anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie udało się połączyć mojej oferty z katalogiem produktów allegro

EssensMaSens
#7 Wielbiciel#

Witajcie, widzę że nie jestem osamotniona ale dalej nie ma rozwiązanego problemu z przypisaniem ofert do produktów? Wystawiam kolejny produkt z kodami EAN podanymi przez producenta i ciągle dostaję komunikat, że parametr EAN w mojej ofercie jest przypisany do innego produktu. Kody są wymagane ale nie można ich przypisać. Wymaga się od nas czegoś co tak naprawdę jest niemożliwe. Czy ktoś coś wie już więcej na ten temat?

5 ODPOWIEDZI 5

Odp.: Nie udało się połączyć mojej oferty z katalogiem produktów allegro

lew433
#21 Demiurg#

@EssensMaSens Możliwe że ktoś już użył tego EAN i dlatego masz taki komunikat(oczywiście nie musiał użyć do tego samego towaru), jeżeli masz EAN producenta to jednym rozwiązaniem jest zapytać Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4a6df9f8-0556-4b18-8930-68906a58c18e

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie udało się połączyć mojej oferty z katalogiem produktów allegro

EssensMaSens
#7 Wielbiciel#

Dzięki bardzo za podpowiedź.🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie udało się połączyć mojej oferty z katalogiem produktów allegro

la_nika
Moderator
Moderator

@EssensMaSens podaj proszę kod EAN, z którym masz problem, wyjaśnię to dla Ciebie 🙂 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie udało się połączyć mojej oferty z katalogiem produktów allegro

DarkStoorM
#16 Inspirator#

I znowu to samo. Kiedy zostanie to naprawione?

@EssensMaSens Na pewno otrzymujesz ten komunikat przy wystawianiu nowej oferty czy przy łączeniu już tej istniejącej? Przy nowych ofertach Allegro łączyło mi je z produktem bez problemu.

Jeżeli wystawiasz nową ofertę, Allegro powinno połączyć taką ofertę z produktem, bo ten komunikat dotyczy czegoś innego.

Jeżeli jednak próbujesz połączyć już wystawioną ofertę po 12 godzinach, to otrzymasz właśnie ten komunikat, a tak naprawdę oznacza on: "W katalogu Allegro istnieje już produkt o tym EANie, ale nie możemy połączyć Twojej oferty z tym produktem, bo zmiana kategorii po 12 godzinach od wystawienia nie jest możliwa" - czyli produkt o Twoim EANie istnieje w innej kategorii i jedynym sposobem na połączenie jest wystawienie nowej oferty z tym produktem.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie udało się połączyć mojej oferty z katalogiem produktów allegro

EssensMaSens
#7 Wielbiciel#

Dzięki, tak zrobiłam. Usunęłam oferty, wystawiłam ponownie i rzeczywiście w kilku przypadkach połączyło. Szkoda tylko że, taki produkt startuje od nowa bez historii zakupu no i jest niepotrzebna robota "od nowa".

Odpowiedz
Ładowanie...