Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o poważne podejście do tematu. Klient złożył zamówienie 16 marca, wszystko wyszło zgodnie z deklaracją, wysyłka na czas, dobrze zapakowane - standardowo, klient otrzymał towar i po tym żadnego kontaktu.
Wczoraj, 16 maja (2 miesiące po zakupie) po godzinie 21:00 klient wystawił negatywny komentarz, że produkt słabej jakości, dodam, że sprzedaję ten produkt codziennie w sporej ilości i jeszcze nigdy nie było na ten produkt zwrotu, reklamacji czy właśnie negatywa... Klient nie zwrócił towaru, nie napisał nic na ten temat. Oczywiście jako sklep zareagowałem natychmiast. Klient dostał argumentacje i prośbę o usunięcie negatywnego komentarza po czym dziś, przed momentem klient zmienił ocenę na jeszcze gorszą, dodał 1* za obsługę klienta z pretensjami, że ja jako sklep zareagowałem na wystawiony komentarz wieczorem około godziny 22. Dodam, że klient wystawił komentarz po godzinie 21 i zareagowałem natychmiast. Klient zmienił dziś komentarz o podobnej godzinie, o której wczoraj wystawił czyli późnym wieczorem...
Przecież klient nie może w taki sposób psuć renomy sklepu, że sklep reaguje na ruch klienta o każdej porze i dnia, to ruch w stronę klienta i plus dla mnie... Niektóre sklepy działają 8 godzin dziennie a ja, prowadząc Jednoosobową Działalność Gospodarczą ogarniam sprzedaż samodzielnie i jestem dyspozycyjny niemal 24/7. To jakieś nieporozumienie. Uważam, że komentarz jest niezgodny z regulaminem Allegro...
Jesteś jeszcze lepszy niż Allegro w wyznaczaniu nowych standardów obsługi 😂😂
Bądźmy zwarci i gotowi o każdej porze dnia i nocy !!!
Czy ja mówię, że tak powinno być? Że każdy ma być w gotowości w obsłudze klienta 24/7? Chłopie, po co szukasz zaczepki... Mam wrażenie, że na tym forum siedzą same trolle...
Trzeba było mu wysłac SMS nastepnego dnia o 7 rano, pospiech wskazany jest przy łapaniu pcheł.
@seb1q Nie dość, że zrobiłeś źle, to jeszcze obrażasz ludzi, którzy zwrócili Ci uwagę. Masz czas na odpowiedź na maila > nie jest to godzina czy dwie.
@mwmonety Czas na terminowa odpowidź na maila to 24 h (o ile dobrze pamiętam), więc nikt nie każe odpowiadac w nocy > można o 10 rano. Poza tym to mail, więc nawet jakbyś odpisał o 1 w nocy to nikogo nie obudzisz > w przeciwieństwie do sms-a
@AptekaNatolinska 7 rano to tez nie jest pora na sms-y. Niektórzy o tej porze jeszcze śpią, np. małe dzieci lub ludzie zaczynający pracę później
Dlaczego nikt nie chce zrozumieć, że nie nie każdy musi funkcjonować o 22 > i że taki sms potrafi wkurzyć > trzeba chwilę pomyslec przed, a nie potem płakać na AG > "dostałem negatyw, jaki ten kupujący jest be"
@ko_alka dlaczego powielasz kłamliwy schemat
art 213 Kodeksu karnego wyraźnie mówi jaki ma być komentarz
komentarz ma być zgodny z prawdą
niestety klienci to święte krowy .Z mojego doświadczenia powiem Ci żebyś nie odpowiadał na komentarze ,tylko jeżeli dostałeś komentarz wieczorem odczekaj do rana zadzwoń i porozmawiaj wyczuj nastrój klienta zanim zgłosisz zmianę oceny
Dlaczego nikt nie chce zrozumieć, że wysyłanie sms-a o 22 jest po prostu niegrzeczne (żeby nie nazwać inaczej). Ja też nie znoszę sms-ów o 9 wieczorem czy o 7 rano > bo i takie przychodza. Male dostaję i w nocy o 3, co nie znaczy, że natychmiast odpisuję > dopiero po 9, Komputer wyłączony > może sobie przychodzić i 20 maili, A ludzie o 22 czy o 7 rano mogą jeszcze spać > sms o tej porze to przegięcie.
Jeszcze nigdy nie zniżyłam się do prośby o zmianę komentarza. Jeżeli kupujący taki wystawił ( a ma do tego prawo ) to znaczy że coś było nie tak jak powinno być i tyle. Przyjmuję to " na klatę " i działam dalej starając się wyeliminować przyczyny które spowodowały wystawienie takiego a nie innego komentarza. Kumaty kupujący przeczyta i będzie wiedział jak było naprawdę, a na innych mi nie zależy. Lepiej jest z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć.
@cztery_bez_atu to znaczy że coś było nie tak jak powinno być i tyle.
To nie do końca prawda > jeden kupujący oszukał mnie na 600 zł i wystawił negatyw, drugi chciał kasę za błąd w opisie (chciałem, żeby oddał przedmiot, dostanie zwrot+koszty przesyłek) to nie > czyli coś kręcił, trzeci po objaśnieniach telefonicznych co do używania, wystawił negatyw bez komentarza, czwarty pisze bzdury typu kamera Panasonic, a przewód AV to TDK > a jakie ma znaczenie producent skoro wszystko działa ?
Ja to świetnie rozumiem, siedzę w temacie od ponad 20 lat, na tym koncie chyba od 13 i widziałam ( czytałam ) o nie jednym podobnym zdarzeniu. Ale nic nie zrobisz. Są ludzie i kołki. Zdecydowanie wolę mieć do czynienia z tymi pierwszymi. Za to nieskrywaną radochę sprawia mi kiedy potencjalny kupujący dzwoni ( pisze ) dlaczego nie może u mnie nic kupić gdyż został dopisany do " nie aktywnych klientów ". Tak jak napisałam wcześniej. Wolę nie zarobić niż fundować sobie kłopoty na własne życzenie. Wiem że każdy może kupić jako nie zarejestrowany, ale oni najczęściej tego nie wiedzą i tym sposobem jestem zdrowsza.
Od ponad roku nie można zrobić zakupów na Allegro jako nie zarejestrowany.
To jakim sposobem kupują ci wszyscy " cyfrowi " kupujący, a mam takich sporo.
@cztery_bez_atu To są klienci zarejestrowani którzy nie nadali sobie loginu jako nick. Logują adresem e-mail.
Dziękuję. Znów się czegoś dowiedziałam. Jeszcze tylko jakieś 20 lat i już będę wiedziała wszystko. No prawie.
@cztery_bez_atu Te "cyfrowe" numery sa nadawane przez Allegro tym co nie nadali sobie nicku podczas rejestracji konta.
Dzięki. Byłam przekonana że to nie zarejestrowani.
Więc tak prawdę mówiąc ta cała zabawa z nie zarejestrowanymi kupującymi byla o kant rozbić. Ale co napsuła krwi to napsuła.
Znam to w innej wersji, ale nie nadaje się do publikacji😀
Właśnie przez takie podejście szerzy się patologia. Ba- są firmy oferujące zwrot gotówki, gratis i pocałunek w poślad za usunięcie negatywa.
@Client:96810784 Nie mogę skojarzyć do czego się tyczy Twój post ?