anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy jest możliwa zmiana w regulaminie nakazująca kupującym zawsze przed zamiarem wystawienia opinii negatywnej sprzedającemu rozmowa pojednawcza w celu wyjaśnienia problemu i uniknięcia konfliktów na linii klient pan a sprzedawca .często opinie są krzywdzące pisane bez zastanowienia .komentarz negatywny można by było wystawić gdy problem byłby nierozstrzygnięty? czekam na wasze opinie zwłaszcza kogoś od sterów tego portalu

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#10 Popularyzator#

już dostałem odpowiedź od sztabu że moją sugestię przekażą ale pewnie twój pomysł też otrzymał podobną opinię?

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

Sprzedających boli "negatyw" a co mają zrobić kupujący którzy zapłacili nawet wysokie kwoty za towar i albo go nie otrzymali ,albo przepadł w drodze i mają umoczoną kasę na wiele tygodni as nawet czasem nie dostają wcale Nawet z POK nie otrzymują i z kim mają założyć dyskusję przed pójściem do sądu ????

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@lew433 dochodzimy tym samym do jednego wniosku, o który apeluję odkąd tutaj jestem.

ALLEGRO POWINNO BYĆ MEDIATOREM I PRZESTRZEGAĆ PRAWA.

Jeśli sprzedawca jest pokrzywdzony i są na to dowody, to kupujący powinien mieć ostrzeżenie albo ban (w zależności od skali problemu).

W drugą stronę również. Jeśli jest nieuczciwy sprzedawca, który nie wysyła towaru, albo robi jakieś dziwne problemy. To samo. Zawieszenie konta, zamrożenie pieniędzy (pod warunkiem oczywiście, że pracownik Allegro - a mają przecież dział prawny, będzie widział jego winę).

Mało tego, Allegro nawet powinno pomagać poszkodowanym w zgłaszaniu odpowiednim organom takich spraw.

Skoro Allegro bierze taką prowizję od sprzedaży to wypadałoby aby za coś ją brali i w takich sytuacjach chociaż pomagali rozwiązać problemy.

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#10 Popularyzator#

jako sprzedający nikogo tak nie rolowałem zwrot kosztów lub zamiana na inny produkt ale nigdy na szkodę klienta a jako kupujący fakt jeden typek mnie walnął na kilka stówek ale na innym portalu po sprawie dostał wyrok do odsiadki 

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@lew433  mało, że zabolało mnie, szlag mnie trafił,  gdy kupujacy wybrał  Allegro Pocztex 48  i wystawił komentarz negatywny gdy paczka nie doszła na nastepny dzień do niego. Bo skoro kurier to pownien być gołębiem pocztowym na następny dzien.

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@AptekaNatolinska ja np. gdy nadawałem Pocztą to dość często były sytuacje gdy np. w formularzu dostawy ktoś wybierał list polecony, a w uwagach pisał coś w stylu "proszę żeby kurier zadzwonił przed doręczeniem".

To są dopiero jaja 😉

Były też oczywiście zakładane dyskusje na Allegro bo np. ktoś kupił towar w piątek ok. godz. 12, a w poniedziałek ok. 8 zakładał dyskusję podając powód, że nie otrzymał towaru po wpłacie...

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#11 Animator#

@www_otosek_pl  a to często się zdarza 😂 i pierwsze i drugie

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

Mój chyba nie. Nie pamiętam. Może dlatego, że ja swojego posta rzuciłem przy okazji jakiegoś innego tematu. Nie zakładałem specjalnego w tym celu. Zresztą, oni często piszą, że coś gdzieś przekażą i na tym się kończy 🙂

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@Oczywiście że żadne zmiany  o które proszą allegrowicze nie zostaną wprowadzone przez administracje jeżeli nie są im na rękę

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@lew433 @cloudcloud najgorsze jest to, że Allegro nie widzi jednej rzeczy, która się przewija przez ok. 30% tematów na AG.

Można to opisać w 1 zdaniu.

Użytkownicy Allegro chcą być traktowani sprawiedliwie.

