anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym który zakłada multikonta i wyłudza zwroty

CoinsTwists
#7 Wielbiciel#

Mam problem z jednym kupującym o nicku NTE-DOM. Otworzył on 19 dyskusji reklamując ten sam problem, dotyczący jednego produktu, który z resztą dostał za darmo. 

Zrzut ekranu 2022-09-14 o 13.18.45.png

Z zamówieniami, których dotyczą zamówienia wszystko było ok. Jako dowód wysyłam szczegóły ostatniego zamówienia z 30 sierpnia i dowód, że konto na ten moment - 14 września działa.
 
 
SCREEN2.png
Zrzut ekranu 2022-09-14 o 13.09.26.png
 
 
Pomimo, że konto działa otwarta jest do tego zamówienia dyskusja i mam wystawioną negatywną ocenę - czy takie praktyki są dozwolone?
 
 
SCREEN4.png
 
Jest to z resztą znany mi wcześniej oszust który zakładał na Allegro nowe konta i w podobny sposób wyłudzał zwroty towarów. Za każdym razem jak został dodawany na czarną listę kupujących, aby nie mógł u mnie kupować, wracał pod innym nickiem. Problem został rozwiązany za pomocą tego forum, szerszy opis tej sprawy jest tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/czy-istnieje-jakiś-mechanizm-przeciwdziała...
 
Proszę teraz porównać dane tamtych osób z danymi obecnego kupującego. Jeden z nicków, pod jakim wtedy działał to "sebopawelectwists", natomiast dane obecnego kupującego są niemal tożsame: "Pawelec Twits Sebastian P......" (Wrażliwe dane są zakryte ale moderator może sprawdzić te dane bez cenzury - są takie same jak w tamtym nicku oszusta). 
 
Tutaj jego konta z tej starej sprawy:
zdj1-2.jpg
 
A tutaj jego obecne konto:
SCREEN5.png
 
Proszę o pomoc co mam w tej sytuacji zrobić. Mam zablokowaną sprzedaż przez jednego oszusta, który otworzył bezprawnie 19 dyskusji reklamując towar, który dostał za darmo a nie te zamówienia za które zapłacił. Próbuje wyłudzić zwroty już nie pierwszy raz, wcześniej jego konta zostały zablokowane przez @la_nika i myślałam, że mam już spokój od niego. Nie kontroluję wszystkich kupujących, moja sprzedaż jest zautomatyzowana przez stronę Automater i to przez ten system wysyłane są zamówienia na e-mail. Od maja kupujący zrobił u mnie zakupy na ponad 1000 zł i teraz otworzył dyskusje i żądą zwrotu za te przedmioty, tak jak to robił wcześniej. 

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CoinsTwists Widzę, że ta sprawa jest już wyjaśniana w zgłoszeniu nr 26212740. W tej sytuacji proszę Cię, żebyś kontynuowała korespondencję z konsultantką, która zna szczegóły i może zweryfikować problem. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów