Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wprowadziłem kilka nowych produktów do sprzedaży (przeszukiwałem bazę Allegro po EAN, nazwie produktu, kodzie). Za każdym razem otrzymałem informację, że nie ma takiego produktu. Po zakończeniu dodawania produktu wyświetliła się informacja:
@Dreptaki_sklep Podaj numery ofert, których dotyczy ten problem.
@nat_notdziękuję za szybką reakcję.
Wprowadzane wczoraj:
14581502326, 14581457608, 14581428956, 14581199014, 14581125594, 14581068935, 14580969483
Oraz wprowadzana wcześniej: 14460816908 i 14460497233
Pozdrawiam, Marek
@Dreptaki_sklep Żadna ze wskazanych ofert nie jest powiązana z katalogiem. Spróbuj powiązać je ponownie teraz skoro produkty zostały utworzone.
@nat_not cały czas to robię. Niestety po kilku sekundach od tej operacji sytuacja wraca do stanu początkowego. Jak próbuję wyszukać teoretycznie utworzony produkt, to dostaję informację, że brak takiego produktu. Więc tworzę nowy a on przestaje istnieć po kilkunastu sekundach. I tak w koło. Żeby chociaż jakiś komunikat wyskakiwał z informacją, że robię coś źle albo jest jakaś inna przyczyna nie tworzenia produktu. A tak zupełnie nie wiem co trzeba zrobić by połączyć te oferty z produktami.
@Dreptaki_sklep Będę potrzebowała zrzutów ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby powiązania wybranej oferty z produktem z katalogu i samego efektu. Na tej podstawie przekażę sprawę do weryfikacji.
Cz. 2
cz. 3
Metoda edycji produktu też nic nie daje. Otrzymuję komunikat o połączeniu oferty z katalogiem ale to też tylko na kilka minut.
@Dreptaki_sklep Dziękuję. Przekazałam tę sprawę do weryfikacji.
@Dreptaki_sklep Dostałam informację, że oferta jest odpinana ponieważ wybierając "Połącz ofertę z katalogiem", tworzysz nowy produkt. Po chwili ten produkt jest weryfikowany przez automat i usuwany ze względu na brak parametrów obowiązkowych - w tym przypadku EAN-u. Kiedy uzupełnisz EAN w ofertach, problem nie powinien się powtórzyć.
@nat_not obawiam się, że to nie jest rozwiązanie. We wszystkich ofertach dodany jest kod EAN (widać to zresztą na zrzutach).
A może powinienem dodać 0 (zero) przed numerem EAN. Zauważyłem wystawiając oferty, że niektóre produkty mają właśnie przypisane takie dziwne numery z zerem z przodu. Nie jest to co prawda zgodne z prawdą (bo na produkcie nadrukowany jest numer bez zera) ale za to mają 14 cyfr.
@Dreptaki_sklep EAN w ofercie powinien być taki sam jak EAN produktu, z którym ją łączysz.
@nat_not też tak uważam. Co niestety nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu nie mogę połączyć kilku ofert z produktami (albo co podejrzewam z jakiegoś powodu nie chce się utworzyć nowy produkt). Nie jest to jednak kwestia braku EAN, bo ten jest wpisany (prawidłowy taki jak na fizycznym produkcie).
@nat_notczy jest już znane jakieś rozwiązanie tego problemu?
mam to samo przy wstawianiu nowych ofert
@HM-zamocowania Sprawdź czy - podobnie jak w zgłaszanym tu przypadku - masz w ofertach uzupełnione wszystkie obowiązkowe parametry.