Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiam test na kiłę , kategoria "testy diagnostyczne", wpisuję EAN z produktu, 3700083426069, no i chała,
Kominikat zwrotny
Parametr EAN w Twojej ofercie jest przypisany do innego produktu w Katalogu.
A jak ja mam sie dowiedziec do jakiego produktu czy kategorii zaliczyliscie ten EAN? Skoro mam w ręku ten właśnie test i z tym właśnie EANem????
Pisac na Berdyczów za kazdym razem?
@AptekaNatolinska Podaj mi proszę numer oferty, którą próbujesz połączyć z tym produktem.
9584991732 proszę
@AptekaNatolinska Dziękuję, wyjaśnię tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią w tym temacie, ale dla pewności, czy próbowałaś połączyć swoją ofertę z tym produktem?
Owszem, oto odpowiedź:
@_HolaOla_ jakis problem z odpowiedzią? Bo wciąż czekam.....i czekam.....
@AptekaNatolinska Sprawa jest tutaj nieco bardziej skomplikowana i wciąż działam w Twojej sprawie. W opisanym przez Ciebie przypadku komunikat, który otrzymałaś nieco wprowadza w błąd, bo problem z powiązaniem oferty z produktem leży po stronie kategoriii. Twoja oferta znajduje się w kategorii: Zdrowie - Zdrowie, medycyna - Testy diagnostyczne, natomiast sam produkt jest przypisany do kategorii: Zdrowie - Erotyka - Drogeria erotyczna - Pozostałe. Zgłosiłam już ten błąd do naprawy, ale nie dostałam jeszcze potwierdzenia o jego usunięciu. Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację i postaram się, aby w takich i podobnych przypadkach komunikat był bardziej precyzyjny.
Bo faktycznie taki test pasuje akurat i tu i tu i dlatego uważam, że wielkim błędem produktyzacji jest zawężanie wyboru kategorii a juz szczególnie bez podawania w jakiej on aktualnie jest aby zgłosic to jako błąd.
@AptekaNatolinska a @k_owczarek1 dopisuje ... pozycja błędów w produktyzacji numer 187 652... planowana naprawa Marzec 2022...
Ponownie pytam, czy problem przedstawiony przeze mnie jest aż tak trudny, że wciąż nie mogę doczekac sie odpowiedzi?????
@AptekaNatolinska Nie, zgłoszony przez Ciebie problem naprawiliśmy już w ubiegłym tygodniu, więc spróbuj proszę połaczyć ofertę z produktem, nie powinny występować już błędy tego typu w jeśli chodzi o tę oferty. Pozostaje nam jeszcze kwestia treści samego komunikatu, który otrzymałaś, ale tutaj potrzebujemy więcej czasu na wprowadzenie ewentualnych zmian.
@_HolaOla_ Aha, czyli problem rozwiązaliście w zeszłym tygodniu, tylko nie starczyło czasu aby napisac tu w odpowiedzi?
No coż, za brak szacunku dla swego klienta nie wiem czy dziękowac, czy temat olać.
W sumie z naszej sprzedaży macie dochód i dzieki niej żyjecie.
@AptekaNatolinska Bo to tutaj tak jest tylko sprzedawca wszystko wykonywać musi błyskawicznie .
@AptekaNatolinska Jak pisałaś swoje pytanie byłem na urlopie więc nie mogłem go przeczytać.
Ja nauczyłem się rozwiązywać samodzielnie taki problem jak opisujesz.
Najlepszym sposobem sprawdzania do jakiej kategorii jest przypisany już zdefiniowany w bazie produkt jest wejście w Wystaw przez formularz i skorzystanie z opcji Szukaj:
Możesz tu swobodnie zmieniać kategorie, które chcesz przeszukać.
Jeżeli znajdziesz to co cię interesuje ale jest to produkt w innej kategorii niż chcesz wystawić to możesz skorzystać z opcji Zgłoś błąd w produkcie.
Wniosek o zmianę kategorii wpisujesz w polu: Inne sugestie dotyczące produktu.
Możesz dopisać, że prosisz o zmianę na kategorię zgodną z ofertą, w której wystawiona jest oferta.
@annas14-firma Tak, teraz też juz to wiem, ale tu problemem była własciwa kategoria nie przyjmujaca właściwego produktu. Test powinien byc w testach a allegro dalo go do erotyki. I wtedy w testach nie chciał się test sproduktyzować.
Hm, jakieś dziwne neologizmy językowe mi sie tworzą, ale skoro allegro stworzyło rzeczownik "produktyzacja" to ja stworzę czasownik od niego czyli "sproduktyzować".
Cześć!
Dzięki @annas14-firma za wyjaśnienie procesu. Rzeczywiście na ten moment, aby sprawdzić w jakiej kategorii jest produkt należy dodać go do oferty.
Wiemy ile kosztują te dodatkowe kliki, dlatego za niedługo będziemy testować nowy wygląd kart z informacjami o produkcie, gdzie dodamy właśnie ścieżkę kategorii, do której jest przypisany.
Pracujemy też nad formularzem do zgłaszania sugestii błędów w produktach. Chcemy dodać możliwość zgłaszania zmiany kategorii, tak żebyście nie musieli tego robić przez Inne sugestie.
@AptekaNatolinska sproduktyzować to trafne określenie, jednak częściej stosujemy skatalogować, ale jedno i drugie dotyczy łączenia oferty z produktem z Katalogu.
W temacie kategoria produktu- kategoria oferty - wiemy, że jeden produkt można wystawić w kilku kategoriach dlatego tworzymy zbiory kategorii podobnych. Dlatego, jeśli traficie na taki komunikat błędu zgłoście kategorię oferty i produktu do połączenia w zbiór.
Może jednak zdarzyć się tak, że nie jesteśmy w stanie zaagregować wybranych przez was kategorii, dlatego rozwiązaniem jest:
- zmiana kategorii produktu, którą możecie zgłosić przez formularz Zgłoś błąd w produkcie, jak to opisał @annas14-firma lub do naszego Customer Experience
- zmiana kategorii oferty - tutaj od razu piszcie do naszego CX