anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem negatywny komentarz

ROSAPOL
#9 Pomysłodawca#

Witam. Klient zamówił towar 16.12.2019. Dnia 18.12.2019 napisał zacytuję.

„Jeżeli jeszcze nie została wysłana, jest tylko nr przesyłki, to proszę już nie wysyłać, rezygnuję”.

Dzień później zrobiłem, zwrot pieniędzy po czym, temat uznałem za zamknięty. Niedawno dostałem negatywa… zgodność z opisem 3 gwiazdki i obsługa klienta 1. No to mówię lecę do allegro.

Opisałem cała sytuacje i zapytałem jak klient może, ocenić zgodność z opisem, skoro nie otrzymał towaru. Nie wspominałem już o obsłudze klienta, ponieważ odpisałem na email, że w porządku zrobimy zwrot.

Otrzymana odpowiedź była taka sama jak ten negatyw.

„Niestety nie możemy usunąć tego komentarza z powodu jednej oceny, z którą się Pan nie zgadza”.

Jak tu żyć? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Odpowiedź admina jest w ogóle nie na temat i napisana z automatu bez zagłębienia tematu.

Nie mniej jednak nie zostawiłabym tak tej sprawy, tylko napisała ponownie i grzecznie, acz stanowczo poprosiła o usunięcie komentarza wystawionego przez osobę, która aukcji nie sfinalizowała. Załącz korespondencję mailową, co też ułatwi ocenę sytuacji.

Jak więc miała cokolwiek ocenić, skoro towaru nie otrzymała 🤔 Jest też szansa, że admin zabierze głos w tym poście 🙂 Pozdrawiam cieplutko 🙂

Wiola
oznacz moderatorów

ROSAPOL
#9 Pomysłodawca#

Admin już zabrał głos i zmienił tytuł tematu. Niestety nie ma możliwości dogadania się z klientem.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

To przykre, ale napisał chociaż, że kategorycznie odmawia usunięcia negatywa, czy zamierza jednak coś z tym zrobić?

Wiola
oznacz moderatorów

ROSAPOL
#9 Pomysłodawca#

Nie niestety nic nie może z tym zrobić.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Według mnie odpowiedź jest lakoniczna i wymijająca. Admin powinien co najmniej uzasadnić, dlaczego odmawia usunięcia krzywdzącego i niesprawiedliwego w mojej ocenie komentarza.  Przykro mi 😞

Wiola
oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

Jak to nie może nic zrobić? Wyślij mu z https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moje-oceny prośbę o usunięcie oceny. Wtedy może usunąć negatywny komentarz lub złą ocenę. U mnie nieraz się zdarza, że otrzymuję ocenę obniżoną, bo kupujący pomylił transakcję, wtedy od razu wysyłam prośbę o usunięcię błednie wystawionej oceny.

Endrju
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

Dokładnie tak. Należy zacząć od wysłania do kupującego prośby o usunięcie z jakimś uprzejmym uzasadnieniem. Czasem po dobroci pomaga - a poza tym może to faktycznie pomyłka. Nie zaszkodzi też do klienta zadzwonić, i grzecznie zapytać, o co chodzi.

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Popros o kontakt do osoby wyżej , czyli nad udzielającym odpowiedzi i ponownie zgłoś sprawę, bądź upierdliwy do bólu, jak nic, to popros o kontakt do osoby, do której możesz złożyc skargę, na niewłasciwe Twoim zdaniem postepowanie udzielającego/udzielającej odpowiedzi. 

oznacz moderatorów