anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z statystykami zliczaniem "Numery przesyłek uzupełnione w terminie"

cFiat
#11 Animator#

Mam problem z zliczaniem statystyk, mam tylko 96,25% dlatego że do statystyk bierze zamówienia ANULOWANE !

Ogólnie te przesyłki które są prawidłowe są uzupełnione w 100%. Teraz to prześledziłem i okazuje się że zlicza wszystko jak leci. Na przykład klient (nie zarejestrowany) spoza Polski zakupił towar z pobraniem za 28 zł, gdzie nie wysyłamy na 'Białoruś" czy gdzieś tam, oczywiście napisałem mu to i anulowałem zamówienie. Ten dokonał ponownie 2 zakupów tego samego towaru ! Czyli 3 zamówienia które nie miały prawa wyjść a statystyki mi poleciały !

Co na to allegro ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@cFiat nie prawda ja też mam anulowane, zakupu po trzy razy bo płatność nie przeszła i mam 100 %  sprawdź może którejś Ci nie liczy, jakich przewoźników masz bo często jest problem z tymi co allegro niem umowy 😞

A może nie było zwrotu prowizji 😞

  • Nie liczymy zamówień, do których przyznaliśmy zwrot prowizji od sprzedaży (po przyznaniu zwrotu).
________
Κώστας
oznacz moderatorów

cFiat
#11 Animator#

Fakt teraz dojrzałem dalej co lej liczone a co nie, przewoźników mam tylko DHL i Inposta

Z tego co teraz widzę to zgadza się, do zamknięcia

oznacz moderatorów

servicecard
#9 Pomysłodawca#

U mnie podobnie - zlicza wszystko. "Kupujący anulował" zamówienie a mimo wszystko w statystykach jest, że: Przewoźnik - brak, List przewozowy - brak.  "Dla tej pozycji istnieje już wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji). " Mało tego, ten sam kupujący, który anulował zamówienie o 12:51, kupił 3 min. później (12:54), o godz. 14:06 uszykowana przesyłka  i wpisany nr listu (zresztą Inpost podstawia się automatycznie) i też jest BRAK, BRAK. I tak na wszystkich, które sprawdziłam i są w statystykach allegrowych. Te statystyki są coś nie tak...

oznacz moderatorów