anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Reklamacje InPost

#7 Wielbiciel#

@InPost Czy Sekcja odwołań w Dziale Reklamacji ma adres e-mail, gdzie można przesłać odwołanie od odpowiedzi na reklamację?

Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

Moderator
Moderator

@evartus myślę, że @InPost pomoże 🙂

   Klaudia
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

Ekspert InPost

@evartus 
Odwołanie należy przesłać na adres email opiekuna reklamacji (adres ten powinien znajdować się w stopce wiadomości dot. odpowiedzi na reklamację). Klient ma prawo odwołać się od wyniku reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jej rozpatrzenia. Dział reklamacji ma 30 dni kalendarzowych na rozpatrzenie odwołania.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

#7 Wielbiciel#

Na końcu Odpowiedzi na reklamację jest pouczenie, że odwołanie można wysłać na adres pocztowy (tradycyjny). Nie ma tam informacji, że można to zrobić mailowo. Stąd właśnie wzięło się moje pytanie.

Na podstawie tego, co Pan mi tu napisał rozumiem, że odwołanie wysłane na adres e-mail ma taką samą moc jak to wysłane w formie papierowej.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

Ekspert InPost

@evartus 

Odwołanie można jak najbardziej złożyć drogą elektroniczną kierując zgłoszenie bezpośrednio do opiekuna reklamacji.
Obie formy są są poprawne. 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

#11 Animator#

Jeszcze do Eksperta pytanie: Czasem trzeba zmienić rozmiar paczki Smart. Wówczas system nalicza niesłusznie opłatę. Jaka jest procedura odzyskania tej opłaty? Smart gwarantuje bezpłatną pierwszą dostawę, a programiści Inpost błędnie to oprogramowali i zamiast faktycznej dostawy rozliczają sam wydruk etykiety. Nie na tym polega Smart. Jak zatem odzyskać pieniądze?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

Ekspert InPost

@nikl 

W celu weryfikacji zasadności naliczonej opłaty za przesyłkę prosimy o złożenie reklamacji. Będzie to wyjaśniane w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym.  
Reklamację można złożyć poprzez:
1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

 
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.
 
Wszelkie zapytania odnośnie złożonej już reklamacji oraz jej wyniku należy kierować bezpośrednio do pracownika Działu Reklamacji, który rozpatrywał zgłoszenie.
 
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Reklamacje InPost

#11 Animator#

Ja składałem takie odwołanie, ale nic to nie dało. Chodziło o odmowę odszkodowania za połamanie paczki bez zapoznania się ze stanem faktycznym. Rozpatrzenie reklamacji trwało miesiąc, a rozpatrzenie odwołania drugi miesiąc.

W odpowiedzi na reklamację stwierdzono złe opakowanie. Typowa odpowiedź. Akurat moja paczka była w podwójnym kartonie, doskonale powypełniana, a towar był mocny, trudny do połamania. Taką paczkę można było bez obawy zrzucić z 10 piętra i nic by się nie stało. Mimo to Inpost dał radę połamać. Musieli skoczyć nogami z impetem albo rozjechać autem.

Odpowiedź na odwołanie to jak zabawa w pomidor lub głuchy telefon. Powtórzyli dokładnie to samo, mimo że wysłałem uzupełniające zdjęcia i wyjaśniłem perfekcyjne i bardzo mocne opakowanie. Zupełnie olali moje wyjaśnienia.

Może Ekspert Inpost pomoże co dalej. Chyba dalej trzeba odwoływać się przez sąd polubowny, albo może do UKE. Tylko czy to jest usługa pocztowa czy przewozowa?

Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu (ADR)

Odpowiedz
Ładowanie...