy by sie zastanowił . a tak to sprzedajacy musi udowodnić -czyli poprosic ładnie kupujacego . dlaczego jest tak ze my płacimy flote allegro a oni tego nie umią docenić