anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowa miara w panelu JAKOŚĆ MOJEJ SPRZEDAŻY - szybkie zwroty wpłat

-GOSI-
#9 Pomysłodawca#

witam.

Proszę allegro o wyjasnienie, bo zupełnie już nie rozumiem!!!

Będziemy jako Sprzedawcy rozliczani w tej mierze m.in. z " braku zwrotów od kupujących"?????

Cytat z wprowadzanej zmiany:

"pierwszy kwartał 2022

Ta miara to średni czas, w którym Twoi klienci dostaną zwrot pieniędzy za zwrócony produkt. Będziemy brać pod uwagę zwroty z ostatnich 30 dni. Uwzględnimy wyłącznie te ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana. 

W tej mierze będziemy przyznawać punkty za:

  • szybki czas zwrotu wpłat,
  • brak zwrotów od klientów.

Jako zapowiedź zmiany, w panelu Jakość mojej sprzedaży zamiast danych punktowych zobaczysz dopisek Zapowiadamy.

Dowiedz się więcej o zmianach w miarach w panelu Jakość mojej sprzedaży"

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@-GOSI- 

Konkretnie chodzi o zwrot środków po otrzymaniu zwrotu od klienta 😁

Tak , jeśli nie masz zwrotów punktów z natury nie będzie , ale jeśli będą punktowany będzie szybki zwrot środków .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@-GOSI- jeśli nie będzie zwrotów to otrzymasz punkty w zależności od ogólnej liczby zamówień z ostatnich 30 dni, a jeśli kupujący zwrócą przedmioty w Twoich ofertach to również będziesz mógł otrzymać punkty jeśli wpłatę zwrócisz przez Allegro Finanse - ilość punktów zależy od tego po ilu dniach od otrzymania przesyłki zwrotnej zwrócisz wpłatę. 
Czyli to, że kupujący dokonają zwrotów w Twoich ofertach nie pozbawia Cię możliwości zdobycia punktów w tej mierze. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów