anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźniona przesyłka paczkomatowa

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@InPost  paczka umieszczona w poniedziałek w paczkomacie do dzisiaj nie dotarła.  Co prawda ma status w doręczeniu, ale klientka bombarduje mnie telefonami i mailami bo książka pilnie potrzebna. Proszę o interwencję,

numer przesyłki  https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=649300286205092115600141

_____________
Kama
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg Widzę też u siebie , że Inpost ma poślizgi , minikurier 4-ty dzień w drodze , oczywiście dyskusja  , może dzisiaj doręczą , to nie jedyne opóźnienie  ,ale pozostałe na razie bez większych konsekwencji .

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Widocznie Inpost chce dorównać w dziadostwie Allegro One 🙄

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#18 Luminarz#

aż strach się bać co będzie przed świętami, skoro już teraz nie dają rady. DPD też ma już jakieś poślizgi z dostawami, więc to wszędzie tak działa 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

W DPD znowu nie działa przekierowanie paczki do DPD Pickup 😄

oznacz moderatorów

ares_
#13 Ambasador#

@Client:104371448 i bardzo dobrze, przekierowania powinni całkowicie wyłączyć. Ostatnio jest ich co raz więcej i z tego powodu naprawdę poważnie zastanawiam się nad ograniczeniem wysyłek DPD

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@ares_: dlaczego powinni wyłączyć? 😮

No wybacz Kolego ale jesli sprzedajacy opony wysyla TYLKO kurierem a kupujacy NIE ma mozliwosci warowac w domu jak pies w oczekiwaniu na wizyte to najlepszym rozwiazaniem jest zostawienia w punkcie albo w automacie (oczywiscie nie opon 😉 ).

Ja się wystrzegam DPD! Ale w w/w przypadku nie mialem wyjscia.

oznacz moderatorów

ares_
#13 Ambasador#

@Client:104371448 ponieważ jak klient robi przekierowanie przesyłki to sprzedawca płaci dodatkową opłatę

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@ares_: zartujesz? 😮 ale masakra 😮

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104371448 allegro to nie żarty , obierają nas ze skórki koncertowo , a my Was drodzy klienci ... bo innego wyjścia nie mamy .

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:104371448 

I ta dodatkowa opłata wynosi aż 12,99 zł. Głównie dlatego nie włączyłam dostaw DPD.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

Czy ktoś z @InPost  tutaj zagląda czy trzeba czekać tydzień tak jak na paczkę ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

MikroLITY
#12 Orędownik#

Paczka ma jeden dzień opóźnienia (nie powinna), ale jest w dostawie. Moją paczkę włożono do skrytki dopiero po 22, więc trzeba jeszcze poczekać.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg przed 6:00 napisałem interwencję , odpowiedzi jeszcze ,, nima ,, , a dyskusja trwa 😁 i pac... klient się niecierpliwi .

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Kaliope_Brzeg

Dzień dobry,

według informacji dostępnych w systemie przesyłka 649300286205092115600141 została w dniu dzisiejszym umieszczona oraz odebrana z urządzenia Paczkomat®.

W imieniu firmy InPost przepraszam za opóźnienie w doręczeniu.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@Kaliope_Brzeg: heh 😮

to juz rozuzmiem dlaczego tak chetnie DPD kieruje do swojej strony. Tyle, ze wiecej razy to przekierowanie nie dziala niz dziala 😮

Wczoraj przejezdżałem przez Brzeg 😉 ale była podła pogoda.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#13 Ambasador#

@Client:104371448 aż strach pytać czy zdajesz sobie sprawę, że przesyłka smart też jest wliczona w cenę bo za nią płacimy 🤣

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@sl-aw-ek: tak wiem, dlatego zwykle wkladam 5zł do przesyłki zwrotnej. Nie jestem az taki tępy i bezduszny za jakiego mnie można odebrać tutaj 🙂

oznacz moderatorów