anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja - stracony Tytuł SuperSprzedawcy

MikroLITY
#13 Ambasador#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry,

 

Właśnie straciłem tytuł Super Sprzedawcy z powodu Nierozwiązanej dyskusji.

Klient otworzył skrytkę w One Box i nie było tam przesyłki.

Brałem czynny udział w dyskusji, złożyłem reklamację (która została odrzucona, bo Allegro uznaje zaginięcie przesyłki po 30 dniach).

Klient otrzymał zwrot z Allegro Protect (bez obciążania mojego konta), więc wszystko zostało wyjaśnione.

W jaki sposób zakończyć tę dyskusję, aby odzyskać tytuł?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_Likos_
#20 Guru#

@MikroLITY  odczekać  max 30 dni. Do super sprzedawcy są brane pod uwage dane z 30 dniowego okresu. Wiec jeśli jakośc sprzedaży spadla Ci mocno to po 30 dniach powinno wszystko wócić do normy.

Jeżeli jakość sprzedaży spadła Ci niedużo to moze sie to zdarzyć wcześniej np. kiedy jesli jakiś wcześniejszy komentarz na 3-4 gwiazdki przestanie być brany pod uwage. 

Kiedy jakość sprzedazy sie znów podniesie powinieneś dostac maila od allegro.

Natomiast nie przejmuj sie tym zbytnio. Nam czasem też sie zdarzało tracić okresowo SS i nie było wielkiej tragedii z tego powodu.

 

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Dzięki.

 

Ja też czasami traciłem i żyję :), ale tutaj chodzi mi o zasady. Uważam, że nie olałem Klienta. Co więcej Klient rozgrywa prywatną wojnę z Allegro i nie miał do mnie żadnego żalu ani pretensji.

Odpisywałem w Dyskusji (chociaż Klient wyżywał się na Allegro) oraz udzielałem wszystkich odpowiedzi w Allegro Protect. Stąd moje zdziwienie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MikroLITY zasada jest jedna - klient płaci , a Ty masz dostarczyć we w miarę określonym w ofercie terminie , klienta nie interesują Twoje przepychanki z przewoźnikiem . Klient złożył wniosek o zwrot środków mając w perspektywie długie oczekiwanie na rozwiązanie problemu z przewoźnikiem ... oddałbyś kasę ,albo wysłał ponownie SS Byś nie stracił . Zrezygnuj z Allegro One ... tam się dzieją cuda ...to tak dobra rada .

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Sorki, ale nie znasz szczegółów tej dyskusji i Twoja wypowiedź niewiele wnosi do tematu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MikroLITY ,,W jaki sposób zakończyć tę dyskusję, aby odzyskać tytuł?,,

odpowiedź ,, ... oddałbyś kasę ,albo wysłał ponownie SS Byś nie stracił ,,

Miałeś na to czas ... teraz po ptokach .

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Ale wiesz, że sprawa zakończyła się w ciągu 7 dni? Ale wiesz, że Allegro uznało swoją winę, wypłaciło odszkodowanie, a mnie kazało złożyć reklamację po 30 dniach? Ale wiesz, że Klient nie zamyka dyskusji tylko zarzuca Allegro paragrafami i straszy pracowników kontaktem z jakimiś szychami? Ale wiesz, że Allegro kazało mu złożyć reklamację i po kilku godzinach odrzuciło?

 

I na koniec: rozumiem, że jak Klient przesyła Ci zdjęcie pustej skrytki, to Ty bez słowa wysyłasz mu nowy towar lub zwracasz pieniądze? Piękny gest!

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MikroLITY ja wiem ,że boli bo jadę na tym samym wózku , ale jeśli zależy Ci na SS MUSISZ działać zgodnie ze ścieżką jaką wcześniej opisałem czyli zakończyć problem zanim do dyskusji włączy się allegro .

oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Udało Ci się to, jakoś załatwić, czy musiałeś przeczekać ten miesiąc?

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Tak, ale dopiero po zgłoszeniu do moderatora na grupie. Zamknęli dyskusję i ponownie wystąpiłem o tytuł Super Sprzedawcy i go dostałem.

oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Dzięki za odpowiedź. Zawsze to jakaś dobra nowina.

oznacz moderatorów