anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odpisywanie na wiadomości do 24h

MAMY ROZWIĄZANIE!
ALCkow
#13 Ambasador#

Witam, jak w temacie sprzedawcy muszą odpowiedzieć na wiadomość do 24H, czyli sprzedawca musi opisać jako ostatni. Co w przypadku, gdy pisze są sobą dwóch sprzedawców ? Nie może być dwóch ostatnich

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli masz zapytanie, dyskusje to masz na odpowiedź 24 godz, liczy się pierwsza odpowiedź.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow nie chodzi o to, że zawsze sprzedający ma napisać ostatnią wiadomość. A nawet jeśli inny sprzedający z Tobą pisze to i tak jeden z Was będzie występował w roli kupującego czy w roli osoby zainteresowanej zakupem. 
Jeżeli chodzi o terminowe odpowiedzi na pytania kupujących to liczy się czas odpowiedzi na pierwszą wiadomość w wątku zadaną z poziomu "pytania do sprzedającego". To ta odpowiedź sprzedającego jest liczona w części "Terminowe odpowiedzi na pytania klientów" w jakości sprzedaży.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
desingsy
#9 Pomysłodawca#

Hej,

 

wydaje mi się jednak, że coś się zmieniło w sposobie liczenia, ponieważ spadła mi minimalnie średnia, co się chyba raz na przestrzeni roku stało, a w tym tygodniu straciłem Super Sprzedawcę, i wciąż codziennie spada średnia. Mimo, że odpisuję na każdą wiadomość, w której nie ma jeszcze odpowiedzi.

Nie odpisuję raczej w panelu allegro, raczej tylko przez program pocztowy ale wiadomość pojawia się później w komunikatorze allegro.

Bronię się jak mogę przed zainstalowaniem autorespondera, ponieważ nie cierpię tego typu bezosobowe automatyczne maile.

Naprawdę nic się nie da zrobić, żeby to jakoś usprawnić?

Kiedy otrzymałem dwa tygodnie temu ostrzeżenie, że mi spadł współczynnik odpisywania (przegapiłem jedno zapytanie ponieważ kwestia została ustalona telefonicznie i zapomniałem napisać cokolwiek w komunikatorze), to od tej chwili pilnowałem odpisywania. Nic nie dało i mam codziennie kilka dziesiątych procenta mniej.

Męczy ta zmiana i jakoś moim zdaniem coś nie gra w algorytmie, ponieważ naprawdę się pilnuję, a efektów brak.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@desingsy Twój wynik jeśli chodzi o czas odpowiedzi na wiadomości klientów obniżył się, ponieważ na wiadomość od kupującego m......3 z 22 lut 2022, godz. 17:00, odpisałeś 24 lut 2022, o godz. 08:02. Czas tej odpowiedzi wyniósł 39 godzin 3 minuty, stąd też Twoja średnia jeśli chodzi o czas spadła. W samych algorytmach i zasadach działania nic się nie zmieniło. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
desingsy
#9 Pomysłodawca#

Tak kojarzę tego jednego maila, który mi rzeczywiście umknął.

Tylko co mnie dziwi, to od tego momentu oraz otrzymanego ostrzeżenia, pilnuję się, a mimo wszystko codziennie mam kolejne kilka dziesiątych % mniej. Błędne koło, z którego nie mogę się wyrwać.

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@desingsy to zapewne kwestia matematyki. Pamiętaj, że do średniej brane są pod uwagę zdarzenia z ostatnich 30 dni. Jeżeli więc z tej puli wypadła jakaś wiadomość, na którą odpowiedziałeś, dajmy na to, w ciągu 2 minut (bo jest już starsza niż 30 dni), a na wiadomość z dzisiaj odpowiedziałeś w ciągu 4 minut - wskaźnik minimalnie się pogorszy.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Prawidłowo powinno usunąć się skrajne wyniki tak by nie fałszowały "średniej". W tej chwili przez takie wyskoki degenerujecie średnie i to chyba praktycznie w każdym wyliczanym wskaźniku. 

Weźcie pod uwagę, że średnie powinny być liczone bez tych skrajnych wartości by były uczciwe.

oznacz moderatorów