anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z API Inpostu

Etos147p
#9 Pomysłodawca#

Czy ktoś również ma problem z API inpostu? Przesyłki dodają się z mocnym opóźnieniem, po wygenerowaniu etykiety aktualizacja również następuje z 10/15 minutowym opóźnieniem.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

InPost
Ekspert InPost

@Etos147p 

Dzień dobry,

bardzo prosimy o informację czy opisana sytuacja nadal występuje.

Prosimy o kontynuację sprawy w wiadomości prywatnej, którą można przesłać na adres pomoc@inpost.pl . W treści prosimy o opis sprawy i podanie przykładowych numerów przesyłek. 

oznacz moderatorów

marcinvol
#10 Popularyzator#

Co się dzieje że nie można doładować konta ? https://pay.ecard.pl/payment/PS strona nie działa ? taki komunikat dostaje podczas próby doładowania

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@marcinvol 

Dzień dobry, 

skontaktowaliśmy się z operatorem eCard. 

Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej po stronie operatora płatności trwa przerwa w dostępnie do usług płatniczych. Prosimy ponowić próbę za jakiś czas. 

oznacz moderatorów

cysiu1981
#9 Pomysłodawca#

@InPost 

Niestety w dalszym ciągu nie można doładować konta.

Na infolini InPost powiedzieli mi że nic nie wiedzą o tym problemie.

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Kolejne problemy po przerwie technicznej z dnia 1-11 po czym to Inpost informuje że przerwy są robione po to aby zapobiegać awarią. Kolejna sytuacja po długiej przerwie gdzie system nie działa prawidłowo. Był już problem z płatnościami właśnie po przerwie technicznej, teraz pojawia się problem ten sam a Inposty nie widzi w tym swojej winy niestety. Potwierdzam że i my nie możemy dokonać płatności, i niestety ani allegro ani Inpost mają w poważaniu sprzedawcę. 

oznacz moderatorów