anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od 22 września nie działa paczkomat InPost

Puzonix
#12 Orędownik#

@InPost 22 września zgłoszona została awaria paczkomatu ZDW04N. Dzisiaj mamy 24 września i paczkomat nadal nie działa. Dodam, że w paczkomacie umieszczone są przesyłki klientów. Mamy jednego niezadowolonego klienta, który (zgodnie z prawem) pretensje ma do nas. Od dwóch dni kontaktuję się z infolinią InPost - niestety bez żadnych rezultatów: "Wiemy o problemie, proszę czekać". Ile mamy czekać? Jutro piątek, przesyłki wysłane we wtorek, prezenty urodzinowe na weekend. Czy ktoś może udzielić konkretniejszych informacji? Przesyłek nie można podobno przekierować. Stoi sobie martwy paczkomat i firmie InPost to nie przeszkadza?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

InPost
Ekspert InPost

@Puzonix 
Oddział obsługujący teren paczkomatu ZDW04N wraz z serwisem prowadzą wszelkie działania niezbędne do tego, aby przywrócić poprawne działanie maszyny. Przesyłki zostaną udostępnione Klientom do odbioru gdy tylko będzie to możliwe. W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Puzonix Ja kiedyś miałem taką zabawną sytuację, gdy robiłem dwa zwroty przez paczkomat - pierwszą paczkę wrzuciłem w dniu X, drugą w dniu X+2, obie zostały z niego odebrane przez kuriera w dniu X+10 (oczywiście dopiero po mojej interwencji)😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@KnowhereMówisz, że się uśmiałeś? Dziwne masz poczucie humoru 🙂

Też miałem zabawną sytuację. Kolega wrzucił przesyłki do paczkomatu, wrócił i okazało się, że jeden z produktów został włożony do niewłaściwej koperty. Od zdarzenia minęło 7-8 minut (paczkomat mamy akurat obok firmy) więc szybki telefon i prośba o zwrot. Niespodzianka - nie ma takiej możliwości. Nawet jeżeli będziemy koczować koło paczkomatu to kierowca nam nie odda przesyłki, bo nie może. Podmienić też nie pozwoli. Jedna opcja to wysłanie mailem informacji żeby oddali. Szybki mail zatem i trzymanie kciuków, żeby oddali następnego dnia, bo okazało się, że to ostatnia sztuka tego konkretnego towaru. Zdarzenie miało miejsce we wtorek. W środę niestety nie oddali więc kciuki nie podziałały. Szybkie zamówienie nowej sztuki dla klienta, wysyłka w czwartek, w piątek klient odebrał. My otrzymaliśmy zwrot w poniedziałek. Na systemy nie ma rady. Duże machiny mają systemy zero jedynkowe nawet jeżeli często wypisują bzdury w stylu - każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie 🙂

oznacz moderatorów