anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkty się nie sprzedają

Client:36153609
#7 Wielbiciel#

Witam jestem początkującym sprzedawcą (z innego konta) i nie sprzedałam jeszcze zadnych produktow jestem smart , ceny mam tak same jak konkurencja , nie jestem super sprzedawcą . Proszę o pomoc  co zrobić próbowałam promowanie elastyczne nie dało to żadnego zysku ponieważ dalej nic się nie sprzedało. Spędzam nad tym duzo czasu i juz brak mi pomysłow... Czytam o alllegro ads ? Ktoś to stosował ? Prosze o odpowiedz co moge zrobic ,aby zaczac sprzedawać , będe bardzo wdzieczna.

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:36153609 Nie słuchaj bzdur. Po wydaniu 150 zł na reklamę nikt Ci nie da bezwarunkowo 300 zł na następną reklamę.

Poza tym nie zwracaj uwagi na niektóre posty @konto zamknięte , która nie ma zielonego pojęcia, czy ja coś teraz sprzedaję na Allegro, a która próbuje publicznie wmawiać, że nie sprzedaję.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 nie zamierzam wchodzić z tobą w jałową dyskusję.  

@Client:36153609 każdy nowy sprzedawca po wykorzystaniu 150 zł na ads, dostaje bonus w postaci 300 zł na dalszą reklamę.

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-ads-bonus-na-start-3G9Go7qKlFg

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:36153609 

Teraz sprawdź warunki i sama zdecyduj;

 

  • Pojęcia pisane wielką literą mają znaczenie przypisane im w Regulaminie Usługi Allegro Ads https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-allegro-ads-a1EnOgMxWfa oraz Regulaminie Allegro https://allegro.pl/regulamin/pl. W przypadku rozbieżności zawartych w definicjach regulaminów, o których mowa w zdaniu poprzednim, decydujące znaczenie ma Regulamin Usługi Allegro Ads.
  • Promocją nie są objęci Użytkownicy korzystający z usługi Allegro Ads jako Partnerzy w rozumieniu Regulaminu Allegro Ads dostępnym pod adresem : (https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-allegro-ads-a1EnOgMxWfa ).