anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z pobieraniem zestawień sprzedaży csv

APTEL
#8 Zapaleniec#

Od wczoraj (26.05) występuje problem z generowaniem zestawienia sprzedaży.csv w zakładce Zamówienia.

Problem dotyczy wszystkich naszych kont Allegro.

Po wygenerowaniu zestawień (około godziny 7:30 - 7:40 każdego dnia) musimy czekać aż do późnego popołudnia na ich dostarczenie na nasze skrzynki pocztowe.

Problem dotyczy jedynie zestawienia sprzedaży (wszystkie inne wiadomości od Allegro wpadają do odebranych poprawnie). W zakładce SPAM również jest pusto.

Proszę o informacje z czym jest to związane.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@APTEL Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@APTEL Zespół techniczny potwierdził, że zajmie się tą sprawą. Przyczyna opóźnień w generowaniu zestawienia nie jest jeszcze znana.

Przepraszamy za utrudnienie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

APTEL
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów

APTEL
#8 Zapaleniec#

Witam, czy coś wiadomo w tym temacie? Zestawienia wciąż się nie pobierają.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@APTEL Zestawienia się nie pobierają czy są generowane z opóźnieniem, jak pisałeś wcześniej?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

APTEL
#8 Zapaleniec#

We czwartek i piątek (26/27.05) pobrały się dopiero po kilku godzinach. Obecnie po wygenerowaniu również czekam już od godziny, gdzie zawsze zajmowało to kilka minut.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@APTEL Rozumiem. Czyli wciąż są to opóźnienia, a nie brak. Konsultuję tę sprawę ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@APTEL Zespół techniczy potwierdził, że wciąż pracuje nad usunięciem przyczyny tego problemu. Przepraszam, że czas oczekiwania na poprawę się wydłuża.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów