anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowy regulamin zwrotów transakcyjnych.

mmgmmg
#9 Pomysłodawca#

Mam prośbę do Allegro:

 

  Proszę o jakieś wyjaśnienia w kwestii nowego regulaminu zwrotów prowizji. Taka sytuacja - Klient kupuje towar z wysyłką za pobraniem. Po kilku godzinach dostaję maila - "Rezygnuję z zakupu, proszę nie wysyłać" Zakup anulowany, występuję o zwrot prowizji. Z automatu dostaję maila, że zwrot nie przyznany i że mogę się odwołać. Na liście powodów, hmm bardziej "sugestii" dlaczego zwrot nie mógł być przyznany nie ma żadnej konkretnej informacji odzwierciedlającej zaistniałą sytuację. Składam więc wniosek z odwołaniem się od w/w automatycznej decyzji i dostaję taką informację:

24 marca zmienił się sposób rozpatrywania wniosków o rabat transakcyjny. Twoje zamówienie w obecnej formie nie spełnia warunków przyznania rabatu. Rozumiemy jednak, że potrzebujesz więcej czasu na przystosowanie się do zmian, dlatego warunkowo go przyznaliśmy.

Nie rozumiem, dlaczego wg Państwa nie przysługuje nam zwrot prowizji? Przecież Klient zrezygnował z zakupu, poinformował nas w sposób najbardziej dogodny dla niego, czyli mailowo o rezygnacji z zamówienia. Dysponuję kopią maila od Klienta, ale nikt nas o nią nie zapytał nawet bo wszystko jak widać powyżej zarządzane jest na poziomie botów, które automatycznie wysyłają wiadomości. Tylko, my musimy sami składać wnioski, co niepotrzebnie zabiera czas..

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mmgmmg Zakładam, że sytuacja, którą opisałeś, nie jest standardowa i zazwyczaj klienci rezygnują z zakupu w ramach odstąpienia od transakcji lub reklamacji.

Automatyzacja przyznawania zwrotu prowizji, która ma służyć przede wszystkim usprawnieniu całego procesu, nie jest wystarczająco elastyczna, by w takich sytuacjach zwrot mógł być od razu przyznany. Wciąż możesz jednak odwołać się od otrzymanej decyzji i otrzymać zwrot, co sam opisałeś. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

To chyba nie oznacza, że jesteśmy zmuszeni zwracać przez Allegro Finanse, żeby otrzymać zwrot prowizji?

oznacz moderatorów

mmgmmg
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj Klient zrezygnował z zamówienia za pobraniem. Więc nie ma mowy o zwracaniu kwoty na konto Klienta przez "Allegro finanse". 

oznacz moderatorów

mmgmmg
#9 Pomysłodawca#

Automatyzacja, która jak na razie utrudnia pracę bo od 24 marca dwa razy składałem wniosek o przyznanie zwrotu prowizji z powodu rezygnacji Klienta z zakupu jeszcze przed wysyłką towaru i dwukrotnie z automatu wniosek został odrzucony przez bota co powodowało niepotrzebną konieczność składania odwołania, tracenia na to czasu itd

Nie rozumiem jednak Państwa zapisu - 

Twoje zamówienie w obecnej formie nie spełnia warunków przyznania rabatu. Rozumiemy jednak, że potrzebujesz więcej czasu na przystosowanie się do zmian, dlatego warunkowo go przyznaliśmy.

O co tutaj chodzi? Klienci odkąd pamiętam rezygnują z zakupu jeszcze przed wysyłką, więc skąd ten zapis powyżej? Jak mamy się do tego przystosować, żeby Klient się nie rozmyślał? Czy za jakiś czas planują Państwo z tego powodu nie przyznawać zwrotu, gdy Klient napisze po zakupie, że jednak rezygnuje i mamy nie wysyłać towaru? 

Proszę o wyjaśnienia. 

oznacz moderatorów

mmgmmg
#9 Pomysłodawca#

Czy ktoś z Allegro może się ustosunkować do  mojego pytania?

   

Nie rozumiem jednak Państwa zapisu - 

Twoje zamówienie w obecnej formie nie spełnia warunków przyznania rabatu. Rozumiemy jednak, że potrzebujesz więcej czasu na przystosowanie się do zmian, dlatego warunkowo go przyznaliśmy.

O co tutaj chodzi? Klienci odkąd pamiętam rezygnują z zakupu jeszcze przed wysyłką, więc skąd ten zapis powyżej? Jak mamy się do tego przystosować, żeby Klient się nie rozmyślał? Czy za jakiś czas planują Państwo z tego powodu nie przyznawać zwrotu, gdy Klient napisze po zakupie, że jednak rezygnuje i mamy nie wysyłać towaru? 

Proszę o wyjaśnienia. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mmgmmg Ja wiem ze off-topic, ale po co oferujesz pobraniówki?? To proszenie sie o kłopoty...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów