anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"KUP DO..." nie działa- DOSTAWA JUTRO wprowadza klienta w błąd

MAMY ROZWIĄZANIE!
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

kilka dni temu zmieniłam czas wysyłki z KUP DO 15:00 na KUP DO 14:00 ze względu na zmianę godzin granicznych paczkomatów - nie chciałam wprowadzać klientów w błąd, ale niestety allegro wyświetla od kilku dni DOSTAWA JUTRO aż do godziny 15:00 i fizycznie nie jestem w stanie nadać, a klienci kupują nawet minutę przed 15 widząc, że otrzymają przedmiot jutro:(

Mogę zapłacić negatywem za błędy systemu. PŁACIMY TAK WYSOKIE PROWIZJE OD WSZYSTKIEGO I UWAŻAM, ŻE TAKIE SYTUACJE NIE POWINNY MIEĆ MIEJSCA. Skuteczność wysyłki także spada... 

WSTYD....!Ale z systemem nie wygrasz szaraku...

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla  proszę o pomoc, aby uchronić się od negatywa.

Pozdrawiam,

Anna

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Czy jesteś pewna, że ustawiłaś 14:00 jako godzinę graniczną dla wszystkich form dostawy dostępnych w ofertach?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Poczta do 12:00, paczkomaty do 14:00, DPD do 13:00, zmieniłam tylko paczkomaty z 15:00 na 14:00- podejmowałam kolejne próby zmiany, ale przycisk ZAPISZ już od kilku dni jest nieaktywny- podświetlony na szaro- tak jakby system się zawiesił i nie przetworzył mojej zmiany- pod spodem widnieje informacja, że może upłynąć kilka godzin aż zmiany będą widoczne, a upłynęło kilka dni. 

oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Czy coś się zmieniło i trzeba ustawić jednakową godzinę dla wszystkich przewoźników? Przecież zanim podjęłam próbę zmiany, to dla każdego miałam inną godzinę i działało cały czas...Być może nie zanotowałam kolejnych allegrowych zmian w między czasie ...

oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

W instrukcji także widnieje możliwość ustawiania różnych godzin dla różnych przewoźników, więc nie wiem już co źle robię...hmmmwysyłka.png

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Nie musi być ustawiona taka sama godzina dla wszystkich metod dostawy, ale w ofercie wyświetlana będzie najpóźniejsza. Jeśli najpóźniejszą będzie 15:00 - dla którejkolwiek metody - codziennie od północy do 15:00 wyświetlimy w Twoich ofertach informację „kup do 15:00 – jutro u Ciebie”.

Prześlij mi proszę zrzut, na którym będzie widać, że dla paczkomatów masz ustawioną godzinę 14:00.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu (1).png

oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Manewrowałam ze zmianą godzin na wcześniejsze i przycisk ZAPISZ pierwszy raz od kilku dni zaświecił na pomarańczowo-zobaczymy czy do kilku godzin coś się zmieni...Będę informować, jeśli do jutro nic nie ruszy. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla  Niestety minęło kilka godzin od czasu kiedy przycisk ZAPISZ znowu był aktywny, a wciąż nic się nie zmieniło. Najgorsze jest to, że pokazuje klientom DOSTAWA JUTRO odnośnie wszystkich przewoźników- nigdy tak nie wysyłałam:( Poczta była zawsze ustawiona kup do 12:00, DPD do 13:00- a teraz nawet ich mi wyświetla jako dostawa jutro. Proszę o pomoc, bo zbyt długo system wprowadza w błąd. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Wcześniej zgłaszany problem przekazałam do konsultacji z zespołem technicznym. 

Jeśli chodzi o przewidywany czas dostawy widoczny w ofercie, zależy on od wielu czynników m. in. od faktycznego czasu, w którym nadajesz przesyłki. Widzę, że u Ciebie są to 24 godziny. Tutaj znajdzesz szczegółowe informacje na temat obliczania przewidywanego czasu dostawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Dostałam odpowiedź, z której wynika, że zgłoszony przez Ciebie problem nie jest błędem.

W Twoich ofertach nie wyświetla się informacja „kup do 15:00 – jutro u Ciebie”, o której pisałam wcześniej. Pojawia się komunikat "Dostawa jutro". Jest on widoczny aż do godziny 15:00, ponieważ wcześniej realizowane zamówienia wskazują, że produkty zamówione do tego czasu wysyłasz tego samego dnia. Ta informacja jest wyświetlana w oparciu o te same wyliczenia, które wpływają na przewidywany czas dostawy.

Podsumowując - jeśli teraz, po zmianie czasu wysyłki, zaczniesz realizować zamówienia zgodnie z nowymi ustawieniami, komunikat przestanie być widoczny w ofertach wcześniej - o 14:00. Nie stanie się to jednak od razu. Konieczne są dane dotyczące realizacji bieżących zamówień, które wpłyną na algorytm.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za pomoc, ale chodzi mi tylko o to jak to zrobić, aby wyświetlało się KUP DO 14:00- zmieniłam tylko godzinę graniczną z KUP DO 15:00 na KUP DO 14:00, a system tego nie rejestruje- nie chce , aby system wyświetlał DOSTAWA JUTRO- chcę ponownie informację KUP DO...zawsze mi to działało,  zmieniałam już te godziny graniczne nie raz i do kilku godzin "załapywało"...

Pod przyciskiem ZAPISZ jest informacja, że zmiany będą widoczne do kilku godzin:( No nic, szkoda... Będę próbować jeszcze z innego komputera, na innej przeglądarce...

Dziękuję jeszcze raz za podjęcie próby pomocy i pozdrawiam serdecznie.

Anna

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Sprawdź proszę czy spełniasz warunki opisane tutaj

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Pani Natalio dziękuję bardzo, zerknęłam ponownie i szok... Wysyłam tylko 93% zamówień tego samego dnia...No to się dowiedziałam hihi;-) My swoje, a system swoje... Dziękuję jeszcze raz za pomoc. Teraz chyba nie ma szans na poprawę sytuacji, bo klienci widzą oznaczenie JUTRO U CIEBIE aż do 15:00, więc nierealne będzie nadawanie przesyłek na czas.

Pozdrawiam serdecznie,

Anna

oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, @ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla  proszę o pomoc. System wprowadza klientów w błąd. "Kup do 14:00 dostawa jutro" po godzinie granicznej zmienia mi się w "DOSTAWA JUTRO". Przecież po to ustawiam godzinę graniczną, aby zdążyć nadać przesyłki, a teraz niestety jeśli ktoś widzi to oznaczenie i kupuje, to fizycznie nie jestem w stanie zdążyć do paczkomatu. Przecież nie tak to powinno działać. Być może coś  źle robię, ale zawsze mi to działało. Załączam zrzuty ekranu przed i po 14tej.Screenshot_20211209-135505_Samsung Internet.jpg

 

Screenshot_20211209-140702_Samsung Internet.jpg

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Ta informacja jest prezentowana w oparciu o dane dotyczące Twoich wcześniejszych wysyłek. Jeśli okaże się, że teraz nie realizujesz dostaw w takim terminie, algorytm wpłynie na komunikat. Nie stanie się to jednak natychmiast.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
od_stop_do_glow
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czyli jeśli dobrze rozumiem, to nie powinnam już realizować wysyłek po godzinie granicznej tego samego dnia, tak aby Wasz algorytm zrozumiał, że to jest ta granica, którą widza klienci. Proszę o informację co w przypadku jeśli bardzo wielu klientów dokona zakupów po 14tej widząc, że jutro otrzymają zamówienie, a system ignoruje moje zadeklarowane ustawienia tylko działa w oparciu o dane historyczne? Co z jakością sprzedaży i terminowością wysyłek? Czyli innymi słowy musze specjalnie opóźniać wysyłki i tym samym narażać się na negatywne komentarze i obniżenie jakości sprzedaży. Przepraszam, ale coś tu nie działa jak powinno...Proszę o konsultację z zespołem technicznym- być może w algorytmach jest błąd...to niemożliwe, żeby takie sytuacje miały miejsce za tak dużą cenę jaką płacimy allegro. Pozdrawiam serdecznie, Anna

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@od_stop_do_glow Realizuj przesyłki tak jak do tej pory. Twoje zgłoszenie było już analizowane przez zespół techniczny. Odpowiedź jest wyżej w tym wątku. Na pojawienie się informacji o dostawie jutro wpływ mają wyniki obliczane w ten sposób.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
MONETY-KATOWICE
#9 Pomysłodawca#

nie masz prawa zdążyć z paczkami bo musisz siedzieć i pisać do tego systemu 

 

oznacz moderatorów
MONETY-KATOWICE
#9 Pomysłodawca#

... ale Pani moderator ma nas wszystkich za mat...ów . przecież moment wysyłki nie jest wtedy kiedy wrzucimy paczkę do maszyny tylko w momencie jak kurier ją z niej wyjmie. Tym samym praca i osoba sprzedawcy jest zmarginalizowana do zera bo żadne staranie i wysiłki w ten sposób nie mają być prawa docenione. Nie ma znaczenie co się na logikę myśli, ważne co myśli system   

oznacz moderatorów