anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywowaniem płatności - niekończąca się historia

MAMY ROZWIĄZANIE!
k2tapety_pl
#3 Debiutant#

Witam. Wielokrotnie wysyłaliśmy dokumenty zarówno do Przelewów24 i PayU. Przelewy24 miały dzisiaj status "aktywowane". Payu czekało na aktywację, mimo wysłania kompletu dokumentów i zrobienia przelewu. Na czacie zapytaliśmy dlaczego nie możemy wypłacić środków od Przelewy24. Bo Payu jest nadrzędnym pośrednikiem i musi być aktywowane. W porządku. Po pytaniu czy wysłać potwierdzenie przelewu, w celu przyspieszenia aktywacji Payu, otrzymaliśmy odpowiedź, że to sprawa wymagająca szerszego omówienia i otrzymamy maila w tej sprawie. Otrzymaliśmy maila, że PayU jest aktywne, ale... Uwaga, "Przelewy24" zmieniły się na "nieaktywne"! ZNOWU mamy wysyłać dokumenty i ZNOWU mamy robić przelew. O co tu chodzi? Przecież to wygląda jak celowe wstrzymywanie wypłat. Proszę o ingerencję w tej sprawie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
k2tapety_pl
#3 Debiutant#

Uwaga, rozwiązanie: może pomoże komuś innemu. Po kolejnym kontakcie z pracownikiem uzyskaliśmy odpowiedź, że podczas aktywacji Payu, wystąpił "błąd aktywacji u drugiego operatora". Dlatego sprawdzajcie regularnie zakładkę "wypłata środków", bo to nie pierwszy taki "błąd" z jakim mamy do czynienia w ostatnim czasie. Na szczęście naprawione. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak to wygląda. Wyjaśnisz to tylko tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2... Możesz w formularzu szerzej omówić sprawę.

oznacz moderatorów
k2tapety_pl
#3 Debiutant#

Dzięki, już wyjaśnione. 

oznacz moderatorów