Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
skąd mam widzieć jakiej oferty dotyczy to zapytanie??
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl a w skrzynce e-mail co Masz ? ....
jakieś znowu testy ?
podobnie, żadnych konkretów..
@BikeOutlet_pl zachęcam poprosić klienta o doprecyzowanie, wtedy będziesz bliżej informacji jakiej oferty dotyczy zapytanie:)
@gdvorek nie leć se w kulki , pytanie zwykle wygląda tak
@mdrogeria Ciebie proszę o schowanie takich tekstów do kieszeni, bo nie robią na mnie wrażenia.
@BikeOutlet_pl dopytam i wrócę z odpowiedzią.
@gdvorek płacą Ci ? to rób co do Ciebie należy , użytkownik zgłasza problem , a Ty uskuteczniasz spychalstwo ,jest.....nie dokończę ,
tak zrobiłem, bo wiem że szybciej dowiem się od klienta o co chodziło, niż zostanie to tutaj wyjaśnione, niemiej jednak nie tak to chyba powinno wyglądać..
@BikeOutlet_pl jeśli się uzbroisz w cierpliwość to się dowiem więcej, konsultuję obecnie temat.
@BikeOutlet_pl naszym zdaniem to wyjątkowy przypadek, ale nie błąd.
Kupujący wszedł w ofertę. Kliknął [o sprzedającym]. Następnie skopiował adres e-mail i z poziomu swojej skrzynki pocztowej przesłał zapytanie. W ten sposób nie pokaże się nr oferty, której dotyczyło pytanie, ponieważ klient nie skorzystał z opcji [zadaj pytanie] z poziomu poszczególnej oferty.
Przetestowałem to u siebie.
Jeśli pojawi się podobny problem w przypadku pytań i inną ofertę - daj znać :))
racja, mogło tak być
Wyśle , że pytanie zadane z konta firmowego przez CW jako zwykła wiadomość. taj jak radzi @gdvorek warto dopytać się, o która konkretnie ofertę chodzi. I będziesz mieć zaliczona odpowiedz do ewentualnej jakości sprzedaży Chociaż przy zwykłych zapytaniach nie jest liczona.
@BikeOutlet_pl dopytaj się 😄 przecież mając Twojego maila zaszyfrowanego z zakładki o sprzedającym można wysłać takie zapytanie i będzie to jako zwykła wiadomość a nie pytanie o konkretny produkt 😄