anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o oddanie prowizji (po bezsensownym odrzuceniu wniosku)

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

Cześć,

 

Teraz zauważyłem, że nie została nam oddania prowizja ze sprzedaży z dnia 2 maja (numer zamówienia: a412380-2732-11f0-9baa-1b8d99552bc2)

 

Klient nawet nie otworzył kartonu (do czego przyznał się w dyskusji), po samym kartonie stwierdził że wysłaliśmy mu co innego (?) i przy paczkomacie nadał zwrot, powód zwrotu to oczywiście "towar inny niż zamówiony".

 

Wytłumaczyliśmy mu, że towar wysłaliśmy poprawnie, wykręcał się że skoro tak, to czemu wysyłamy towar w nieoryginalnym kartonie (ciężko wysłać coś w "oryginalnym opakowaniu", co przychodzi w kartonie zbiorczym po 50 sztuk, a klient zamówił 4 sztuki. Taki "zbiorczy karton", a raczej tekturka,  i tak musiałaby zostać zapakowana w inny "nieoryginalny" karton). Sprzedaż dotyczyła 4 opakowań fotorożków.

 

Nieważne, pieniądze zostały mu zwrócone, jednak my nie otrzymaliśmy zwrotu prowizji, o co bardzo proszę. 

 

Powód odrzucenia prowizji to: 

 

Szczegóły decyzji
  • Wpłata została zwrócona przez Allegro Finanse
  • Kupujący poinformował nas, że otrzymał inny towar niż zamówiony
  • Kupujący otworzył dyskusję do transakcji
  • Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy

Nie bardzo widzę sens procederu, wedle którego widzimisię klienta decyduje o tym, czy zostanie nam zwrócona prowizja, czy nie, dlatego proszę o oddanie należnych nam pieniędzy (tak, za smarta też). 

 

Dzięki!

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

gdvorek
Moderator
Moderator

@foto-hurtownia konsultuję to, proszę o chwilę cierpliwości - wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

@gdvorek I jak?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@foto-hurtownia otrzymałem informację, że nie ma zamówienia o takim numerze. Proszę podaj prawidłowy numer zamówienia.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#12 Orędownik#

Faktycznie, urwało jeden znak, przepraszam. Poprawny numer to: ca412380-2732-11f0-9baa-1b8d99552bc2

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

To standardowe działanie. Chyba każdy zwrot prowizji po dyskusji jest odrzucany. Raz odrzucili mi, bo klient w dyskusji zrezygnował z niepłaconego przez 2 tygodnie przedmiotu z LICYTACJI.

Czyli nie zapłacił, nie chciał, a prowizję i tak zabrali!!!

Możesz się odwoływać, wtedy powinno to przejść. Jednak nie zmienia to faktu, że jest to zwyczajne działanie na szkodę sprzedających.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów