anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

opinie negatywne

mwmonety
#21 Demiurg#

czy jest możliwa zmiana w regulaminie nakazująca kupującym zawsze przed zamiarem wystawienia opinii negatywnej sprzedającemu rozmowa pojednawcza w celu wyjaśnienia problemu i uniknięcia konfliktów na linii klient pan a sprzedawca .często opinie są krzywdzące pisane bez zastanowienia .komentarz negatywny można by było wystawić gdy problem byłby nierozstrzygnięty? czekam na wasze opinie zwłaszcza kogoś od sterów tego portalu

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70

mwmonety
#21 Demiurg#

już dostałem odpowiedź od sztabu że moją sugestię przekażą ale pewnie twój pomysł też otrzymał podobną opinię?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedających boli "negatyw" a co mają zrobić kupujący którzy zapłacili nawet wysokie kwoty za towar i albo go nie otrzymali ,albo przepadł w drodze i mają umoczoną kasę na wiele tygodni as nawet czasem nie dostają wcale Nawet z POK nie otrzymują i z kim mają założyć dyskusję przed pójściem do sądu ????

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433 dochodzimy tym samym do jednego wniosku, o który apeluję odkąd tutaj jestem.

ALLEGRO POWINNO BYĆ MEDIATOREM I PRZESTRZEGAĆ PRAWA.

Jeśli sprzedawca jest pokrzywdzony i są na to dowody, to kupujący powinien mieć ostrzeżenie albo ban (w zależności od skali problemu).

W drugą stronę również. Jeśli jest nieuczciwy sprzedawca, który nie wysyła towaru, albo robi jakieś dziwne problemy. To samo. Zawieszenie konta, zamrożenie pieniędzy (pod warunkiem oczywiście, że pracownik Allegro - a mają przecież dział prawny, będzie widział jego winę).

Mało tego, Allegro nawet powinno pomagać poszkodowanym w zgłaszaniu odpowiednim organom takich spraw.

Skoro Allegro bierze taką prowizję od sprzedaży to wypadałoby aby za coś ją brali i w takich sytuacjach chociaż pomagali rozwiązać problemy.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

jako sprzedający nikogo tak nie rolowałem zwrot kosztów lub zamiana na inny produkt ale nigdy na szkodę klienta a jako kupujący fakt jeden typek mnie walnął na kilka stówek ale na innym portalu po sprawie dostał wyrok do odsiadki 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@LEW433  mało, że zabolało mnie, szlag mnie trafił,  gdy kupujacy wybrał  Allegro Pocztex 48  i wystawił komentarz negatywny gdy paczka nie doszła na nastepny dzień do niego. Bo skoro kurier to pownien być gołębiem pocztowym na następny dzien.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@AptekaNatolinska ja np. gdy nadawałem Pocztą to dość często były sytuacje gdy np. w formularzu dostawy ktoś wybierał list polecony, a w uwagach pisał coś w stylu "proszę żeby kurier zadzwonił przed doręczeniem".

To są dopiero jaja 😉

Były też oczywiście zakładane dyskusje na Allegro bo np. ktoś kupił towar w piątek ok. godz. 12, a w poniedziałek ok. 8 zakładał dyskusję podając powód, że nie otrzymał towaru po wpłacie...

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@konto zamknięte  a to często się zdarza 😂 i pierwsze i drugie

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Mój chyba nie. Nie pamiętam. Może dlatego, że ja swojego posta rzuciłem przy okazji jakiegoś innego tematu. Nie zakładałem specjalnego w tym celu. Zresztą, oni często piszą, że coś gdzieś przekażą i na tym się kończy 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Oczywiście że żadne zmiany  o które proszą allegrowicze nie zostaną wprowadzone przez administracje jeżeli nie są im na rękę

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433 @cloudcloud najgorsze jest to, że Allegro nie widzi jednej rzeczy, która się przewija przez ok. 30% tematów na AG.

