anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyłka w zamówieniu - klientka nie odebrała kolejnej przesyłki

KamkaChuliganka
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Klientka zamówiła u mnie kilka produktów, jednak jeden z nich został pomylony podczas pakowania zamówienia. Klientka poprosiła o wysyłkę prawidłowego produktu, i oczywiście wysłałam jej następnego dnia z informacją, by ten pomylony zostawiła dla siebie w ramach rekompensaty, oraz by nie musiała się fatygowac i ganiać popaczkomatach ze zwrotem.

Niestety, nie odebrała tej przesyłki w terminie i do mnie wróciła.

Zdaję sobie sprawę, że to był mój błąd i oczywistym jest dla mnie że koszt ponownej wysyłki leży po mojej stronie. Natomiast kompletnie nie wiem, co zrobić teraz. W normalnej sytuacji jasne jest, że za ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki odpowiada klient. Jak to rozegrać teraz? 

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@KamkaChuliganka Cześć. Rozumiem, że Kupująca nie odebrała przesyłki ze względu na to, że produkty w paczce nie zgadzały się z zamówieniem? W tym przypadku powinnaś wysłać kolejny raz paczkę na swój koszt. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

KamkaChuliganka
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Kupująca odebrała pierwsze zamówienie w którym był błędny produkt. Poprosiła o wysyłkę poprawnego produktu, i to właśnie tej drugiej przesyłki klientka nie odebrała...

oznacz moderatorów

Sklep-Boma
#9 Pomysłodawca#

Musisz i tak wysłać ponownie mimo że nie odebrała albo rozpocznie Ci dyskusje i wystawi negatyw. Tak to już jest a Allegro zawsze staje po stronie kupującego. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KamkaChuliganka Kontaktowałaś się z klientką w tej sprawie? Dlaczego nie odebrała drugiej przesyłki? Najważniejsze, żebyście znalazły rozwiązanie dobre dla każdej ze stron.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

Pomyliłaś zamówienie, wziełaś to na siebie, bardzo dobrze, wysłałaś na własny koszt a kupująca nie odebrała przesyłki, moim zdaniem teraz to jest jej wina i to ona musi zapłacić za ponowną wysyłkę.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Spróbuj nawiązać kontakt z kupującym, może da się to jakość wyjaśnić.

oznacz moderatorów