anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownik nie chce odblokowac konta, wysyła dziwne maile.

MAMY ROZWIĄZANIE!
vesto24
#7 Wielbiciel#


Od tygodnia mam zablokowane konto, państwa pracownik podający się za Andrzeja, który rozpatruje ta sprawę - zgłoszenie; celowo i zupełnie bezpodstawnie przedłuża rozwiązanie. Spełniliśmy wszystkie jego żądania, nawet te najbardziej bezpodstawne, np. potwierdzenie zwrotów dla klientów z dyskusji sprzed 3 miesięcy, którzy zwyczajnie nie zamknęli dyskusji. On dalej wymyśla nowe pytania, które nie dotyczą sprawy. Pracownik nie chce od tygodnia odblokować konta. Kontaktuje się raz dziennie, żeby zadać pytanie typu: jak zamierza pan podnieść standard obsługi (dodam że mam 4,9 na 5), albo  jakie działania zamierzają Państwo podjąć, aby poprawić wynik terminowych odpowiedzi na pytania klientów. Nie jest to w żaden sposób związane ze sprawą, a jest to działanie złośliwe. Pracownik nie chce podać kontaktu do przełożonego. Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
scodepolska
#7 Wielbiciel#

nie mialam to moja pierwsza firma i od razu takie cos, 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@msniezek  możesz troszku wybielić allegro bo wygląda że jesteście BEE i bez powodu blokujecie konta 😄

Mail do @scodepolska 

Dzień dobry,

Niestety z dostępnych nam danych wynika, że za Pani działalności w Allegro stoi osoba, która nie ma zgody na prowadzenie sprzedaży w naszym serwisie. W związku z tym Pani konto pozostanie zawieszone.

Pozdrawiam
//Łukasz
Dział Bezpieczeństwa

Zespół Allegro 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
cover4u_pl
#7 Wielbiciel#

Trochę w tym prawdy może być. Ja dostałem blokadę sprzedaży, bo niby nie odpowiedziałem na dwa maile. Nie jest to prawda, bo dostałem daty i godziny wysyłki maili i ani jednego nie było. W spamie też. Nic z tym robić nie mogę i muszę becelowac za widzimisię pracownika allegro. Tylko tyle, że blokada została ściągnięta w ciągu 2h. 

 

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Konta nie są blokowane bez powodów. 27 marca @scodepolska przesłała odwołanie od decyzji pracownika i zgodnie z zasadami w przeciągu 14 dni otrzyma od nas odpowiedź w tej kwestii. Blokada dotyczy korzystania z konta przez osobę, która nie ma zgody na prowadzenie sprzedaży w naszym serwisie, dlatego nie jestem upoważniona do przekazywania tutaj szczegółów sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów