anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne wygenerowanie kodu zwrotu INPOST

Buty-U-Renaty
#10 Popularyzator#

Mam następujący problem.Klientka zgłosiła nam zwrot towaru, wygenerowała kod zwrotu inpost, ale nie zdążyła nadać w określonym czasie przesyłki.Czy jest możliwość powtórnego otrzymania kodu , a jeżeli tak to jak to zrobić ?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz tylko jeden raz, tak jest napisane. Może odesłać na własny koszt.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Buty-U-Renaty Można też spróbować zagadać do allegro - w tym przypadku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/zwrot/td-p/90132 zadziałało.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów