anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

opinie negatywne

mwmonety
#21 Demiurg#

czy jest możliwa zmiana w regulaminie nakazująca kupującym zawsze przed zamiarem wystawienia opinii negatywnej sprzedającemu rozmowa pojednawcza w celu wyjaśnienia problemu i uniknięcia konfliktów na linii klient pan a sprzedawca .często opinie są krzywdzące pisane bez zastanowienia .komentarz negatywny można by było wystawić gdy problem byłby nierozstrzygnięty? czekam na wasze opinie zwłaszcza kogoś od sterów tego portalu

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70

LEW433
#21 Demiurg#

@mwmonety Moim zdaniem nie jest to dobry pomysł bo doprowadzi do przekrętów

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

nie wiem o jakich przekrętach myślisz ale ja widzę zahamowanie pochopnie wystawianych negatywów 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mwmonety Takie jak dogadywanie się i przekupywanie żeby komentarz nie był negatywny

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

jeśli dostaje negatywa za coś czego nie jestem w stanie naprawić to ja to rozumie i nie ma krzywdy do tego co mi go napisał ale w innych przypadkach według mnie należało by najpierw zrobić proces(rozmowa próba dogadania) a dopiero później wyrok a tak to tak jakbym dostał wyrok bez procesu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może małym kroczkiem byłoby to że kupujący może wystawić komentarz np po 3 dniach ochłonął by i komentarz byłby bardziej obiektywny

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście 3 dni po dostawie towaru !!!!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Po 7 dniach od odebrania towaru i wystarczy 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte A patyk gdzie się wsadził jak go nie było ???🤣🤣🤣 Może być i 7 dni ,to tylko pierwsza myśl !!!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Też się zastanawiałem gdzie był @konto zamknięte jak go nie było 🙂 Jakiś taki nieobecny ostatnio. Zastanawiałem się czy nie skończył z banem jak ja 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Może "wakacje " albo nie ban a na "bani"!!!!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Ana...lfabeta tęsknił za tobą 🤣🤣🤣

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, @konto zamknięte, eee.. nie tam, nic takiego, poprostu nie czuję potrzeby przesiadywania na AG tyle co wcześniej, w końcu i tak na wszystkie tematy odpisuje Największy Obrońca Kupujących, a ja piszę co myślę, jak powinno być, niekoniecznie dosłownie z regulaminem 🙂

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

dwa miesiące temu dostałem negatywa za aukcje ze stycznia tylko za to że kupujący pewnie zapomniał co kupował i od kogo walnął mi po gwiazdkach spytałem za co i żeby wytłumaczył mój błąd z jego punktu i anulował ten komentarz to jedynie co zrobił to go anulował i walnął NEGATYWA i tyle było z nim gadki 

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@mwmonety  :

comment_BmTURlCnk2FHk8jFJzN4mUpbd2PtEWLQ,w400

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mwmonety dziękuję za sugestię, przekażę ją.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

dzięki .fajnie by było jakby coś w tym temacie można by uregulować tak uczciwie bez szans na przekręty i niepotrzebne przepychanki kto jest gorszy sprzedawca czy klient

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mwmonety Jeżeli jest pochopnie wystawiony zawsze można go zmienić

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

zawsze? chyba żart za długo sprzedaje i miałem już różnych klientów z którymi nie było żadnej mediacji w wielu pomogła nawet allegro by wycofać pochopne opinie bo pan klient nie chciał

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mwmonety już jakiś czas temu pisałem tutaj o czymś podobnym. Właśnie aby przed wystawieniem negatywa, klient np. zakładał dyskusję, gdzie tłumaczyłby swoją decyzję. Ew. żeby po wystawieniu takiego negatywa, sprzedawca miał możliwość ZAŁOŻENIA DYSKUSJI Z KUPUJĄCYM jeśli jego zdaniem, komentarz jest niesprawiedliwy.

Wówczas pracownik Allegro powinien być MEDIATOREM, który oceni argumenty obu stron i podejmie decyzję czy komentarz zostanie czy będzie usunięty. Jednak jeśli usunięty, to klient nie powinien mieć już możliwości ponownego wystawienia żadnego komentarza do tej transakcji.

Znając jednak realia i biorąc pod uwagę, że obecnie pracownicy Allegro mają w nosie pomoc w dyskusjach i tolerują łamanie prawa, to nie ma na to szans 😕

oznacz moderatorów