anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

Kupczyk-Kielce
#7 Wielbiciel#

Witam, trafił mi się pewien kupujący który kupił u mnie pompę do kompresora i tego samego dnia co odebrał od kuriera dzwonił z pretensjami, że towar jest niezgodny z opisem itp. Dodam tylko, że pompa do kompresora jest sprzedawana u mnie na allegro od paru lat i nikt nigdy nie miał co do niej zastrzeżeń do momentu zakupu jej przez kupującego o którym mowa. Pierwsze co powiedziałem kupującemu to, że ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny i jeśli wyraża taka chęć to ja w tym momencie zlecam kuriera i pompa tego samego dnia została zabrana od klienta. Po ok miesiącu dostaje negatywny komentarz  "Towar całkowicie niezgodny z opisem i parametrami podanymi na aukcji. Próba sprzedania najtańszej Chińszczyzny pod markowaniem premium, u konkurencji można kupić ten sam chiński szajs za co najmniej polowe ceny. Nie polecam. Nie mila obsluga. Omijajcie szerokim łukiem." Czy jest jakaś szansa coś z tym zrobić? wysłałem prośbę do kupującego o usunięcie komentarza ale powiedział, że nie usunie allegro ma mnie gdzieś a uważam, że trafiłem na kupującego który się wyżył i wystawił negatywna opinie nie słusznie. 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

Allegro Ci niestety tego nie usunie, komentarz nie narusza zasad. Jeśli kupujący też odmawia, to komentarz pozostanie.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Jedyne, co możesz zrobić, to podać klienta do sądu, albowiem wyłącznie na tej podstawie Allegtro może usunąć komentarz. W sumie to taki komentarz wpływa na wizerunek firmy, więc niby jakieś szanse masz. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Idź do sądu, kupujący cię oczernia, a jeśli to co napisał to kłamstwa, za to podwójnie dostanie.
Pobaw się w eSąd. Nie pozwalaj w komentarzu na psucie dobrego wizerunku firmy.. 😐

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

O, drugi RED.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

uczciwość najważniejsza, nie klientodupolizostwo 🙂
@xyz96, a w jaki sposób ty pomogłeś w tym temacie? jakby to kupujący był w potrzebie to byś odwalił miliard przepisów przeciwko sprzedającemu. Za każdy komentarz klientodupolizny płacą 10zł?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

55.30

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Nic dziwnego, że jeździsz na Biegun Północny! 😄 #Wycieczki #Zdjęcia

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Kupczyk-Kielce  sąd sądem, ale odpowiedz przede wszystkim rzeczowo i konkretnie na ten komentarz, tak, żeby czytający (potencjalny klient) widział, że byłeś w porządku i chciałeś rozwiązać wyimaginowany problem klienta. Często sensowne odpowiedzi potrafią ośmieszyć wystawiającego komentarz i pokazać, że to jakiś awanturnik.

Niestety nie mamy wpływu na tego typu komentarze. Ludzi z problemami psychicznymi jest bardzo dużo na świecie. Nigdy nie wiesz kto u Ciebie kupuje.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

wwwvarmspl
#7 Wielbiciel#

Niestety, jak to było 100 razy mówione, allegro kładzie laskę na sprzedawców, jeśli chodzi o negatywy i zwroty prowizji ( tutaj to juz jawnie dopuszczają się wyłudzeń ). U mnie tydzień temu jeden czubek kupił dwie te same rzeczy zapłacił za jedną, wydzwaniał i darł mordę przez cały weekend, a potem wystawił negatywy, bo za długo czekał ( towar wysłany terminowo wg opisu aukcji ). Negatyw za niezapłacona rzecz usunęli, a drugi zostawili, bo to, cytuję "ocena transakcji". Zwrotu prowizji za niezapłaconą rzecz nie przyznali.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Kupczyk-Kielce Jeżeli kupujący cię obraził to możesz iść do sądu Allegro nic z tym nie zrobi

oznacz moderatorów