anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie widać karty podarunkowej

__wayfarer__
#1 Nowicjusz#

Mam numer karty podarunkowej, zrobiłm nią zakup a część środków jeszcze na niej została. Niestety nie widzę jej ani na liście swoich kart z pozycji panelu, ani nie pojawia mi się jako propozycja do wykorzystania przy kolejnym zakupie. Nie mam też możliwości dodania jej ponownie - w sumie to oczywiste, gdyż zakup został wykonany. Ktoś spotkał się z czymś takim ? Jak temu zaradzić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@__wayfarer__ Możesz mi przesłać numer zamówinienia, przy którym wykorzystałeś część środków z karty podarunkowej? Podaj też proszę jej początkową wartość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

__wayfarer__
#1 Nowicjusz#

Już nie ma potrzeby - okazało się, że płatność "wisiała" zablokowana w systemie z niewiadomych mi powodów. Anulowałem. Przeszedłem raz jeszcze proces opłaty używając wspomnianej karty. System załapał, jest już widoczna. 🙂 Dziękuję za gotowość 🙂

oznacz moderatorów