anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zgadzam się z treścią komentarza Kupującego, co mogę zrobić?

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

i własnie otrzymałem pozytywny komentarz lecz treść obniża mi sprzedaż wszystkie części są dodatkowo sprawdzane jeszcze raz przed wysyłką znaczone a kupujący stwierdził sobie ze multifunkcje są nie równo wystają poza obudowę nic takiego nie miało miejsca w moich ofertach robię zawsze więcej ujęć aby kupujący mógł dokładnie widzieć przedmiot a nie mogę udzielić odpowiedzi bo na pozytywny nie ma możliwości jedyne co mogę zrobić to zablokować kupującego i to własnie zrobię 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

mdrogeria
#21 Demiurg#

ald-mar1 brawo CL za pozytywa !!. Może lepiej skontaktować się z klientem i wyjaścić ??

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

mógł zgłosić ze coś takiego ma miejsce choć nie miało fakt kierownica 2009 rok ale była w stanie bdb żadnych wiadomości czy informacji nie miałem ze jest problem wiec widocznie nie chciał się dogadywać miał taki kaprys myśli ze jeździ mito i świeci juz jest zablokowany niech sobie kupuje u innych

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Kupi u ciebie z innego konta a blokowanie z takiego powodu może być niezgodne z prawem art 135 kw

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ald-mar1 Treść komentarza wskazuje na wadę, o której nie było mowy w opisie. Liczba gwiazdek w ocenie nie została jednak znacznie obniżona, więc prawdopodobnie klient uznał, że wada nie jest powodem do wystawienia negatywnej opinii. 

Możesz oczywiście próbować się z nim skontaktować, jeśli zależy Ci na wyjaśnieniu tej sprawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

własnie udzielił odpowiedzi ze wystawał przełącznik poza ramkę ludzie złoci kierownica 12 lat w ładnym stanie oryginalna przecież to przełącznik nawet jeśli już miał by mieć takie miejsce a jak odpisał iż to na zdjęciu nie było widoczne może minimalnie coś było ale nie widoczne dla oko najlepiej iść do serwisu zamówić sobie nowa 

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

o mam rozwiązanie skończyło się eldorado dla kupujących w sobotę montaż kamer choć są na całym placu . Pakowanie przy kamerkach do tego doprowadzili w poniedziałek kancelaria koniec psucia reputacji firmie towar mam jak z Pewex nawet pozytyw z obniżona ilością gwiazdek musi być udowodniony nie podoba się proszę zwrócić towar zwracając towar nie masz prawa oceniać sprzedawcy na podstawie swojego widzi misie otrzymałeś zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostaw to co jeszcze oczekujesz  tylu kupujących co mam na miejscu czasem robią po 400km i nigdy się nie zawiedli. Tak bo kupi sobie autko uszkodzone do handlu chce  zarobić a tu zong za drogo kupiłem nie przeliczyłem to trza naciągnąć kogoś. Dlatego była możliwość wcześniej udzielić odpowiedzi jak i kupującemu można było wystawić komentarz sprzedawca mógł tez zapoznać się z jego kontem i komentarzami i skontaktować się z innymi użytkownikami i dowiedzieć się jak to szuj........

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

Wymiękłam 🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ald-mar1 Dobrze że tu piszesz.😁

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@ald-mar1 Musisz przyjąć fakt jakim jest świadomość wielu konsumentów co do wagi ocen i komentarzy dla sprzedawcy. Sam nie sądziłem do niedawna że gorsza ocena może tak skomplikować sprzedaż na allegro sprzedającemu i wielu kupujących także tego nie wie. To jedno z ryzyk jakie podejmujesz decydując się na sprzedaż w internecie. W sklepie stacjonarnym sprzedając tą kierownicę byłoby zupełnie inaczej i inny kontakt z klientem.

Tu możesz się tylko dogadywać z klientem albo iść na wojnę do sądu jeśli uważasz że masz racje a klient kłamie i szkodzi wizerunkowi Twojej firmy.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

tak dokładnie tak jest kupujący niech udowodni ze faktycznie tak jest i jesteś w tym momencie skazańcem bo są dowody świadczące o nie uczciwości ale oni nie chcą się dogadywać montują sobie cześć zwrócić nie chce jeździ autkiem z nie wytarta kierownica oryginał ale przeszkadza mu nagle guziczek ale oddać tez nie chce to o co chodzi ja jestem ciekaw ile problemów miał by portal gdy miał by oceny widoczne od kupujących i sprzedawców chyba ap pap co rano

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ald-mar1 Takim sposobem myślenia możesz zakończyć tu sprzedaż.😁

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

no trza cicho siedzieć a może coś się zmieni przecież każdy chce się rozwijać a nie zamykać jedni wyciągną wnioski a drudzy nie . zakończenie sprzedaży bo mówię jak jest i chce by zauważyli problem co będzie jak sprzedających nie będzie 

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

no ale mamy możliwość tu wyrażania oczywistości kiedyś tego nie było.Kos tworząc ten portal wypowiedzi allegrowiczów prawdo podobnie przewidział wpisy rożnego rodzaju wpisów negatywne jak i pozytywne a później idą wnioski udoskonalenia zmiany,

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

kupujący rozpoczął dyskusje oświadczając swoje nie zadowolenie wiec towar powinien zwrócić a ja jako sprzedawca towar powinienem przyjąć i zwrócić pieniądze w późniejszy czasie mogę podjąć decyzje co dalej jeśli zdarzy się ze zostałem oszukany. Otrzymałem negatyw to po pierwsze po drugie kupujący odznaczy problem za nierozwiązany w jaki sposób można rozpatrzyć reklamacje nie mając swojego przedmiotu 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ald-mar1 napisz więcej. Czy kupujjący zglosił reklamacje?? Czy też chciał po prostu zrobić zwrot bez podania przyczyny. Jelsi to reklamacja masz prawo poprosić kupującego o odesłanie przedmiotu w celu usunięcia /sprawdzenia usterki. Klient ma obowiązek ten przedmiot odesłać

Reklamacje musisz rozpatrzec w ciągu 14 dni od zgłoszenia. lecz nie musisz jej uznawać. Jelsi przedmiot jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji popros kupującego o jego odesłanie.

Na negatywa raczej nic nie poradzisz chyba że sie dogadacie.

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

żadnej reklamacji nie złożył rozpoczął dyskusje wiec poprosiłem o zwrot towaru bo to 50 zł plus koszty dostawy oddać nie odda ogólnie wychodzi to tak ze kupujący może po prostu wszystko a ja nie mam jak zareagować części brak a opinia wystawiona  

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ald-mar1a w ogóle zgłosił zwrot? czy tylko rozpaczą dyskusje? Pewnie będzie chciał obniżenia wartości i zwrotu części kasy

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ald-mar1 Dyskusja to też reklamacja. Masz 14 dni na jej uznanie lub odrzucenie. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz reklamowanego towaru, możesz z tego powodu reklamację odrzucić i chyba to zrobiłeś.

oznacz moderatorów

ald-mar1
#9 Pomysłodawca#

oznajmił iz towaru nie odda cześć mu działa lecz było cos ułamane ale dało się zamontować a ja abym się negatywem nie przejmował i ze ma nadzieje ze opinia nie wpłynie na jakość sprzedaży paranoja 

oznacz moderatorów