Można to opisać w 1 zdaniu.

Użytkownicy Allegro chcą być traktowani sprawiedliwie.

To wszystko. Zarówno sprzedawcy jak i kupujący oczekują po prostu od Allegro wsparcia w trudnych sytuacjach i niejako opieki. Obecnie bowiem dochodzi do całej masy nadużyć i łamania prawa pod parasolem ochronnym Allegro.

Taka prawda.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Allegro widzi i liczy ....kasę i to jest najważniejsze

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

liczy ,liczy i się przeliczy

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

ja jednak wieże że aby zatrzymać sprzedawców którzy pracują na kapitał coś zrobią bo w tej sytuacji i przy obecnym regulaminie ucieczka sprzedawców będzie szybko widoczna.sam wstrzymuję wystawianie pozycji na tym portalu i czekam chciałbym po wakacjach pracować już na zmienionych zasadach 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mwmonety no właśnie. Ja w tym roku, po 9 latach na Allegro, po raz pierwszy zakończę wszystkie aukcje na czas urlopu. Nigdy tak nie robiłem, ale do tej pory była jakaś tam pomoc w razie problemów. Teraz z tego co czytałem nie ma takowej. Jak ktoś da negatywa, czy pozaniża noty za czas wysyłki (obecnie klienci czas wysyłki odbijają sobie w nocie obsługi kupującego) to nie ma zmiłuj. Nawet jak masz ustawiony urlop to będzie tłumaczenie, że można było sobie zorganizować zastępstwo. To samo z odpisywaniem na wiadomości czy ew. dyskusje. Kpina normalnie.

Wolę jednak stracić kasę (pewnie nie małą) za brak sprzedaży w tym czasie, ale mieć chociaż w końcu święty spokój. Wrócić jak człowiek z urlopu na 0 i nie musieć później wysłuchiwać, że znów ktoś nie widział info o urlopie albo coś.

Do tego doprowadziły zmiany na Allegro.

Pomijam też to, że klamka zapadła i na Allegro będę miał tylko część towaru. 100% natomiast będzie na sklepie i tam będę przekierowywał sprzedaż oferując m.in. priorytetową wysyłkę zamówień złożonych na sklepie, a nie Allegro. Zresztą, pomysłów na to aby zachęcić klientów do sklepu a nie Allegro mam sporo.

Jakoś trzeba sobie radzić. Tutaj mało, że płacimy lichwiarskie stawki to jeszcze nie mamy żadnego wsparcia, a wręcz przeciwnie. Zmusza się nas do zgadzania się na wszelkie roszczenia, nawet jawne próby oszustw.

 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@konto zamknięte  ja i bez urlopu już zmniejszyłam ilośc alle-aukcji na korzyść własnego sklepu internetowego i innego portalu.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

też mam  swój sklep na innym portalu a zwykle wystawiałem na obu muszę od jednego odpocząć i poczekać na jakieś zmiany bo tu sprzedaż jest dobra tylko regulamin kulawy

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

też tak zrobiłem wszystkie zakończone najbliższy planowany termin wystawiania może w sierpniu psychika musi odpocząć te zmiany mnie wykończyły mentalnie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mwmonety Może (oby nie) będzie druga fala !!!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mwmonety sytuacja sprzed chwili. Klientka kupiła produkty wieczorem w środę. Założyła przed chwilą dyskusję, że jeszcze nie dostała towaru po wpłacie...

Czas wysyłki na wszystkich aukcjach gdzie kupiła 4 dni ROBOCZE. Mało tego, jej paczka już wczoraj została zapakowana i został wprowadzony numer nadania. Więc wiadomo, że w poniedziałek wysyłka.

Ręce normalnie opadają, a psychika naprawdę wysiada....

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte  no właśnie... taki to jest urlop na allegro, że trzeba nawet siedzieć przy mailu/centrum wiadomości czy ewentualnych dyskusjach...

oznacz moderatorów