anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucone wnioski o zwrot prowizji

TommyToys
#8 Zapaleniec#

Na pewno wiele sprzedających, którzy posiadają w swojej ofercie towary poniżej 40 zl mają podobny problem.
Kupujący kupuje 2-3 produkty na 40 zl, wybiera dostawę Smart, bo jest darmowa. Chciał kupić tak naprawdę tylko jeden produkt, wiec zwraca pozostałe.
W ostatnim miesiącu miałem dwie sytuację:

Kupujący kupił towar na Allegro, odstąpił od umowy NA ALLEGRO. Zwróciłem mu wpłatę za Pośrednictwem ALLEGRO, a kiedy złożyłem wniosek o zwrot prowizji, kupujący tego nie potwierdził. Nie dostałem zwrotu prowizji, a wniosek niestety można składać tylko raz.

Tracę na jednej takiej transakcji 8 zl.

Z jednej strony to są moje pieniądze więc lepiej zadzwonić lub napisać do kupującego, żeby potwierdził ten wniosek, ale.. Czy Allegro ma mało dowodów na to, że transakcja nie doszła do skutku? Przecież wszystko dzieje się w ramach allegro.
Dlaczego kupujący nie potwierdza wniosku to też dla mnie zagadka.

 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mayk82 złożyłeś odwołanie?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@TommyToys  wystarczy się odwołać tak jak napisali, jednak takich zwrotów jest coraz więcej , byle do smarta dobić

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Ja bardzo dużo czasu straciłem i tracę żeby odzyskiwać prowizję od niesprzedanych przedmiotów. Przykładowo: Klient kupił u mnie towar a za chwilę się rozmyślił i prosi o zwrot pieniędzy (bo prawdopodobnie znalazł gdzieś taniej) i tu zaczyna się mój koszmar towar za około 400zł wiec 40zł prawie prowizji już mam do zapłaty. Robię wszystko jak nakazał regulamin allegro zwracam pieniądze i składam do allegro wniosek o zwrot prowizji, kupujący powinien potwierdzić zwrot ale na jego email ten wniosek nie dociera od allegro, nie ma go w spamie i nigdzie, mało tego pisze do klienta żeby sam złożył wniosek o zwrot towaru, takiego wniosku z kolei ja nie dostaje czekamy parę dni i co się dzieje ?

Przychodzi do mnie email od allegro: Nie przyznaliśmy rabatu transakcyjnego i tracę około 40zł

miałem tak nie raz.

Moim zdaniem to jest kpina z kupujących i złodziejstwo ze strony Allegro !

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy
oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

klik, klik drogi panie myślisz że nie wiem o tym ? bardzo dużo czasu tracę na te klik klik a dalej nie ma rezultatu, allegro jest bardzo wytrwałe i twarde w swym złodziejskim procederze.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

przykrościowo więc 😞 ale pamiętaj, że allegro nie ma prawa pobrać prowizji,
kiedy doszło do zwrotu, sąd ci przyzna rację 🙂

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@musicman76 przecież można się odwołać

oznacz moderatorów

xironeks
#8 Zapaleniec#

Taka to polityka allegro. Nie doszło do transakcji pieniądze zwrócone a allegro nie zwraca prowizji!!!! Jeszcze lepiej są teraz lepsi i gorsi bo jedni dostaną taki zwrot a inni nie. Walka z wiatrakami ja zakończyłem z dniem wczorajszym wszystkie aukcje na tym portalu a rachunek za transakcję do której faktycznie nie doszło nie opłacę. Byłem klientem od ponad 10 lat i robiłem mega dużo zakupów ale koniec... Sprawę zmuszony jestem zgłosić do UOKiK za nielegalne praktyki!!!

oznacz moderatorów

Eps-Serwis
#1 Nowicjusz#

coż ja mam podobnie, szczególnie przy pobraniach, wybiorą opcję, nie chcą paczki i proszą by nie wysyłać i coż koniec. prowizja ucieka. najlepiej jest jak zagraniczni kupują, wybierają pobranie pocztexem lub inpost a adres na zagranicę, i co ??? oczywiście nie mogę wysłać paczki tą formą, kupujący mają do wyboru opcję paczki zagranicznej ale nie bo drożej, więc jak debil klika na polską dostawę. Allegro chłypie swój kawałek i pyk .prowizja w ich kieszeni bo paczka nie wysłana, nie ma numeru pobrania i nie oddadzą. złożyłem odwołanie i poczekam. jak nie to FPK i UOKiK

oznacz moderatorów