To wszystko. Zarówno sprzedawcy jak i kupujący oczekują po prostu od Allegro wsparcia w trudnych sytuacjach i niejako opieki. Obecnie bowiem dochodzi do całej masy nadużyć i łamania prawa pod parasolem ochronnym Allegro.

Taka prawda.

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@www_otosek_pl Allegro widzi i liczy ....kasę i to jest najważniejsze

Odp.: opinie negatywne

#10 Popularyzator#

liczy ,liczy i się przeliczy

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#10 Popularyzator#

ja jednak wieże że aby zatrzymać sprzedawców którzy pracują na kapitał coś zrobią bo w tej sytuacji i przy obecnym regulaminie ucieczka sprzedawców będzie szybko widoczna.sam wstrzymuję wystawianie pozycji na tym portalu i czekam chciałbym po wakacjach pracować już na zmienionych zasadach 

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@mwmonety no właśnie. Ja w tym roku, po 9 latach na Allegro, po raz pierwszy zakończę wszystkie aukcje na czas urlopu. Nigdy tak nie robiłem, ale do tej pory była jakaś tam pomoc w razie problemów. Teraz z tego co czytałem nie ma takowej. Jak ktoś da negatywa, czy pozaniża noty za czas wysyłki (obecnie klienci czas wysyłki odbijają sobie w nocie obsługi kupującego) to nie ma zmiłuj. Nawet jak masz ustawiony urlop to będzie tłumaczenie, że można było sobie zorganizować zastępstwo. To samo z odpisywaniem na wiadomości czy ew. dyskusje. Kpina normalnie.

Wolę jednak stracić kasę (pewnie nie małą) za brak sprzedaży w tym czasie, ale mieć chociaż w końcu święty spokój. Wrócić jak człowiek z urlopu na 0 i nie musieć później wysłuchiwać, że znów ktoś nie widział info o urlopie albo coś.

Do tego doprowadziły zmiany na Allegro.

Pomijam też to, że klamka zapadła i na Allegro będę miał tylko część towaru. 100% natomiast będzie na sklepie i tam będę przekierowywał sprzedaż oferując m.in. priorytetową wysyłkę zamówień złożonych na sklepie, a nie Allegro. Zresztą, pomysłów na to aby zachęcić klientów do sklepu a nie Allegro mam sporo.

Jakoś trzeba sobie radzić. Tutaj mało, że płacimy lichwiarskie stawki to jeszcze nie mamy żadnego wsparcia, a wręcz przeciwnie. Zmusza się nas do zgadzania się na wszelkie roszczenia, nawet jawne próby oszustw.

 

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@www_otosek_pl  ja i bez urlopu już zmniejszyłam ilośc alle-aukcji na korzyść własnego sklepu internetowego i innego portalu.

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#10 Popularyzator#

też mam  swój sklep na innym portalu a zwykle wystawiałem na obu muszę od jednego odpocząć i poczekać na jakieś zmiany bo tu sprzedaż jest dobra tylko regulamin kulawy

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#10 Popularyzator#

też tak zrobiłem wszystkie zakończone najbliższy planowany termin wystawiania może w sierpniu psychika musi odpocząć te zmiany mnie wykończyły mentalnie 

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@mwmonety Może (oby nie) będzie druga fala !!!

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@mwmonety sytuacja sprzed chwili. Klientka kupiła produkty wieczorem w środę. Założyła przed chwilą dyskusję, że jeszcze nie dostała towaru po wpłacie...

Czas wysyłki na wszystkich aukcjach gdzie kupiła 4 dni ROBOCZE. Mało tego, jej paczka już wczoraj została zapakowana i został wprowadzony numer nadania. Więc wiadomo, że w poniedziałek wysyłka.

Ręce normalnie opadają, a psychika naprawdę wysiada....

Highlighted

Odp.: opinie negatywne

#12 Orędownik#

@www_otosek_pl  no właśnie... taki to jest urlop na allegro, że trzeba nawet siedzieć przy mailu/centrum wiadomości czy ewentualnych dyskusjach...